New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

از تجهیز و افتتاح 42 سالن نمایش در شهرهای فاقد سینما

فاز دوم اکران فیلم «محمد رسول الله» با آغاز مدارس کلید می‌خورد

:: 21 شهریور 1394  9:18:04 PM  ::

فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی

فیلم سینمایی محمد رسول الله به کارگردانی مجید مجیدی

 

سی نت: مدیرعامل موسسه سینمایی «نور تابان» از تجهیز و افتتاح ۴۲ سالن نمایش در شهرهای فاقد سینما با نمایش فیلم «محمد رسول الله (ص)» در تاریخ ۲۳ شهریورماه خبر داد.

محمدرضا صابری مدیرعامل موسسه سینمایی «نور تابان» که تهیه و پخش فیلم «محمدرسول الله (ص)» را برعهده دارد : درباره تجهیز و افتتاح ۴۲ سالن نمایش در شهرهای فاقد سینما برای نمایش این فیلم گفت: در نقاط مختلف ایران دو نوع شهر فاقد سینما وجود دارد؛ نوع اول به این شکل است که برخی از شهرها اصلا سالن سینما ندارند و تنها امکان نمایش فیلم و یا هر اثر نمایشی در سالن های مختص به برگزاری همایش ها است. نوع دوم هم شهرهایی هستند که نه سالن سینما دارند نه حتی سالن‌های متفرقه‌ای که بتوان در آنها به نمایش فیلم مبادرت ورزید.

وی ادامه داد: ما طی یک عملیات ویژه شهرهایی که سالن‌هایی داشتند که می‌توانستیم در آنها فیلم نمایش دهیم، شناسایی و با همکاری بنیاد مستضعفان ۴۲ سالن همایش را برای نمایش فیلم «محمد رسول الله (ص)» در شهرهای مختلف مجهز کردیم.

صابری با اشاره به اینکه بدین ترتیب ۴۲ سالن به ناوگان سینمای ایران اضافه شده است، بیان کرد: طبق قرارداد با صاحبان سالن هایی که به سیستم نمایش فیلم های روز سینما مجهز شده اند به این توافق و البته تعهد رسیده ایم که نمایش در این سالن ها تنها منحصر به فیلم «محمد رسول الله (ص)» نباشد و می‌توان اینگونه گفت که شهرهای فاقد سینما به برکت فیلم «محمد رسول الله (ص)» صاحب فضایی برای نمایش فیلم شدند.

پخش کننده فیلم «محمد رسول الله (ص)» در ادامه صحبت های خود با اشاره به شهرهایی که هیچ سالنی ویژه نمایش فیلم و یا حتی برگزاری همایش ندارند، گفت: برخی دیگر از شهرهای ایران هستند که حتی سالن همایش هم ندارند که بتوان آن را برای نمایش فیلم تجهیز کردند. برای این دسته از شهرها هم تمهیدی فراهم کرده ایم و با همراهی بنیاد مستضعفان دستگاه هایی خریداری کرده ایم و قرار است این دستگاه ها از هفته پنجم آغاز اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» و همزمان با بازگشایی مدارس مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

صابری درباره نیم بها شدن بلیت این فیلم سینمایی در روز ملی سینما به تاریخ ۲۱ شهریور ماه عنوان کرد: در سال‌های گذشته طرح هایی چون «سینما سلام» و یا نیم بها کردن بلیت سینماها به مناسبت روز ملی سینما انجام می شد و مورد استقبال مخاطب نیز قرار می گرفت، اما امسال چنین برنامه‌ای به صورت گسترده در نظر گرفته نشده است لذا ما تصمیم گرفتیم ۲۱ شهریورماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز ملی سینما نامگذاری شده است، بلیت فیلم «محمد رسول الله (ص)» را در سراسر ایران به شکل نیم بها به فروش برسانیم و مجموع سینماداران در سراسر کشور مکلف به انجام این مهم هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم فیلمی چون «محمد رسول الله (ص)» که توانست تحسین دنیا را برانگیزد توسط اقشار مختلف مردم دیده شود. البته تا امروز آمار خوبی از استقبال تماشاگر داشته ایم و مخاطب هایی برای دیدن این فیلم به سینما رفته اند که هیچگاه فیلم دیدن در سینما را تجربه نکرده بودند.

صابری که به عنوان پخش کننده فیلم «محمد رسول الله (ص)» در سی و نهمین جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت مشاهدات خود از این رویداد بین‌المللی را اینگونه تشریح کرد: به گفته سرجه لوسیک دبیر جشنواره فیلم مونترال فروش بالای مجموع سانس های نمایش فیلم «محمد رسول الله (ص)» حکایت از استقبال خوب مخاطب دارد. به این ترتیب که در نمایش نخست در مراسم افتتاحیه ظرف نیم ساعت همه بلیت های این فیلم سینمایی با قیمت ۱۱ دلار به فروش رفت.

مدیرعامل موسسه سینمایی«نور تابان» ادامه داد: با توجه به استقبال مخاطب غیر ایرانی از فیلم «محمدرسول الله (ص)» و با تصمیم دبیر جشنواره مونترال، دو سانس نمایش ویژه برای این فیلم سینمایی گذاشته شد که مجموع بلیت های این سانس اضافه نیز در مدت زمان اندکی به فروش رفت. همچنین خبردار شدیم بلیت این فیلم سینمایی در بازار آزاد بین ۱۱۰ تا ۱۵۰ دلار به فروش رفته است.

صابری متذکر شد: پس از پایان نمایش نخست این فیلم سینمایی جلسه پرسش و پاسخ مجید مجیدی با حضور عوامل آغاز شد و کارگردان فیلم «محمد رسول الله (ص)» به تک تک پرسش ها به درستی پاسخ داد. به نظر من عوامل حاضر در جلسه پرسش و پاسخ لحظه های خاص و منحصر به فردی را تجربه کردند.

پخش کننده فیلم «محمدرسول الله (ص)» با اشاره به نقطه نظر سردار قاسم سلیمانی درباره این فیلم سینمایی یادآور شد: این فیلم سینمایی اثر ارزشمندی در سینمای ایران است تا جایی که سردار قاسم سلیمانی از این فیلم به عنوان جهاد اکبر مجیدی یاد کرد و فورد کاپولا کارگردان بزرگ سینمای جهان نیز فیلم را مورد تحسین قرار داد.

صابری در پایان صحبت های خود با اشاره به این مطلب که مجیدی فعلا تصمیم مصاحبه با رسانه های داخلی را ندارد، گفت: مجید مجیدی به تازگی از سفر برگشته و فعلا تصمیم مصاحبه با هیچ رسانه داخلی را ندارد و هر گفتگویی با این کارگردان از طریق موسسه سینمایی «نور تابان» هماهنگ و اعلام می شود.

 

منبع: مهر

2979 - فائز حسینی

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

محمد رسول الله (ص) - Muhammad (PBUH)        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت