New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

کدام بازیگر، کدام فیلم ... / گزارشی از حضور طیف وسیعی از بازیگران سینمای ایران بر پرده سینماها

:: 5 دی 1396  11:15:06 AM  ::

فیلم های روی پرده سینماهای ایران - هفته اول دی ماه 1396

فیلم های روی پرده سینماهای ایران - هفته اول دی ماه 1396

 

سی نت: سل‌های مختلف بازیگری سینما همچون پرویز پرستویی، رضا کیانیان، ثریا قاسمی، نیکی کریمی، محمدرضا گلزار، جواد عزتی، امین حیایی، رعنا آزادی‌ور، آنا نعمتی، امیر علی دانایی، بهنوش بختیاری، میلاد کی‌مرام و... این روزها بر پرده سینماها هستند.

به گزارش ایسنا، در یک ماه اخیر بیش از ۱۱ فیلم سینمایی بر روی پرده سینما رفته‌اند؛ با نگاهی به اسامی بازیگران فیلم‌های تازه اکران شده می‌توان دید که چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، رعنا آزادی‌ور، حمیدرضا آذرنگ در بیش از یک فیلم حضور داشتند.

همچنین حضور چهره‌هایی چون تینا پاکروان و نیکی کریمی که علاوه بر تهیه کنندگی فیلم در همان فیلم بازی هم می‌کنند، قابل توجه است.

به این بهانه نگاهی گذرا خواهیم داشت به فیلم‌هایی که بر پرده هستند.


خانه کاغذی

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده با موضوعی اجتماعی از ۲۹ آذرماه در سینماهای سراسرکشور اکران شده است. این فیلم سینمایی برای نخستین بار در سی‌وپنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند می‌توان به پرویز پرستویی ، تینا پاکروان، ثریا قاسمی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، علیرضا کمالی، حسین پاکدل، محسن قاضی‌مرادی، ارد زند و شقایق فراهانی اشاره کرد.

فیلم سینمایی «خانه کاغذی» درباره پدر و دختر روزنامه‌نگاری است که پرویز پرستویی نقش پدر و تینا پاکروان که تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد، نقش دختر او را ایفا می‌کند.

پرویز پرستویی همچنین در فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی که بر روی پرده سینماها است نیز ایفای نقش می‌کند.

تینا پاکروان تاکنون تجربه فعالیت در حوزه‌هایی چون کارگردانی، تهیه‌کنندگی و بازیگری را در سینمای ایران دارد در آخرین حضور سینمایی خود در فیلم «سارا و آیدا» بازی کرده و اخیرا در مقام کارگردان؛ فیلم «لس آنجلس-تهران» داشت.


آپاندیس

فیلم سینمایی «آپاندیس» به کارگردانی حسین نمازی و تهیه کنندگی مقصود جباری در ژانر اجتماعی از ۲۲ آذر ماه با حضور بازیگرانی چون آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، پردیس منوچهری، مرجان مومنی، محمدعلی کیانی، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان در سینماهای سراسر کشور به روی پرده رفته است. این فیلم سینمایی در محیط بیمارستان فیلمبرداری شده و فضایی رئالیستی و خانوادگی دارد.

آنا نعمتی و امیرعلی دانایی شخصیت‌های اصلی این فیلم سینمایی هستند.

آنا نعمتی پیش از این فیلم، در فیلم سینمایی «ماحی» به کارگردانی داود خیام ایفای نقش کرده و امیر علی دانایی نیز که تاکنون در فیلم‌هایی چون «انزوا»، «این سیب هم برای تو» و «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» نقش آفرینی کرده است و همچنین بازی در فیلم سینمایی «اشباح» را به کارگردانی داریوش مهرجویی در کارنامه کاری خود دارد.


حریم شخصی

فیلم سینمایی «حریم شخصی» به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی عبدالرضا ساعتچی فرد در ژانر اجتماعی از ۲۲ آذر در سینماهای کشور به روی پرده رفته است.

در این فیلم سینمایی که به معضلات فضای مجازی در دنیای امروز جوانان می‌پردازد از حضور بازیگرانی چون میلاد کی مرام، اندیشه فولادوند، بهنوش بختیاری، مهتاب ثروتی، سعید امیرگانی، مسیح کاشانی، محمد تهوری، زنده یاد نقی سیف جمالی با حضور رعنا آزادی‌ور و با هنرمندی امیر آقایی بهره برده است.

میلاد کی‌مرام که از شخصیت‌های اصلی این فیلم سینمایی است به تازگی فیلم «ملی و راه‌های نرفته‌اش» به کارگردانی تهمینه میلانی را بر پرده سینماها داشت.

امیر آقایی از دیگر چهره‌های سینمایی در آخرین حضور سینمایی خود، در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» نقش آفرینی کرده است که البته هنوز این فیلم در سینماهای ایران اکران نشده ولی توانسته در جشنواره‌های بین المللی موفقیت‌هایی را کسب کند. او تاکنون در فیلم‌های چون «بادیگارد»، «شیفت شب»، «هیس، دخترها فریاد نمی‌زنند»، «ارتفاع پست» و ... بازی کرده است.

بهنوش بختیاری از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی در فیلم «آستیگمات» ساخته مجیدرضا مصطفوی ایفای نقش کرده است که پیش بینی می‌شود در جشنواره‌ی فیلم فجر حضور داشته باشد.

همچنین اندیشه فولادوند که بازی در نقش «نقره» در فیلم «سربازهای جمعه» به کارگردانی مسعود کیمیایی از جمله نقش‌های شناخته شده‌ی اوست، علاوه بر حضور در «حریم شخصی» در فیلم سینمایی «انزوا» نیز که به تازگی در سینماها اکران بود، ایفای نقش کرده است.


آینه بغل

فیلم سینمایی «آینه بغل» در ژانر کمدی و به کارگردانی منوچهر هادی از ۱۵ آذر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است. در این فیلم سینمایی محمدرضا گلزار، جواد عزتی، یکتا ناصر،نازنین بیاتی، سیامک صفری، مه لقا باقری، رضا نیکخواه و بهاره رهنما بازی می‌کنند.

جواد عزتی و همسرش مه‌لقا باقری که هر دو از جمله بازیگران ژانر کمدی شناخته می‌شوند، در این فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده‌اند. آخرین حضور سینمایی جواد عزتی در فیلم «لاتاری» است که هنوز اکران نشده است و قرار است در جشنواره فجر امسال حضور پیدا کند.

و جواد عزتی پیش‌تر نیز با فیلم «اکسیدان» بر پرده سینماها حضور داشت.

محمدرضا گلزار نیز از چهره‌های سینمایی تاکنون در فیلم‌های بسیاری ایفای نقش کرده، از جمله آخرین فیلم‌هایی که او بر پر سینما داشته می‌توان به «مادر قلب اتمی» اشاره کرد که البته بعد از چند روز اکران از روی پرده برداشته شد، «خشکسالی و دروغ» و «سلام بمبئی» محصول مشترکی از سینمای ایران و هند نیز طی یک سال گذشته به نمایش درآمدند.


آذر

فیلم سینمایی «آذر» به کارگردانی محمد حمزه ای و تهیه کنندگی نیکی کریمی در ژانر اجتماعی و از ۸ آذر ماه اکران آن در سینماهای کشور شروع شده است.

بازیگران این فیلم سینمایی را نیکی کریمی، حمیدرضا آذرنگ، فرید سجادی حسینی، هستی مهدوی، لیلا زارع، مائده طهماسبی، مهران نایل، شیرین آقا کاشی، مانیا علیجانی، پژمان جمشیدی و هومن سیدی تشکیل می‌دهند.

نیکی کریمی هم نقش اول این فیلم را برعهده دارد و هم تهیه کننده آن است، نقش همسر مردی را دارد که به خاطر کشتن برادرش به زندان افتاده و حالا او می‌خواهد با کنار زدن هنجارهای جامعه به خواسته‌هایش برسد.

حمیدرضا آذرنگ نمایشنامه‌نویس، کارگردان و بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اکنون علاوه بر حضور در این فیلم سینمایی در فیلم‌ «قاتل اهلی» نیز ایفای نقش می‌کند، اخیرا هم در فیلم‌های چون «آباجان»، «بیست و یک روز بعد»، «آدت نمی‌کنیم» و ... حضور داشته است.

هومن سیدی و لیلا زارع که پیش از این در فیلم «شیف شب» با نیکی کریمی همکاری داشته است، از دیگر بازیگران «آذر» هستند.


شکلاتی

فیلم سینمایی «شکلاتی» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ژانر کودک ونوجوان از ۸ آذر بر روی پرده سینماها رفته است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون شبنم مقدمی، ناصر هاشمی، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، علی مسعوی، فرزین محدث، پریسا رضایی، جواد جوینده، شهره لرستانی و داریوش اسد زاده - بازیگران کودک: محمدرضا شیرخانلو، آیلی احمدی، محمد حسین بلوکات، سامان میرحسینی، شھاب شیر مردی و همراز اکبری ایفای نقش می‌کنند.

محمدشیرخانلو از بازیگران کودک این فیلم سینمایی، پیش از این در فیلم ها و سریالهای تلوزیونی متعددی بازی کرده است. او با حضور در فیلم سینمایی «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی مورد توجه قرار گرفت.

«شکلاتی» در جشنواره‌های بین المللی متعددی شرکت کرده است. همچنین توانست در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان اصفهان در بخش بهترین کارگردانی و بازیگر کودک نامزد دریافت جایزه شود و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نیز به شبنم مقدمی رسید.


وقتی برگشتم

فیلم سینمایی «وقتی برگشتم...» به کارگردانی و تهیه کنندگی وحید موسائیان با موضوعی اجتماعی از ۸ آذر ماه در سینماها اکران شده است. در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون رضا کیانیان، افشین هاشمی، رعنا آزادی‌ور، امید روحانی، بیتا فرهی، حسین محب اهری، سحر آربین، احترام برومند، سروش صحت حضور دارند.

رضا کیانیان که تاکنون در فیلم‌های سینمایی متعددی و با کارگردانان سرشناس سینمایی کار کرده است، در آخرین حضور سینمایی خود در فیلم‌هایی چون سایه(مسعود نوابی)، بارکد(مصطفی کیایی) و کفشهایم کو؟ (کیومرث پوراحمد) بر روی پرده سینماها رفته است.

رعنا آزادی ور از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی علاوه بر حضور در این فیلم ، در فیلم «حریم شخصی» نیز که اکنون بر روی پرده سینما است، ایفای نقش می‌کند.


ثبت با سند برابر است

فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مجتبی متولی با موضوعی کمدی، از اول آذر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، فرزاد حسنی، سحر قریشی، الهام حمیدی، علی مشهدی، سپند امیرسلیمانی، آیدا جعفری، یزدان فتوحی، مهران رجبی، پوریا پورسرخ، محمدرضا شریفی نیا ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم سینمایی که پربازیگر و پرلوکیشن است، از هنرمندانی استفاده شده که همگی در حوزه کمدی و طنز تجربه فراوانی دارند. بهمن گودرزی، کارگردان این فیلم سینمایی، پیش از این فیلم‌هایی چون «حقه باز دم دراز»، «آتیش بازی» و «شیش و بش» را ساخته است.


قاتل اهلی

فیلم سینمایی «قاتل اهلی» به کارگردانی مسعود کیمیایی و تهیه کنندگی منصور لشگری قوچانی در ژانر اجتماعی از اول آذر ماه بر روری پرده سینماها رفته است.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم سینمایی ایفای نقش می‌کنند، می‌توان به پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معزی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، هستی محمایی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی اشاره کرد.


اشنوگل

فیلم سینمایی «اشنوگل» به کارگردانی هادی حاجتمند و علی سلیمانی هرندی و تهیه کنندگی ابراهیم اصغری با بازی برزو ارجمند، ماه چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی، محمد عفراوی، محمد دلگشا، محمدرضا اربابی، مصطفی نصیری، علی عبادی، لویک زاکاریان از اول آذر ماه بر روی پرده سینما رفته است.

آخرین حضور سینمایی برزو ارجمند که بیشتر به عنوان بازیگری کمدی شناخته می‌شود در فیلم «قهرمانان کوچک» که در ژانر کودک و نوجوان است،برمی‌گردد.

***

از دیگر فیلم‌هایی که اکنون بر روی پرده سینماها هستند، می‌توان به «صفرتا سکو»(مستند)، «خالتور»، «خفه‌گی»، «راز سیاوش»(انیمیشن)، «فهرست مقدس»(انیمیشن) و «غیر مجاز» اشاره کرد.

 

منبع: ایسنا

1668 - احمد شاهوند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت