New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

مهران مدیری بهترین چهره تلویزیونی شد/جایزه حافظ به بزرگ آقای سینمای ایران رسید/شهرام مکری نشان "عباس کیارستمی" را دریافت کرد/"ابد و یک روز" سعید روستایی بهترین فیلم شد

:: 2 مرداد 1395  6:39:41 PM  ::

بوسه داریوش ارجمند بر دستان بزرگ آقای سینمای ایران

بوسه داریوش ارجمند بر دستان بزرگ آقای سینمای ایران

 

سی نت: شانزدهمین جشن سالیانه حافظ با حضور هنرمندان در تالار وحدت آغاز شد.

به گزارش سی نت، شانزدهمین مراسم سالیانه برگزیدگان برنامه‌های تلویزیونی و آثار سینمایی جشن حافظ با عبور هنرمندان، برنامه سازان، بازیگران و موزیسین ها از فرش قرمز و صرف پذیرایی از آنها و یک ساعت تاخیر با تلاوت قرآن مجید در تالار وحدت آغاز شد.

در حال حاضر هنرمندان با عبور از فرش قرمز در سالن تالار وحدت جمع شدند و منتظر آغاز شانزدهمین جشن حافظ هستند.

بهروز افخمی،مرجان شیرمحمدی، یوسف تیموری، پریناز ایزدیار،هومن سیدی، نوید محمدزاده،مهران غفوریان، فرهاد اصلانی، داریوش ارجمند، نیوشا ضیغمی، نفیسه روشن، فاطمه گودرزی، فریدون جیرانی، علیرضا رئیسیان، محمدرضا شفیعی، نگار عابدی، لاله اسکندری، جواد طوسی،سروش صحت، بهاره رهنما، رضا ناجی، سیروس الوند،سعید ملکان، یدالله صمدی، یغما گلرویی مهران مدیری، شیلاخداد، محمدرضاهدایتی از حاضران در سالن تالار وحدت هستند.

اجرای این جشن را آزاده صمدی بازیگر سینما و تلویزیون بر عهده دارد در ادامه این مراسم تصاویری از هنرمندان با پس زمینه پرچم ایران با شعر "ایران "سالار عقیلی از اسکوبورد پخش ودیده شد.

علی معلم دبیر این جشن با گرامیداشت نام و خاطره کیارستمی عنوان کرد: از جمع کوچکی در یکی از فرهنگسراها این جشن آغاز شد و خیلی خوشحالم که علیرغم تنگ نظری ها، غرض ورزی و کارشکنی ها شانزدهمین جشن حافظ آغاز شد. تصور میکنم که اگر سینما و تلویزیون و موسیقی نبود، نمی‌توانستیم زمین را تحمل کنیم . در ابتدا یادی باید از عباس کیارستمی کنم که جز ۱۰۰ فیلمسازای است که توانسته با کمترین امکانات کار کند و با ملالت ها کاری نداشت و من هم نمیخواهم با ملامت و گلایه جشن امشب را آغاز کنیم.

در ادامه مراسم ضمن پخش تصاویری از هنرمندان پیشکسوتی چون؛محمد علی فردین، حمیده خیر آبادی، ایرج کریمی، فروزان، عباس کیارستمی، خسرو شکیبایی، ایرج قادری، هما روستا، علی حاتمی، احمد آقالو ، حمید سمندریان، نیکو خردمند، حبیب محبیان، انوشیروان ارجمند، بهمن زرین پور، ناصر عبدالهی،حجت اشرف زاده خواننده موسیقی پاپ کشورمان ترانه" ماه و ماهی" را برای حاضران در سالن اجرا کرد.



بعد از اجرای این قطعه مسعود کیمیایی روی سن حاضر شد و سخنان خود را اینگونه آغاز کرد: امروز سالگرد احمد شاملو است ولی خیلی سخت است که با مرگ عباس کیارستمی و جمشید ارجمند کنار آمد. عباس کیارستمی سینمای خاصی را به سینمای جهان پیشنهاد داد و فیلم های خود را با بچه و بازار و مردم ساخت.

پس از صحبت ‌های مسعود کیمیایی نشان کیارستمی جشن حافظ با پخش کلیپی توسط مسعود کیمیایی به شهرام مکری اهدا شد.شهرام مکری هم با اشاره به اینکه خود را برای جایزه بهترین فیلمنامه آماده کرد بود، گفت: اسم عباس کیارستمی به سینمای ایران اعتبار می‌دهد.

علی معلم در ادامه مراسم با ابراز تشکر از حضور مسعود کیمیایی و منصور لشگری قوچانی به علت تعطیلی فیلمبرداری " قاتل اهلی" و حضور در جشن حافظ گفت: امیدوارم سال آینده به این فیلم جایزه دهیم.

دبیر جشن حافظ برای اهدا تندیس بهترین مستند از بهروز افخمی و فریدون جیرانی دو مجری اسبق و فعلی برنامه هفت دعوت کرد تا به روی سن بیایند که فریدون جیرانی از علی معلم بابت پخش تصاویر هنرمندانی که دیگر در بین ما نیستند از او تشکر کرد و تندیس بهترین فیلم مستند به آرش لاهوتی کارگردان "راننده و روباه" و "لقمان خالدی" بابت فیلم " فصل هرس" اهدا شد.

لقمان خالدی برنده بهترین فیلم مستند، با اعلام اینکه موضوع فیلم " فصل هرس" در مورد کشف داروی سرطانی است، عنوان کرد: امیدوارم که وزارت بهداشت نسبت به آن توجه کنند و خیلی تعجب میکنم که جایزه خودم را از بهروز افخمی می گیرم، چرا که ایشان از فیلم من در برنامه هفت به شدت انتقاد کرد ، که بهروز افخمی در جواب وی گفت: من از این فیلم خوشم آمد ولی خواستم ادای مسعود فراستی را دربیاورم.

همچنین علی معلم از سروش صحت و جمشید گرگین برای اهدا تندیس بهترین چهره تلویزیونی درخواست کرد که به روی سن بیایند و جایزه را اهدا کنند .به این ترتیب جمشید گرگین تندیس بهترین چهره تلویزیونی را به مهران مدیری تقدیم کرد. مهران مدیری با اعلام اینکه دچار سرماخوردگی شده است بیان کرد: زیاد نمی توانم صحبت کنم اما از همه شما سپاس گزارم و از علی معلم و جمشیدگرگین و سروش صحت کمال تشکر را دارم.

جایزه بهترین تدوین حافظ به بهرام دهقانی تدوینگر فیلم سینمایی "ابد و یک روز" تعلق گرفت.

در ادامه مراسم سپند امیرسلیمانی قطعه شادی را برای حاضران جمع به یاد زنده یاد مرتضی احمدی خواند.

جایزه تندیس حافظ بازیگر درام مرد به علی نصیریان بابت نقش آفرینی در سریال " شهرزاد" اهدا شد. این جایزه را داریوش ارجمند و ایرج راد به وی تقدیم کردند.

جایزه یک عمر فعالیت هنری توسط سعیدراد و فرامرز قریبیان با پخش تصاویری به جمشیدهاشم پور اهدا شد. فرامرز قریبیان با ابراز تاسف بابت از دست دادن جمشید ارجمند در رابطه با جمشید هاشم پور گفت: وی پیش از چهار دهه است که در سینمای ایران فعالیت کرده است و یکی از سوپراستارهای سینماست که افتخار بازی کنار ایشان را داشتم. جمشید هاشم پور در ادامه صحبت های خود با اعلام تقدیر و تشکر از علی معلم ضمن تشکر از تعدای از فیلمسازان،نسبت به بی توجهی برخی از کارگردانان شکایت خود را ابراز کرد.

تندیس بهترین فیلمنامه توسط سیروس الوند و یدالله صمدی به سعید روستایی بابت سناریو " ابدو یک روز " اهدا شد. که در این میان سیروس الوند در توصیف جشن حافظ گفت:این جشن سینمایی بوی خوشی دارد، تنها شاخه هنری که خلق می شود فیلمنامه ست، فقط این فیلمنامه است که نعوذبالله جای خدا قرار می گیرد و خلق می‌شود.

در ادامه این مراسم تندیس بهترین فیلمنامه تلویزیونی به نویسنده "کیمیا" تعلق گرفت که بهبهانی با اعلام غافلگیری از این تندیس عنوان کرد: واقعا غافلگیر شدم، تلویزیون از این اتفاق‌ها بی نصیب است، اگر فیلمنامه با دیالوگ و قصه جان می گیرد به خاطر جواد افشار کارگردان" کیمیا" و تمام عوامل های آن است.

مهران غفوریان و کمند امیر سلیمانی تندیس بهترین موسیقی را به کریستف رضاعی بابت موسیقی فیلم سینمایی" در دنیای تو ساعت چند است" اهدا کردند.

جایزه ویژه هئیت داوران توسط دانیال حکیمی و رضا عطاران به فیلم سینمایی " نهنگ عنبر" به خاطر کارگردانی سامان مقدم اهدا شد.

سامان مقدم پس از دریافت تندیس جایزه ویژه هئیت داوران ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشن حافظ از تمام عوامل فیلم " نهنگ عنبر" در خواست کرد تا به روی سن بیایند.

جایزه بهترین سریال تلویزیونی توسط عبدالله اسکندری و بهنوش طباطبایی به محمد امامی بابت فیلم شهرزاد اهدا شد.

تندیس جایزه بهترین بازیگر کمدی مرد توسط میلاد کی مرام و لیلا اوتادی به احمد مهرانفر بابت سریال پایتخت چهار تعلق گرفت.

نسرین نصرتی بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیون جایزه خود را از مرجانه گلچین و الیکاعبدالرزاقی دریافت کرد.

تندیس حافظ بهترین بازیگر زن سینما توسط همایون ارشادی و آنا نعمتی به مهتاب کرامتی بابت بازی در عصر یخبندان اهدا شد.

دومین تندیس حافظ بهترین بازیگر زن سینما به پریناز ایزدیار بابت نقش آفرینی در فیلم سینمایی "ابدویک روز" اهدا شد.

تندیس حافظ بهترین ترانه شانزدهمین جشن حافظ توسط افشین یدالهی و محمد سریر به سالار عقیلی بابت سریال " معمای شاه" اهدا شد

حسام نواب صفوی و سارا منجزی برای اهدای جایزه بهترین کارگردانی روی سن آمدند.

حسن فتحی برای کارگردانی شهرزاد بهترین کارگردان تلویزیونی تندیس حافظ گرفت که حسن فتحی هنگام دریافت این تندیس گفت: امیدوارم فصل 2 شهرزاد به موفقیت فصل اول باشد.

افسانه بایگان و آزاده زارعی برای اهدای جایزه بهترین کارگردانی سینما روی سن آمدند و جایزه در این بخش به علیرضا رییسیان برای کارگردانی دوران عاشقی رسید.

شانزدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ پس از گذشت بیش از 5 ساعت از آغاز آن، حدود ساعت 2 بامداد یکشنبه پایان یافت.

 

منبع: سی نت

2482 - فائز حسینی

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت