New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

دومین محصول سینمایی تصویر دنیای هنر در سال جاری

"پذیرایی ساده" مانی حقیقی از علاقه مندان سینما در شبکه نمایش خانگی

:: 25 اردیبهشت 1392  2:52:58 PM  ::

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی - کاور

مانی حقیقی و ترانه علیدوستی - کاور "پذیرایی ساده" در شبکه نمایش خانگی

 

سی نت: پیمان کلهر: فیلم سینمایی "پذیرایی ساده" به تهیه کنندگی و کارگردانی مانی حقیقی از امروز توسط پخش دنیای هنر در سراسر کشور عرضه شد.این فیلم را موسسه تصویر دنیای هنر تامین کرده است که پس از فیلم "گیرنده"دومین محصول سینمایی سال جاری موسسه ای است که در سال 89 یکی از فعالترین موسسات ویدئو رسانه کشور بوده است.
گفتنی است که در لوح فشرده این فیلم آنونس فیلمهایی نظیر "من و زیبا"، "آدم آهنی"، "بوسیدن روی ماه"، "بغض"، "اختاپوس"، "یک عاشقانه ساده" به چشم می خورد.
"پذیرایی ساده" پس از فیلم های "آبادان" (1381)، "کارگران مشغول کارند" (1384) و "کنعان" (1386) چهارمین فیلم سینمایی مانی حقیقی در مقام کارگردان است. حقیقی همچنین فیلم تلویزیونی "چمدان" را در سال 1389 در پاریس جلوی دوربین برد.
وی همچنین در فیلم های "درباره الی ..." (اصغر فرهادی، 1387)، "آسمان محبوب" (داریوش مهرجویی، 1388)، "ورود آقایان ممنوع" (رامبد جوان، 1389) و همچنین در "پذیرایی ساده" بازی کرده است.
بازيگران: (به ترتیب حضور بر پرده) عبارتند از: ترانه علیدوستی، مانی حقیقی، سعیدچنگیزیان، اسماعیل خلج، صابر ابر، محمد عاقبتی، دانیال فتحی، هیمن دهقانی، نقی سیف جمالی، نادر فلاح، وحید آقا‌پور، محمدرضا نجفی، قربان نجفی، مهدی توکلی زانیانی
خلاصه داستان: در جاده ای کوهستانی در فضایی زمستانی در سرزمینی جنگ زده زن و مردی بین رهگذران پول پخش می کنند ...
عوامل فنی: هومن بهمنش (فیلمبردار)، هایده صفی یاری (تدوینگر)، مانی حقیقی و امیررضا کوهستانی (فیلمنامه نویس)
شایان ذکر است که سرمایه گذار این فیلم جلال شمسیان میباشد که پیش از این تجربه تهیه کنندگی کارهایی نظیر چشم (جمیل رستمی)، دختران (قاسم جعفری)، یک روز دیگر (حسن فتحی) و سرمایه گذاری در فیلم سه زن (منیژه حکمت) را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.
فيلمبرداري "پذيرايي ساده" اواخر بهمن ماه سال 89 در کردستان آغاز شد و پس از دو ماه اواخر فروردین ماه 90 به پایان رسید.مراحل پيش توليد، توليد و پس از توليد این فيلم با كمترين حاشيه انجام شد.
این فیلم در سی امین جشنواره فیلم فجر حضور داشته و کاندیدای بهترین کارگردانی و کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از این جشنواره شده است.
همچنین مانی حقیقی برنده دیپلم افتخار بهترین کارگردانی برای این فیلم از ششمین جشن انجمن منتقدان در سال 91 نیز شده است.
"پذیرایی ساده" به عنوان تنها نماينده ايران در جشنواره برلين در بخش فروم اين جشنواره حضور داشته و توانسته جایزه ویژه منتقدان آسیا (نتپک) را از این فستیوال کسب کند.
از دیگر جوایز کسب شده توسط این فیلم میتوان به جایزه بهترین بازیگر مرد و بازیگر زن از جشنواره سینه فان دهلی نو (هند)، جایزه بهترین فیلم از بخش روح آزاد جشنواره فیلم ورشو (لهستان)، جایزه ویژه همسایه ات را دوست بدار از جشنواره سینما و مذهب ترنتو (ایتالیا) و جایزه کودو کراینالکو به بازیگر زن از جشنواره فیلم های آسیایی وزول (فرانسه) اشاره کرد.
فیلم مانی حقیقی که پخش آن به عهده هدایت فیلم بوده است ابتدا قرار بود در نوروز 91 اکران شود که این امر میسر نشد و پس از کش و قوس های فراوان در یکی از بدترین زمان ممکن (دی ماه) در گروه سینمایی عصر جدید پس از فیلم سینمایی "بی خود و بی جهت" به روی پرده رفت و تا اواخر سال توانست فروشی نزدیک به 200 میلیونی در تهران داشته باشد.
شایان ذکر است این فیلم هم جزو 6 فیلم تحریمی توسط حوزه هنری و سینما آزادی بوده است.
به گفته مانی حقیقی در برنامه هفت جمله منفی مسعود فراستی (یک فیلم ضد مردمی) بهترین تبلیغ برای فیلمش بوده است.
این فیلم همچنین موفق‌ترین فیلم ایرانی در عرصه‌ی جهانی در یک سال اخیر نیز بوده است.
از نظر محمد رضا مقدسیان (منتقد): "پذیرایی ساده" اثری استعاری و نماد گراست.مانی حقیقی در"پذیرایی ساده" با تکیه بر جنس سینمای مورد علاقه اش بازگشتی داشته به زبان تصویری متعلق به "کارگران مشغول کارند" اثر تا به حال اکران نشده اش.او اینبار اما با توشه پرو پیمانتر و با نگاهی پختهتر چه از حیث تکنیک و چه از نظر شیوایی در بیان مفاهیم هدفش سینمای خاص خودش را دنبال می کند."پذیرایی ساده" روی مرز باریک و خطرناک شعارزدگی و زبان تصویری سینما قدم می زند.
حقیقی در"پذیرایی ساده" با تکیه بر روایت یک داستان به اصطلاح جاده ای و در مسیر روبرو شدن دو شخصیت اصلی داستانش کاوه و لیلا، با شخصیت های مثالی این سفر یک روزه نوع خاصی از مناسبات قدرت و نحوه ارتباط افرادی که اهرم قدرت را در دست دارند و طبقاتی که فرمانبرداری را در پیش می گیرند را تصویر می کند.

 

منبع: سی نت

11287 - پیمان کلهر

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

پذیرایی ساده - Paziraee Sadeh        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت