New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

سیزده کشور دیگر وارد رقابت اسکار شدند

:: 5 مهر 1392  11:21:12 AM  ::

اسکار

اسکار

 

سی نت: درام خانوادگی «15 سال به اضافه یک روز» به کارگردانی گراسیا کرختا به نمایندگی از اسپانیا در بخش فیلم خارجی‌زبان جوایز اسکار 2014 رقابت می‌کند.

گراسیا کرختا در فیلم جدیدش «15 سال به اضافه یک روز» (15 Years Plus a Day) بار دیگر به موضوع مورد علاقه خود که فعل و انفعالات خانوادگی و روابط بین نسل‌هاست، می‌پردازد.

این بار موضوع فیلم، روابط به‌هم‌ریخته بین یک مادر، پسر سرکش و پدر خود اوست. پدر زن که قبلا نظامی بوده، مردی بسیار منضبط است و وقتی پسر از مدرسه اخراج می‌شود، مسئولیت او را به عهده می‌گیرد.

«15 سال به اضافه یک روز» ماه آوریل در جشنواره مالاگا برنده جوایز بهترین فیلم و فیلمنامه شد.

این فیلم را جراردو هررو و مانوئلا بسیوسکی تهیه کرده‌اند که سال 2010 فیلم آرژانتینی «راز چشمان آن‌ها» به تهیه‌کنندگی آن‌ها برنده اسکار فیلم خارجی‌زبان شد.

ماریبل وردو که بیش از همه برای بازی در فیلم «و مادر تو هم» ساخته آلفونسو کوارون شهرت دارد، بازیگر اصلی «15 سال به اضافه یک روز» است.

سه فیلم دیگر فهرست کوتاه نامزدهای اسپانیا برای حضور در اسکار 2014، «آدم‌خوار» ساخته مانوئل مارتین کوئنکا، «خانواده متحده» به کارگردانی دانیل سانچز آروالو و «عقرب عاشق» سانتیاگو زانو بودند.

فیلم «زیبایی بزرگ» به کارگردانی پائولو سورنتینو نماینده ایتالیا در بخش فیلم خارجی‌زبان هشتاد و ششمین دوره جوایز اسکار است.

تازه‌ترین ساخته پائولو سورنتینو نوعی بزرگداشت زوال و شکوه شهر رم در میان رخوت این روزهای ایتالیاست.

از «زیبایی بزرگ» (The Great Beauty) به عنوان ادای احترام عصر برلوسکونی به فدریکو فلینی بخصوص فیلم «زندگی شیرین» او یاد می‌شود.

تونی سرویلو در این فیلم نقش نویسنده‌ای سالخورده به نام جپ گامباردلا را بازی می‌کند. او به لطف رمان معروفی که 40 سال پیش نوشته همیشه مطرح بوده و اکنون در 65 سالگی زندگی یکنواختی دارد. در همان حال که جپ به این فکر می‌کند که نوشتن را از نو آغاز کند، شیوه زندگی لذت‌جویانه و ثروت خود را زیر سئوال می‌برد.

داستان «زیبایی بزرگ» در پسزمینه درخشش گروتسک رم یا همان «شهر ابدی» و در بحبوحه تنگنای سیاسی، اقتصادی و فرهنگی ایتالیایی معاصر روایت می‌شود.

این فیلم اولین بار در دنیا ماه مه پیش در بخش رسمی جشنواره کن به نمایش درآمد و اخیرا در جشنواره تورنتو هم روی پرده رفت.

سورنتینو در کن به خبرنگاران گفت: «فیلم می‌کوشد فقری را به تصویر بکشد که مادی نیست. در همان حال سعی نکردیم با نشان دادن آنچه هست و مظهر کشورمان است، قضاوت منفی داشته باشیم.»

سرویلو هم گفت: «شما پرتره شهری را دارید که مظهر یک موقعیت انسانی مشخص است. این تصویر اصلا مظهر امید نیست، بلکه نمادی از فرصت‌های از‌دست‌رفته در گذر زمان است.»

«زیبایی بزرگ» از 21 مه در ایتالیا اکران شد و به فروش بسیار خوب 8.7 میلیون دلار دست پیدا کرد. این فیلم ماه نوامبر در ایالات متحده اکران می‌شود.

«زیبایی بزرگ» را یک کمیسیون متشکل از گروهی کارشناس شامل لیلیانا کاوانی کارگردان به نمایندگی از ایتالیا انتخاب کرد.

نقدهای مشتاقانه منتقدان بین‌المللی باعث شده «زیبایی بزرگ» قوی‌ترین رقیب ایتالیایی اسکار بخش فیلم خارجی‌زبان در سال‌های اخیر باشد.

لی مارشال منتقد اسکرین دیلی در نقدی بر «زیبایی بزرگ» از آن به عنوان «یک قطعه فیلمسازی استادانه» یاد کرد و نوشت: «یک دیوارنگاره سینمایی غم‌انگیز و دلزده، از رم معاصر که هم به لذت‌گرایی مالیخولیایی «زندگی شیرین» یا «رم» فلینی ارجاع می‌دهد و هم به زوال امپراتوری رم.»

ایتالیا آخرین بار سال 1999 با فیلم «زندگی زیباست» روبرتو بنینی برنده جایزه اسکار این بخش شد.

کانادا درام «گابریل» (Gabrielle) به کارگردانی لوییز آرشامبو را به عنوان نماینده خود در جوایز اسکار 2014 به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی کرد.

این فیلم درباره زنی به لحاظ ذهنی، عقب‌مانده است که می‌کوشد مستقل باشد.

«گابریل» اولین بار در دنیا در جشنواره فیلم لوکارنو نمایش داده شد و جایزه فیلم منتخب تماشاگران را برد. این فیلم کبکی بعدا اولین بار در آمریکای شمالی در جشنواره تورنتو روی پرده رفت.

گابریل ماریون-ریوار بازیگر تازه‌کار در رمانس فرانسوی‌زبان «گابریل» نقشی نیمه‌زندگی‌نامه‌ای را بازی می‌کند و الکساندر لاندری بازیگر نقش مقابل اوست.

«یک بخش از زندگی آهن جمع‌کن» (An Episode in the Life of an Iron Picker) به کارگردانی دنیس تانوویچ فیلمساز بوسنیایی نماینده بوسنی و هرزگوین در جوایز اسکار است.

این درام اولین بار در دنیا فوریه پیش در بخش مسابقه بین‌الملل شصت و سومین دوره جشنواره فیلم برلین نمایش داده شد و جایزه بزرگ هیئت داوران همچنین جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد (نظیف موییچ) را گرفت. فیلم جدید تانوویچ اخیرا در بخش سینمای معاصر جهان جشنواره تورنتو هم روی پرده رفت.

«یک بخش از زندگی آهن جمع‌کن» که تولید مشترک بوسنی و هرزگوین، فرانسه و اسلونی است، داستانی واقعی درباره یک اتفاق غیرمنتظره است که برای یک خانواده فقیر از اقلیت‌ روما در بوسنی و هرزگوین روی داد. نقش قهرمانان فیلم را شخصیت‌های واقعی بازی می‌کنند.

تانوویچ که برای درام ابزورد «سرزمین بی‌طرف» (2001) درباره جنگ داخلی در بوسنی برنده اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان شد، در برلین درباره «یک بخش از زندگی آهن جمع‌کن»، گفت: «یک گزارش خبری درباره زنی که پس از یک سقط جنین غیرعمدی نتوانست تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد، منبع الهام من برای ساخت این فیلم بود.»

«یک بخش از زندگی آهن جمع‌کن» با بودجه‌ای درحدود 17 هزار یورو (23 هزار دلار) در 9 روز با استفاده از یک دوربین دیجیتال روی دست فیلمبرداری شد.

ایسلند هم با فیلم «اسب‌ها و آدم‌ها» (Of Horses and Men)، اولین فیلم بلند داستانی بندیکت ارلینگسون در رقابت اسکار فیلم خارجی‌زبان شرکت می‌کند.

داستان این درام/کمدی 85 دقیقه‌ای که این هفته در جشنواره فیلم سن سباستین روی پرده رفت، در اجتماعی دورافتاده از پرورش‌دهنده‌های اسب روی می‌دهد و به گفته پیتر برادشاو منتقد روزنامه گاردین، اسب‌ها در فیلم به لحاظ دراماتیک حضوری تقریبا برابر با انسان‌ها دارند.

فیلمنامه «اسب‌ها و آدم‌ها» را خود ارلینگسون نوشته که در ایسلند یک بازیگر معروف و کارگردان تئاتر است.

فریدریک تور فریدریکسون تهیه‌کننده «اسب‌ها و آدم‌ها» است. او خودش یک کارگردان است و فیلم «بچه‌های طبیعت» ساخته او سال 1992 نماینده ایسلند در بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان بود.

آکادمی فیلم و تلویزیون چک نسخه سینمایی فیلم تلویزیونی «بوته سوزان» (Burning Bush) به کارگردانی آگنیشکا هولاند را به نمایندگی از جمهوری چک به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی کرد.

این فیلم تولید شبکه اچ‌بی‌او یوروپ است و از روی فیلمنامه‌ای نوشته اشتپان هولیک ساخته شده است.

«بوته سوزان» درباره یان بالاخ دانشجوی دانشگاه چارلز در پراگ است که ژانویه 1969 یک سال پس از هجوم تانک‌های اتحاد جماهیر شوروی به چکسواکی، خود را در میدان ونسسلاس پایتخت به آتش کشید. با حمله روس‌ها بهار پراگ دچار وقفه شد و بار دیگر جنبه‌های سخت‌تر حکومت کمونیستی خود را به رخ کشید.

هولاند که متولد لهستان است، آن زمان دانشجوی مدرسه فیلم FAMU در پراگ بود و مانند خیلی دیگر از افراد هم‌نسل خود عمیقا تحت تاثیر این اقدام فداکارانه قرار گرفت که به نام آزادی انجام شد.

«بوته سوزان» که همچنین در قالب یک مجموعه تلویزیونی سه قسمتی تهیه شده، داستان مرگ بالاخ و مبارزه قانونی خانواده او تحت ماشین تبلیغاتی حکومت سرکوبگر کمونیستی را به تصویر می‌کشد.

داستان چهار روز پس از خودسوزی بالاخ شروع می‌شود و تلاش‌های مقامات کمونیست برای بی‌اعتبار کردن نام او و تلاش طولانی خانواده‌اش برای افشای حقیقت را ترسیم می‌کند.

دو سال پیش فیلم «در تاریکی» به کارگردانی هولاند به فهرست پنج نامزد نهایی بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان راه پیدا کرد، اما در نهایت رقابت اسکار را به «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی از ایران واگذار کرد.

او پیش‌تر با فیلم «اولیویه، اولیویه» هم‌ نامزد اسکار شد و در آمریکا هم در سریال‌هایی چون «The Wire» و «قتل»‌ کار کرده است.

درام فلاندری‌زبان «فروپاشی حلقه شکسته» «The Broken Circle Breakdown» به کارگردانی فلیکس فان گرونینگن نماینده بلژیک در بخش فیلم خارجی‌زبان جوایز اسکار 2014 است.

داستان درباره رابطه‌ عاشقانه یک هنرمند خالکوبی و یک موزیسین است. علاقه مشترک به موسیقی و فرهنگ آمریکایی آن‌ها را به هم نزدیک می‌کند، اما وقتی یک تراژدی غیرمنتظره برای خانواده جدید روی می‌دهد، همه چیزهایی که می‌دانند و عشق‌شان‌ به هم در معرض آزمون قرار می‌گیرد.

ویرل بیتنز یکی از دو بازیگر اصلی «فروپاشی حلقه شکسته» آوریل پیش در دوازدهمین دوره جشنواره فیلم ترایبکا در بخش مسابقه داستانی سینمای جهان جایزه بهترین بازیگر زن را برد. این فیلم در بخش بهترین فیلمنامه (کارل یوس و گرونینگن) هم برنده شد.

این فیلم فوریه پیش نیز در جشنواره برلین جایزه سینمای اروپا و جایزه فیلم منتخب تماشاگران بخش پانوراما را هم دریافت کرد. «فروپاشی حلقه شکسته» همچنین در خود بلژیک برنده 9 جایزه انسور از جمله جوایز بهترین فیلم، کارگردان، بازیگر زن و موسیقی شد و در جوایز فیلم اروپا هم نامزد جایزه انتخاب مردم است.

کلمبیا با فیلم «La Playa DC» به کارگردانی خوان آندرس آرانگو در بخش فیلم خارجی‌زبان رقابت می‌کند. این فیلم سال 2012 یکی از رقبای بخش نوعی نگاه جشنواره کن بود.

داستان این فیلم اسپانیایی‌زبان درباره توماس یک نوجوان کلمبیایی آفریقایی‌تبار است که با مشکلات بزرگ شدن در شهری سرشار از محرومیت و نژادپرستی دست و پنجه نرم می‌کند.

«La Playa DC» پارسال در جشنواره فیلم آمریکای لاتین لیما برنده جایزه بهترین فیلم اول شد و در بخش مسابقه کارگردانان اول جشنواره بین‌المللی فیلم شیکاگو هم حضور داشت.

درام «من متعلق به تو هستم» (I Am Yours) اولین فیلم بلند داستانی ایرام حق بازیگر، نویسنده و خواننده، نماینده نروژ در جوایز اسکار است.

داستان درباره مادری تنها به نام مینا است که همراه پسر شش ساله‌اش فلیکس در اسلو زندگی می‌کند. او یک پاکستانی/نروژی است که با خانواده‌اش مشکل دارد و...

کمیته انتخاب نماینده دانمارک در جوایز اسکار، پنجشنبه تریلر روان‌شناختی «شکار» (The Hunt) به کارگردانی توماس وینتربرگ را به نمایندگی از این کشور به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی معرفی کرد.

این فیلم اولین بار در دنیا پارسال در بخش مسابقه اصلی جشنواره کن روی پرده رفت و مَس میگلسن ستاره فیلم به خاطر آن برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.

او در «شکار» نقش مردی را بازی می‌کند که به اشتباه به آزار و اذیت یک کودک متهم می‌شود. داستان فیلم در یک دهکده کوچک دانمارکی در ایام کریسمس روی می‌دهد.

هنریک بو نیلسن رئیس کمیته انتخاب نماینده دانمارک و مدیر ارشد اجرایی موسسه فیلم دانمارک گفت: «فیلم «شکار» ثابت کرده فیلمی با پتانسیل عالی در سطح بین‌المللی است. این فیلم سال 2012 یک افتتاحیه موفق در جشنواره کن داشت و از آن به بعد هم در جشنواره‌های سینمایی و در میان منتقدان بین‌المللی بسیار مورد استقبال قرار گرفت.»

وینتربرگ که این روزها در بریتانیا در حال فیلمبرداری فیلم «دور از اجتماع خشمگین» است، فیلمنامه «شکار» را با همکاری توبیاس لیندهولم نوشته است.

سیسی گروم یورگنسن و مورتن کافمان تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. یورگنسن همچنین تهیه‌کننده فیلم برنده اسکار «در یک دنیای بهتر» ساخته سوزان بیر و «یک رابطه شاهانه» ساخته نیکلای آرسل است که پارسال یکی از پنج رقیب بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان بود.

وینتربرگ سال 1998 برای فیلم «ضیافت» برنده جایزه هیئت داوران جشنواره کن شد.

فیلم «غدی» (Ghadi) به کارگردانی امین دره نماینده لبنان در جوایز اسکار 2014 است. داستان فیلم در محله‌ای سنتی در یک دهکده کوچک ساحلی در لبنان اتفاق می‌افتد. لبا (با بازی جرج خباز) یک معلم موسیقی است. او با لارا دوست دوران کودکی‌اش که معلم ادبیات فرانسه است، ازدواج کرده است.

برخلاف میل خانواده، همسایه‌ها و دوستان، فرزند اول و دوم آن‌ها دختر هستند. لارا بار دیگر باردار می‌شود و این بار فرزند آن‌ها، پسر است، اما آزمایش‌های پزشکی نشان می‌دهد که پسر آن‌ها طبیعی نیست. اینجاست که لبا و لارا باید تصمیم بگیرند او را نگه دارند یا نه.

اسلونی با فیلم «دشمن کلاس» (Class Enemy) ساخته روک بیچک در بخش فیلم خارجی‌زبان رقابت می‌کند.

فیلم از روی وقایع واقعی ساخته شده و درباره روابط پرتنش گروهی دانش‌آموز با معلم جدیدشان است. وقتی یکی از دانش‌آموزان دختر خودکشی می‌کند، هم کلاسی‌ها معلم را مقصر مرگ او می‌دانند، اما...

«دشمن کلاس» اولین بار در دنیا سپتامبر پیش در جشنواره ونیز نمایش داده شد.

فیلم «پاک‌کننده» (The Cleaner) به کارگردانی آدریان سابا نماینده پرو در اسکار است.

داستان درباره یک مامور قضایی است که پس از یک بحران همه‌گیر در لیما مسئولیت یک بچه یتیم هشت ساله را به عهده می‌گیرد.

این فیلم اسپانیایی‌زبان پارسال در جشنواره سن سباستین در بخش کارگردانان جدید تقدیر شد و در جشنواره پالم اسپرینگز نیز جایزه بزرگ داوران بخش صداهای جدید / نگاه‌های جدید را برد.

تاکنون 58 کشور نمایندگان خود در بخش فیلم خارجی‌زبان جوایز اسکار امسال را معرفی کردند. مهلت ارسال فیلم‌های خارجی‌زبان به آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اول اکتبر (9 مهر) به پایان می‌رسد.

اسامی پنج نامزد نهایی بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان پنجشنبه 16 ژانویه 2014 (26 دی) همراه نامزدان دیگر بخش‌ها اعلام خواهد شد.

هشتاد و ششمین دوره جوایز آکادمی یکشنبه دوم مارس (بامداد دوشنبه 12 اسفند به وقت ایران) در دالبی تیه‌تر در هالیوود اند هایلند در لس آنجلس برگزار می‌شود.

 

منبع: خبر آنلاین

3750 - علی تارمیغ

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به اسکار 2014 (38 خبر):

38 - برندگان اسکار 2014 معرفی شدند / "دوازده سال بردگی" بهترین فیلم و آلفونسو کوارون بهترین کارگردان

37 - خوب ها و خوب ترها / یادداشت علی جریان برای اسکار امسال و پیش بینی برنده ها

36 - نامزدهای نهایی اسکار 2014 اعلام شدند

35 - ورایتی حذف «گذشته» از اسکار را شگفتی دانست

34 - اعلام فهرست کوتاه جایزه اسکار فیلم خارجی‌زبان / «گذشته» فرهادی در میان نامزدها نیست!

33 - آیا فیلمی می‌تواند «گذشته» فرهادی را شکست دهد؟

32 - رقابت «گذشته» فرهادی با 75 فیلم / یک رکورد جدید در بخش اسکار فیلم خارجی‌زبان ثبت شد

31 - لنگه کفش های فرهنگی و اسکار / یادداشت مهرزاد دانش برای بازخوانی واکنش های معترضانه به انتخاب فیلم "گذشته" برای اسکار

30 - نظر 20 منتقد و سینماگر درباره معرفی فیلم «گذشته» به اسکار

29 - تحلیل لس آنجلس تایمز درباره احتمال موفقیت «گذشته» فرهادی در اسکار

28 - کدام کارگردان‌ها رکورددار دریافت جایزه اسکار فیلم خارجی‌زبان هستند؟

27 - پاسخ امیر اسفندیاری به حواشی انتخاب «گذشته» برای اسکار

26 - این انتخاب خجالت آور است! / اعتراض امیر سمواتی برای معرفی «گذشته» به اسکار

25 - «گذشته» نماینده‌ی سینمای ایران در اسکار شد / کیمیایی به نمایندگی از داوران گزارش داد

24 - "دربند" و "گذشته" دو نامزد فعلی سینمای ایران در اسکار

23 - جای خالی "آینه‌های روبرو" در لیست نامزدهای نمایندگی ایران در اسکار

22 - سیزده کشور دیگر وارد رقابت اسکار شدند

21 - "گذشته" تنها انتخاب است / یادداشت کوتاه احمد شاهوند برای گزینش نماینده ایران در اسکار

20 - "گذشته" اصغر فرهادی در شبکه نمایش خانگی / رئیس کمپانی «سونی پیکچرز کلاسیک»: در صورت معرفی توسط ایران، این فیلم یکی از 5 نامزد نهایی اسکار خواهد بود

19 - معرفی نامزدهای اولیه سینمای ایران برای معرفی به اسکار

18 - روسیه، هند، بنگلادش و اسلواکی وارد رقابت اسکار شدند

17 - نمایندگان برزیل و اسلواکی و سوئیس در اسکار 2014 معرفی شدند

16 - اكران زود هنگام «دربند» در مشهد

15 - بریتانیا با فیلم جنایی "متروی مانیل" به اسکار رفت

14 - ایران بهترین کشور برای معرفی " گذشته " به اسکار است

13 - پیشنهاد ابوالفضل جلیلی برای معرفی فیلم به اسکار

12 - اسعدیان: فیلمی که شانس و مولفه‌های ایرانی دارد به اسکار معرفی شود

11 - «رنوار» نماینده فرانسه در رقابت‌های اسکار شد

10 - عربستان برای اولین‌بار به اسکار پا می‌گذارد

9 - حذف دو شانس برتر جوایز اسکار/ حضور پررنگ فیلم‌های پر جایزه

8 - آغاز اكران «هيس!» در آمريكا و كانادا/ مذاکرات برای ارائه فیلم به اسکار با فارابی و ارشاد

7 - چهار کشور دیگر وارد رقابت اسکار شدند

6 - نظرسنجی جدید سی نت: بهترین گزینه برای معرفی به اسکار 2014 کدام است؟

5 - هیئت انتخاب نماینده ایران در اسکار نیمه شهریور آغاز به‌کار می‌کند

4 - اجرای اسکار 2014 به یک کمدین رسید

3 - دار و ندار سینمای ایران برای معرفی به اسکار 2014 / شما کدام فیلم را مناسب می دانید؟

2 - "اینجا شهر من بود" یک قدم به اسکار 2014 نزدیک شد

1 - اصغر فرهادی چهارمین شانس اسکار 2014 / براساس پیش بینی وب‌سایت سینمایی «Rope of Silicon»

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت