New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

بهرام توکلی: سالها ایده ساخت چنین فیلمی در ذهنم بود / گزارش نشست معرفی فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" در ویژه برنامه "یک فیلم، یک سلام"

:: 27 دی 1393  3:01:39 PM  ::

بهرام توکلی و گلاب آدینه در نشست معرفی فیلم

بهرام توکلی و گلاب آدینه در نشست معرفی فیلم "من دیه گو مارادونا هستم" در ویژه برنامه "یک فیلم، یک سلام"

 

سی نت: ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» روز شنبه 27 دی ماه ساعت ۱۰:۳۰ در گالری پردیس ملت با حضور عوامل فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» برگزار شد.

به گزارش سی نت و به نقل از ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام» صبح روز شنبه میزبان بهرام توکلی کارگردان، جواد نوروزبیگی تهیه کننده، گلاب آدینه و سعید آقاخانی بازیگران «من دیه گو مارادونا هستم» شد.

در ابتدای این مراسم احسان کرمی (مجری برنامه) گفت: این چهارمین روز از ویژه برنامه های «یک فیلم، یک سلام» است که هدف اصلی آن تکریم مخاطبان سینمای ایران و ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه است.

در ادامه بهرام توکلی کارگردان «من دیه گو مارادونا هستم» در پاسخ به این سوال که آیا قرار است در جشنواره شاهد یک فیلم کمدی باشیم بیان کرد: فیلم من در رده آثار اجتماعی قرار دارد و نمی توان به آن کمدی گفت تنها درون مایه ای از کمدی در آن نهفته است.

جواد نوروزبیگی تهیه کننده این فیلم در پاسخ به سوال کرمی درباره اینکه آیا شما قصد دارید با حضور بازیگران معروف گیشه را در اختیار خود بگیرید عنوان کرد: از ابتدای سال که تصمیم گرفتیم فیلم را کلید بزنیم همه جوانب را در نظر گرفتیم؛ جشنواره و حتی بین المللی بودن آن.

توکلی با اشاره به نحوه انتخاب بازیگران خود گفت: صادقانه می گویم این فیلم بسیار متنوع است و تجربه متفاوتی را برای من رقم زد چراکه سالها ایده ساخت چنین فیلمی در ذهنم بود.

وی بیان کرد: در سینمای ایران بازیگران همیشه دسته بندی می شوند. جنس بازی آقاخانی برایم بسیار مهم بود چراکه در حرفه بازیگری تجربه بسیاری دارد.



نوروزبیگی از استقبال این فیلم در جشنواره گفت: امیدوارم این فیلم در جشنواره با استقبال خوبی مواجه شود فکر می کنم این فیلم یکی از بحث برانگیزترین فیلم های جشنواره باشد امیدوارم مارادونا دعوت ما را برای حضور در این جشنواره را بپذیرد.

در ادامه مراسم احسان کرمی در خصوص معرفی دیگر عوامل فیلم گفت: علی باقری عکاس، محمد نجاریان ساخت تیزر و هومن بهمنش به عنوان مدیر فیلمبرداری در این اثر سینمایی حضور داشتند.

توکلی درباره استقبال از فیلم خود در جشنواره فجر گفت: مثل هر کار دیگری سعی کردم فیلم خوبی را به جشنواره برسانم نسخه اولیه این فیلم را یکسال و نیم گذشته نوشتم چند روز بعد از همکاری با نوروزبیگی فیلمنامه بازنویسی شد این فیلم به نظر من فضای غیرجدی دارد البته نمی توان به آن کمدی گفت.

وی با بیان اینکه در شرایط سینمای ایران فیلم ها تحت فشار تولید می شوند و این فیلم برایم تجربه شیرینی بود افزود: به خاطر آنچه که این روزها می شونم متاسفم همه ما به عنوان دست اندرکار جشنواره برای این نهاد احترام قائل هستیم و ما اهالی سینمایی نباید به آن ضربه بزنیم.

توکلی یادآور شد: به نظر من در سینمای ایران موضع "انتقاد شدیدتر تاثیرگذاری بیشتری" به یک تفکر تبدیل شده و به نظر من این حرکت نادرست استو هرچیزی را به نفرت تبدیل نکنیم این اتفاقات باعث ضربه به سینمای ما می شود.

توکلی با اشاره به اینکه با ۶ فیلم در جشنواره امسال شرکت کردم بیان کرد: تنها ۳ عنوان از فیلم هایم به جشنواره راه یافت و این فیلم مفرح و تقریبا فوتبالی است.

وی تاکید کرد: برای این فیلم حرف خاصی ندارم بیشتر آرزو دارم که در اکران عمومی دیده شود. به هرحال مطمئنم این انرژی نهفته در سینمای ایران باعث می شود هرسال تعدادی کارهای خوب و درخشان دیده شود.

گلاب آدینه با اشاره به اینکه فضای تولید این فیلم از نظم و ترتیب خوبی برخوردار بود افزود: توکلی را کارگردانی جدی و مصمم دیدم چون نهایت تمرکز خود را بر روی این فیلمنامه گذاشت.

آدینه تصریح کرد: تنها عاملی که باعث شد این فیلمنامه را قبول کنم حرفه ای بودن آن و همچنین دکوپاژی که در این فیلم ما را به وجد می آورد بود.

در ادامه سعید آقاخانی از دیگر بازیگران این فیلم در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اینکه امسال جشنواره برای آقاخانی متفاوت تر از سال گذشته است یا خیر؟ گفت: از بازی در این فیلم بسیار راضی هستم اگرچه فیلم را ندیده ام اما امیدوارم به خوبی دیده شود. درست است که تقریبا فیلم درباره بازی فوتبال است اما هیچ وقت رابطه خوبی با فوتبال نداشتم؛ من نقش متفاوتی را در این فیلم بازی کردم که در پی آن داستانی روایت می شود.

آدینه از کاراکتر خود در فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» گفت: در این فیلم نقش دو خواهر دوقلو را بازی می کنم البته در دو صحنه آن، دخترم (نورا هاشمی) ایفاگر نقش بدل من است.

وی در ادامه در خصوص اینکه فکر می کنید این فیلم سیمرغ را به خود اختصاص دهد یا خیر گفت: متاسفانه هنوز فیلم را ندیده ام و آنقدر هیجان دیدن فیلم را دارم که نمی توانم در حال حاضر در مورد سیمرغ گرفتن فیلم نظری دهم، فکر میکنم فیلم مفرحی است که ارزش یک بار دیدن را داشته باشد.

در ادامه آقاخانی بازیگر این فیلم عنوان کرد: این فیلم قصه جذابی را دنبال میکند تماشاگر با دیدن آن حال وهوای فوتبال را درک می کند و آن را دوست خواهد داشت.

همچنین وی افزود: هنوز فیلم را ندیده ام به همین خاطر درباره سیمرغ گرفتن آن نمی توانم نظری دهم اما می توانم بگویم تجربه جدید و متفاوتی را دنبال کردم، توکلی فیلمنامه را بارها بازنویسی کرد که این موضوع باعث تغییرات زیادی در فیلم شد.

آقاخانی در پایان شعار فیلم را اینگونه عنوان کرد: «فرا فکنی دسته جمعی جهت کاهش عذاب وجدان عمومی»؛ البته احساس می کنم نام فیلم همان شعار است.

 

منبع: سی نت

5839 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

من ديه گو مارادونا هستم - I'm Diego Maradona        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و سومین جشنواره فیلم فجر (105 خبر):

105 - "من دیه گو مارادونا هستم"، بهرام توکلی، سیامک صفری، باران کوثری و ... / بهترین های جشنواره سی و سوم فیلم فجر به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند

104 - بیگ پروداکشن نه کار مجیدی است نه به درد سینمای ما می خورد / یادداشت مسعود فراستی برای فیلم "محمد (ص)"

103 - "چندلحظه درخشان" / لحظات ماندگار هفت فیلم جشنواره فیلم فجر از نگاه بهرام توکلی

102 - یک خسته نباشید جانانه به نویسندگان سی نت / لینک همه شماره های ویژه نامه جشنواره روزنامه پیام آشنا

101 - حاشیه‌های اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر

100 - برگزیدگان سی و سومین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند / "رخ دیوانه" فیلم برگزیده جشنواره

99 - «رخ دیوانه» ، «من دیه گو مارادونا هستم» و «دوران عاشقی» با 10 نامزدی در صدر / نامزدهای بخش سودای سیمرغ معرفی شدند

98 - نفس عمیق / یادداشت آنتونیا شرکا بر فیلم "یحیی سکوت نکرد"

97 - آنهایی که نیستند ... / بازیگرانی که حقشان بود نامزد دریافت جایزه شوند

96 - موش کُشی! / نگاهی به فیلم های «شیفت شب»، «مزار شریف» و ...

>> همه اخبار سی و سومین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت