New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

سیاوش اسعدی: مصطفی زمانی بازیگر باهوش و خوبی است / گزارش نشست پرسش و پاسخ «جیب بر خیابان جنوبی» + عکس های امیر آقازاده

:: 20 بهمن 1391  2:14:21 AM  ::

نورا هاشمی (بازیگر) ، حسن دادخواه و علی سرتیپی (تهیه کنندگان) - نشست پرسش و پاسخ فیلم

نورا هاشمی (بازیگر) ، حسن دادخواه و علی سرتیپی (تهیه کنندگان) - نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

سی نت: به گزارش سی نت به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «جیب بر خیابان جنوبی» با حضور سیاوش اسعدی (کارگردان)، علی سرتیپی، حسن دادخواه (تهیه کننده)، مصطفی زمانی، نورا هاشمی (بازیگران)، پیمان یزدانیان (آهنگساز) و علیرضا برازنده (فیلمبردار) در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

در ابتدای نشست سیاوش اسعدی کارگردان فیلم «جیب بر خیابان جنوبی» گفت: خوشحالم از اینکه برای بار دوم فیلم را با شما عزیزان می بینم اما مسائلی وجود دارد که باعث ناراحتی ام شده است. اول اینکه شاهد بودم بعضی خبرنگاران عزیز جایی برای نشستن نداشتند و عده ای که سالی یک بار هم به سینما نمی روند، جای این عزیزان نشسته بودند و من از این عزیزان عذرخواهی می کنم، نکته بعدی اینکه صدا و تصویر فیلم بسیار بد و روشن بود.

وی در مورد روند ساخت فیلم توضیح داد: بعد از فیلم «حوالی اتوبان» که مورد لطف همه شما عزیزان قرار گرفت، سه فیلمنامه داشتم که توسط حمید نعمت الله نوشته بودیم اما مورد قبول واقع نشد تا اینکه قرار بر این شد فیلمنامه «جیب بر خیابان جنوبی» که اثر اقتباسی از یک رمان فرانسوی است، ساخته شود.

اسعدی در پاسخ به این سوال که چرا در این فیلم این قدر باران می بارید، توضیح داد: فضای فیلم این گونه ایجاب می کرد و جنس قصه باران را می طلبید.

این کارگردان همچنین در پاسخ به این سوال که با ساختن این فیلم به دنبال چه پیامی بودید، گفت: من در ساختن فیلم ها خیلی به دنبال رساندن پیامی نیستم. با قصه ارتباط برقرار می کنم و سعی می کنم قصه را به خوبی روایت کنم و معمولا به دنبال قصه هایی هستم که با روحیاتم سازگار باشد، ضمن اینکه با توجه به شرایط روز سینما نمی توانیم هر قصه ای را کار کنیم.

اسعدی در پاسخ به این سوال که چرا دختر تنها در نزدیک منزل خودشان چادر سرش می کند، گفت: او سعی می کند هم شکل مردمی باشد که در آن محله زندگی می کنند و زمانی که از آنجا جدا می شود، تغییر می کند.

این کارگردان در مورد انتخاب مصطفی زمانی نیز توضیح داد: متاسفانه زمان ساخت فیلم مشکلاتی بوجود آمد که فیلم دچار حاشیه شد و آن را رسانه ای کردند. در اینجا باید بگویم مصطفی زمانی بازیگر باهوش و خوبی است زیرا توانست در زمان طولانی با توجه به اخلاق تندی که دارم، من را تحمل کند.

وی در مورد اینکه چرا نشان دادید این جیب بر متعلق به منطقه جنوب شهر است، گفت: زیرا اکثر جوانان جنوب شهری دست به این کارها می زنند.

علی سرتیپی تهیه کننده فیلم نیز گفت: خوشحالم از اینکه این فیلم به خوبی دیده شد، زیرا دو سال به دنبال ساخت این فیلم بودیم؛ ضمن اینکه این فیلم با کارهای من تفاوت زیادی داشت. ژانرهایی که من کار می کنم بیشتر سینمای بدنه است و فیلم هایی را می سازم که با گیشه ارتباط دارد. این کار را به اصرار سیاوش اسعدی پذیرفتم و نگاه دیگری به آن داشتم.

وی با بیان اینکه زمانی که کار را شروع کردیم فکر نمی کردیم اینقدر سخت باشد، گفت: «جیب بر خیابان جنوبی» فیلمی پر از لوکیشن و با حساسیت های زیاد کارگردان بود. این کار بسیار سخت بود، مخصوصا برای بازیگران فیلم زیرا در تابستان فیلمبرداری شده بود، در حالی که باید فضای زمستان را نشان می دادیم. این کار برای نورا هاشمی سخت تر بود زیرا باید در آن گرمای تابستان لباس زمستانی گرم می پوشید، اما خوشبختانه این کار با همدلی گروه به پایان رسید.

مصطفی زمانی بازیگر فیلم نیز گفت: خوشحالم از اینکه برای بار دوم در نشست فیلمم حضور دارم. در حدود هشت ماه پیش در مورد این کار با سیاوش اسعدی صحبت کردیم که فیلمنامه را خواندم و از نقش خوشم آمد و پذیرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به وقفه شش ماهه ای که در ساخت این فیلم بوجود آمد، راکورد حسی تان را چگونه حفظ کردید گفت: در واقع راکورد حسی این فیلم برای من تبدیل به یک کابوس شده بود. من برای این فیلم باید 16 کیلو لاغر می کردم و با توجه به حساسیتی که کارگردان فیلم داشت، خودم هم سختگیرتر و حساس تر با آن برخورد می کردم، ضمن اینکه زمانی که قرار است نقشی را بازی کنی برای خودت چارتی را ترسیم کنی تا راکورد حسی ات بهم نخورد و من برای این کار بسیار تلاش کردم.

زمانی همچنین در پاسخ به این سوال که گریم شما بسیار شبیه به گریم در فیلم برلین -7 بود، توضیح داد: گریم ها شبیه به هم بود زیرا برلین را زمانی که در «جیب بر خیابان جنوبی» وقفه بوجود آمده بود کار کردم و سیاوش اسعدی به من گفته بود هر جایی که می خواهی در این مدت برو اما شکل سبیلت را حفظ کن و در اینجا باید از کارگردان برلین تشکر کنم که شرایط من را پذیرفتند.

وی در مورد نوع لحنش در این فیلم گفت: من در این فیلم دو لحن داشتم، یکی نگاه به طبقه ای از جنس خودش است یعنی از جنس جیب بر که وقتی وارد زندگی دختر می شود این لحن تغییر می کند و به لبخند شیرین و ریز تبدیل می شود و دیگری لحنی است که با صاحب خانه یا عتیقه فروش صحبت می کند که پختگی خاص خودش را دارد و من معتقدم این گرما و سرما تعادل را حفظ می کند.

نورا هاشمی بازیگر دیگر فیلم نیز گفت: سیاوش اسعدی در فیلم «حوالی اتوبان» از کار من راضی بود و از من خواست در این فیلم هم با ایشان همراه شوم.

شهیدی فرد در ادامه با خنده گفت: یعنی نسبت ها در انتخاب شما میسر نبود و نورا هاشمی در جواب گفت: باید بگویم ایشان تنها کسی بود که بازی من را باور داشت و با عشق از من دعوت کرد تا در این فیلم حضور داشته باشم.

علیرضا برازنده فیلمبردار فیلم با بیان اینکه من یک هفته قبل از فیلمبرداری به پروژه پیوستم گفت: طبق گفتگویی که با سیاوش اسعدی داشتم، فیلمنامه را خواندم و برایم جالب بود. درباره تمام نکات جزء به جزء با آقای اسعدی صحبت کردیم و با توجه به حساسیت های ایشان سعی کردم خودم را به فضای کاری ایشان نزدیک کنم. در زمان نمایش فیلم متوجه شدیم که تصاویر خیلی روشن و نور زیاد بود. زمانی که پلان اول را دیدیم سعی کردیم این مشکل را برطرف کنیم اما متاسفانه نشد و تنها توانستیم صدا را درست کنیم.

در ادامه این نشست علیرضا یزدانیان آهنگساز فیلم در پاسخ به این سوال که چرا در برخی سکانس ها تم موسیقی با فضا مخالف بود و اینکه چرا فیلم پر از موسیقی است، گفت: اینکه موسیقی خلاف جهت قصه حرکت کند اتفاق تازه ای نیست و این کار جرات می خواهد که سیاوش اسعدی این جرات را داشت.

وی در ادامه گفت: اگر قرار بود در سکانس های اکشن موسیقی بگذاریم، ما را از نقش اصلی موسیقی که ابزار رابطه عاشقانه بود، دور می کرد. موسیقی این فیلم روایتگر عشق و دوستی است.

یزدانیان در ادامه افزود: من معمولا در فیلم ها موسیقی کم می گذارم اما موضوع این فیلم به گونه ای بود که می طلبید موسیقی آن زیاد باشد.

 

عکس های مرتبط:

نورا هاشمی در نشست پرسش و پاسخ فیلم

نورا هاشمی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

گلاب آدینه در حاشیه نشست پرسش و پاسخ فیلم

گلاب آدینه در حاشیه نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

سیاوش اسعدی و حسن دادخواه در نشست پرسش و پاسخ فیلم

سیاوش اسعدی و حسن دادخواه در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

مصطفی زمانی در نشست پرسش و پاسخ فیلم

مصطفی زمانی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

علیرضا برازنده و پیمان یزدانیان در نشست پرسش و پاسخ فیلم

علیرضا برازنده و پیمان یزدانیان در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

مصطفی زمانی در نشست پرسش و پاسخ فیلم

مصطفی زمانی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

نورا هاشمی در نشست پرسش و پاسخ فیلم

نورا هاشمی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "جیب بر خیابان جنوبی" - سالن همایشهای برج میلاد - 20 بهمن 1391

 

منبع: سی نت

9744 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

جیب بر خیابان جنوبی - Jibbor-e Khiaban-e Jonoobi        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (255 خبر):

255 - فیلم‌فارسی از «رسوایی» شریف‌تر است / اظهارات صریح دکتر کوشکی درباره "رسوایی" و فیلم های مهم جشنواره سی و یکم فیلم فجر

254 - نظر خواهی خبرآنلاین از ۳۳ منتقد و نویسنده سینمایی / «دربند» و «آسمان زرد کم عمق» بهترین فیلم، رضا عطاران و نازنین بیاتی بهترین بازیگر

253 - جوایز بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اهدا شد / "تنهای تنهای تنها" به تنهایی در صدر

252 - نازنين بياتی: بيكار ماندن را به بازی در نقشهای ضعيف ترجيح میدهم

251 - برندگان طنزواره بین المللی هم اعلام شدند!!!! / یادداشت طنز هادی حیدری اندر احوالات حواشی جشنواره فیلم فجر

250 - بهترین های جشنواره سی و یکم به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند / "دربند"، داودنژاد، شهاب حسینی، نازنین بیاتی و ...

249 - "ما كه نبايد از اينكه هنرپيشه فكش را كج مي‌كند، كمي روي پنجه پا راه مي‌رود يا زانوهايش را موقع راه رفتن به هم مي‌زند يا چشمانش قرمز است، تحت تاثير قرار بگيريم!!" / گفت‌وگو با ضيا‌ءالدين دري، عضو هيات داوري بخش مسابقه سينماي ايران

248 - رد دلایل داوران جشنواره فیلم فجر از سوی دو پزشک / کم‌توانان ذهنی می‌توانند بچه سالم به دنیا بیاورند

247 - بهروز افخمی (عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر): "حوض نقاشی" و "هیس" فیلم هایی ضعیف در ساختار و محتوا بودند - همه سیمرغ‌های "استرداد" حق‌اش بود - بهرام توکلی از کنار ساخت یک شاهکار عبور کرده است

246 - «حوض نقاشی» غلط علمی داشت - «استرداد» شاخص این دوره از جشنواره بود - بیانیه هیات داوران تند نبود / ناگفته‌های جمال شورجه از داوری‌های جشنواره‌ی فجر

>> همه اخبار سی و یکمین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت