New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

ماجرای اکران نشدن دو فیلم مجوزدار چیست؟

:: 28 تیر 1393  4:14:51 PM  ::

رخشان بنی اعتماد سر صحنه فیلم

رخشان بنی اعتماد سر صحنه فیلم "قصه ها"

 

سی نت: پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی «پریناز» بهرام بهرامیان و «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد، 7 ماه قبل صادر شده است اما هنوز این فیلم‌ها اکران عمومی نشده‌اند!

با روی کار آمدن حجت‌الله ایوبی بر مسند ریاست سازمان سینمایی دولت تدبیر و امید، امید می‌رفت که فیلم‌های مشکل‌دار یا به قولی در کمد مانده دولت شمقدری،مشکلاتشان حل شود.

23 آذر ماه سال 92 ، کمتر از دو ماه به برگزاری جشنواره‌ی فیلم فجر، خبر پروانه نمایش رسمی دو فیلم به قولی مشکل‌دار دولت قبلی، بطور رسمی اعلام شد؛ لینک خبر رسمی پروانه نمایش "قصه‌ها" و "پریناز" در 23 آذر ماه.

این دو فیلم یعنی «قصه‌ها» و «پریناز» تقریبا با گذشت 7 ماه از گرفتن پروانه نمایش رسمی‌شان هنوز اکران عمومی نشده‌اند و تنها فیلم «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد در جشنواره‌ی فیلم فجر، چند سانس به عنوان فیلم بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش درآمد.

اما بهانه‌ی خبرنگار ایسنا برای یادآوری پروانه نمایش این دو فیلم به این موضوع برمی‌گردد که طی دو هفته گذشته در یکی از روزنامه‌ها به اشتباه خبر پروانه نمایش «قصه‌ها» و «پریناز» (با تاریخ همان جلسه 23 آذر ماه در روزنامه تیر ماه) منتشر شد و برخی از سایت‌های رسمی بدون توجه به تاریخ جلسه، خبر را به عنوان خبر جدید و به روز بر رویش کار کردند و از پروانه نمایش «قصه‌ها» و «پریناز» استقبال کردند، در حالیکه فراموش شد این فیلم‌ها 7 ماه پیش پروانه نمایش گرفته‌اند ولی هنوز اکران عمومی نشده‌اند.

پیگیری خبرنگار ایسنا با «فیلمیران» پخش‌کننده فیلم «قصه‌ها» رخشان بنی‌اعتماد برای زمان دقیق اکران عمومی فیلم به نتیجه نرسید و فقط اظهار امیدواری شد که بزودی اکران شود.

اما از سوی تهیه‌کننده فیلم «پریناز» هم در یک مصاحبه اخیرا اظهار امیدواری شده است که این فیلم در اکران دوم عیدفطر به نمایش درآید. (بدون اشاره به اینکه این فیلم 7 ماه است که پروانه نمایش گرفته است)

به گزارش ایسنا، اکنون 10 ماه از حضور حجت‌الله ایوبی در مسند ریاست سازمان سینمایی می‌گذرد. در این مدت، اگرچه او تلاش کرده تا مشکلات فیلم‌ها را با تعامل حل کند و پروانه‌ نمایش‌شان صادر شود اما خیلی از این فیلم‌ها هنوز رنگ پرده را به خود ندیده‌اند.

برخی فیلم‌ها چون «خانه پدری» کیانوش عیاری همچون «قصه‌ها» فقط در جشنواره‌ی فیلم فجر به روی پرده رفتند و همچنان وضعیت اکران آنها مشخص نیست.

در میان برخی خبرهای غیر رسمی هم حاکی از آن است که برخی فیلم‌ها پروانه نمایش می‌گیرند و توصیه می‌شوند که فعلا اکران نشوند.

در این مدت، «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» تنها فیلمی بود که بر اساس تفاوت‌های سلیقه‌ای در دوره مدیریت گذشته، به نوعی توقیف شده بود و توانست در دوره جدید اکران شود اما هنوز تکلیف فیلم‌هایی (از دولت قبل) مانند «پاداش» و «خیابان‌های آرام» کمال تبریزی، «گزارش یک جشن» ابراهیم حاتمی‌کیا، ‌«خرس» خسرو معصومی، «صد سال به این سال‌ها» سامان مقدم و... مشخص نشده است.

به گزارش ایسنا،در فیلم «پریناز» فاطمه معتمد آریا، حمید فرخ نژاد، طناز طباطبایی، فرهاد آئیش، شبنم قلی خانی، حسن نجاریان و مصطفی زمانی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که دختر بچه‌ای خانواده خود را از دست داده و قرار است از سوی خانواده مادرش نگهداری شود، اما در خانواده جدید ماجراهایی برای وی رخ می‌دهد که...

فیلم «قصه‌ها» که در سال 90 با نگاهی به شخصیت فیلم‌های قبلی بنی‌اعتماد ساخته شده است، در آن بازیگرانی چون گلاب آدینه، صابر ابر، فرهاد اصلانی، بابک حمیدیان، نگار جواهریان، ریما رامین‌فر، حبیب رضایی، عاطفه رضوی، مهراوه شریفی‌نیا، محمدرضا فروتن، شاهرخ فروتنیان، باران کوثری، پیمان معادی، فاطمه معتمدآریا، حسن معجونی، مهدی هاشمی و... ایفای نقش کرده‌اند.

 

عکس های مرتبط:

فاطمه معتمد آریا در فیلم

فاطمه معتمد آریا در فیلم "پریناز"

 

منبع: ایسنا

4068 - پیمان کلهر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت