New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

صحبت های افخمی در رابطه با مسائل سینما و تئاتر

بهروز افخمی: با آمدن رئیس‌جمهور جدید اوضاع بهتر می‌شود/ فیلم جدیدم اقتباسی است

:: 28 تیر 1392  7:40:15 PM  ::

بهروز افخمی

بهروز افخمی

 

سی نت: بهروز افخمی که به عنوان مشاور کارگردان در نمایش"نام همه مصلوبان عیسی است" به کارگردانی ایوب آقاخانی حضور دارد از پیشنهادهای که به عنوان یک تماشاگر حرفه‌ای تئاتر به کارگردان می‌دهد و همچنین از آغاز پیش‌تولید فیلم تازه‌اش "آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" بر اساس رمان مرجان شیرمحمدی خبر داد.

بهروز افخمی کارگردان سینمای ایران درباره حضورش در نمایش "نام همه مصلوبان عیسی است" به عنوان مشاور کارگردان گفت: در این نمایش من به ایوب آقاخانی مشاوره می‌دهم ولی نوع مشاوره دادن من اینگونه است که در واقع بعد از پیشنهادی که به من شد فکر کردم که خودم را در موقعیت یک تماشاگر عادی ببینم. چون در 4-5 سال اخیر زیاد نمایش دیده ام فکر کردم که حداقل به عنوان یک تماشاگر معمولی می توانم به آقاخانی مشورت بدهم. آقاخانی هم این کار را به من پیشنهاد کرد و من هم به خودم جسارت دادم که به عنوان یک تماشاگر کم و بیش حرفه‌ای تئاتر هرچیزی را که به نظرم می رسد به وی بگویم.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا برای قبول پیشنهاد آقاخانی متن نمایشنامه را خوانده است و اینکه چقدر نگاه و دید تصویری که به عنوان یک کارگردان سینما دارد در مشاوره اش به یک کارگردان تئاتر دخیل بوده است؟ توضیح داد: پذیرفتن این پیشنهاد بدون خواندن نمایشنامه صورت نگرفت. من متن را قبلا خوانده بودم چون به همسرم مرجان شیرمحمدی قبل از من پیشنهاد شده بود که در نمایش بازی کند. آقاخانی چون در این نمایش خودش هم بازی می کند احتیاج به یک چشم ناظر داشت تا از بیرون بر کار نظارت داشته باشد و دلیل حضور من نیز در این کار همین است.

کارگردان "شوکران" ادامه داد: در واقع وظیفه اصلی من نگاه کردن به خود آقاخانی است؛ البته به عنوان تماشاچی که ببینم چطور بازی می کند، چون برایش سخت است که خودش را از بیرون ببیند. البته هر نکته ای که به نظرم برسد پیشنهاد می دهم و خودم را سانسور نمی کنم. آقاخانی هم هر چیزی را که پسندید مورد توجه قرار می دهد و هر پیشنهادی را که مورد قبولش قرار نگرفت نشنیده می گیرد.

کارگردان "عروس" درباره حضورش در تئاتر به عنوان کارگردان در سال‌های آینده گفت: در تئاتر ممکن است به عنوان مشاور یا تماشاگر باز هم من را ببینید اما به عنوان کسی که بخواهد کارگردانی تئاتر بکند خیر! فکر نمی کنم از این جرات ها داشته باشم.

وی درباره همکاری اهالی سینما با تئاتری ها در چند سال گذشته و نزدیک شدن این دو حوزه و کمک هایی که می توانند به هم بکنند، عنوان کرد: فکر می کنم تئاتر ایران در سالهای اخیر رشد زیادی کرده است و در 7-8 سال گذشته بیشتر از 25 سال گذشته از اول انقلاب شکوفایی داشته است. تعداد تتاترهایی که به صحنه می روند و تعداد گروه های تئاتری نیز بسیار بیشتر شده که البته این اتفاقات ناشی از کمک سینمایی ها به اهالی تئاتر نبوده است.

این کارگردان سینما ادامه داد: این اتفاق در درون خود تئاتر افتاده است که این رشد برای سینمایی ها می تواند هم کمک باشد و هم جذاب و جالب. سینمایی ها می توانند تماشاگر خوبی برای تئاتر باشند و خیلی چیزها از درون تئاتر ایران یاد بگیرند. اهالی سینما با حضورشان در تئاتر می توانند در جریان نمایش‌هایی باشند که برخی از آنها آثار بسیار خوب و تازه ای است.

کارگردان "فرزند صبح" متذکر شد: سینماگران ما می توانند حتی بازیگرانشان را از میان بازیگران شاخص تئاتر پیدا کنند. بازیگرانی که تازه دارند جلوه می کنند و کارشان خوب است. من خودم برای یاد گرفتن و استفاده کردن از تئاتر مخصوصا در زمینه بازیگری به دیدن نمایش ها می روم و آنها را می‌بینم. معتقدم بازیگران تئاتر ما در جای درستی در حال تربیت کردن، هستند.

وی ادامه داد: فکر می کنم تئاتر در حال حاضر چیزهای زیادی دارد که در اختیار سینمایی ها قرار دهد. در طول چند سال اخیر که مخاطب حرفه ای تئاتر شده ام، توانم برای چیدن بازیگران و انتخاب آنها بیشتر شده البته دلیل دیگرش هم این است که همسرم از قبل با فضای بازیگری و تئاتر آشنا بوده است.

افخمی درباره فعالیت‌هایش در زمینه سینما گفت: فیلمنامه ای از روی رمان مرجان شیرمحمدی نوشته ام به نام " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" که بعد از ماه مبارک رمضان وارد مرحله پیش‌تولید می شود. هنوز عوامل و بازیگران کار قطعی نشده اند اما تا هفته آینده تعدادی از آنها مشخص خواهند شد.

این کارگردان درباره سرنوشت اکران فیلم "بلک نویز" که در کانادا ساخته است، توضیح داد: تهیه کننده کانادایی و پخش کننده فیلم تصمیم دارند تا قبل از اینکه فیلم در کانادا و کشورهای دیگر پخش بین المللی نداشته باشد فیلم را در ایران اکران نکنند و بیشتر ترسشان نیز این است که فیلم در ایران تکثیر غیر‌مجاز شود.

وی درباره ساخت قسمت دوم فیلم "سن پطرزبورگ" گفت: "سن پطرزبورگ" هنوز فیلمنامه ندارد. هر زمان فیلمنامه آن کامل شد من بسیار علاقمندم که قسمت دوم آن را بسازم. هم منتظر پیمان قاسم‌خانی و هم محسن تنابنده به عنوان بازیگر هستیم. البته تنابنده می تواند یکی از نویسندگان کار هم باشد. پیمان سرش فعلا خیلی شلوغ است و وقت برای نگارش این فیلمنامه پیدا نمی‌کند اما امیدوارم شرایط ساخت فیلم هرچه زودتر فراهم شود.

افخمی درباره اتفاقاتی که در روزهای اخیر در مورد خانه سینما افتاده است، گفت: من خیلی در جریان این قضیه نیستم. اما فکر می کنم این جدالی نیست که ارزش داشته باشد. فیلمسازان ایرانی و کسانی که به خود فیلم ساختن علاقمند هستند باید روی کارشان متمرکز شوند و سعی کنند شرایطی را که امروز در آن هستیم بهبود بخشند. چون الان سینماها خالی است و فیلم‌های که می‌شود ساخت، هم ساخته نمی‌شود پس امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که شرایط از لحاظ اعمال ممیزی و مشکلات دیگر بهتر شود.

وی در پایان متذکر شد: فکر می‌کنم با تغییر رئیس‌جمهور و تغییر شرایط سیاسی شرایط هرچه باشد بهتر از قبل خواهد شد. باید تلاش کنیم شرایط مناسبتری برای فیلمسازی فراهم شود پس بهتر است سینماگران ما بی‌جهت دعوا نکنند چون این دعوا ارزش ندارد.

 

منبع: مهر

3859 - محسن آزاددل

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

بهروز افخمی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت