New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

توضیحات کمال تبریزی از حواشی «سرزمین کهن» و «رستاخیز» تا اکران نوروزی «طبقه حساس»

:: 29 بهمن 1392  12:18:45 PM  ::

کمال تبریزی

کمال تبریزی

 

سی نت: کارگردان سریال تلویزیونی سرزمین کهن گفت که ریشه اتفاقات رخ داده درباره برخی قسمت های این مجموعه تلویزیونی، سوءتفاهم است و هیچ کس قصد توهین به هیچ قومیتی را در این اثر نداشته است.

وی با اشاره به نگارش مطلبی از سوی گروه تولید این سریال در اوایل رخ دادن حاشیه ها برای سرزمین کهن توضیح داد: هیاتی از تلویزیون در حال رایزنی برای حل مسائل پیش آمده هستند؛ تصور می کنم صبر کنیم و ببینیم تلاش این هیات ها به کجا می رسد.

کارگردان سریال سرزمین کهن تاکید کرد: من، همکارانم و حتی مسوولان تلویزیون، همه افراد شناخته شده ای هستیم و همه معتقدند قصد و غرضی در کار نبوده و قطعا همه مسائل پیش آمده برگرفته از سوء تفاهم است.

تبریزی تصریح کرد: هیچکس قصد توهین به هیچ قومیتی را در سریال سرزمین کهن نداشته و ندارد. این امر را باید به عنوان یک اصل بپذیریم و در ادامه دلایل رخ دادن اتفاقات اخیر را تحلیل کنیم.

‌ طبقه حساس در اکران نوروزی

این کارگردان سینما در ادامه از تلاش برای آماده سازی فیلم طبقه حساس به منظور اکران در نوروز سال 93 خبر داد و افزود: اصلاحات مختصری بر روی فیلم انجام شده و ممکن است تغییراتی جزیی روی تدوین این اثر سینمایی و در بخش صدا نیز داشته باشیم.

تبریزی گفت: هم اکنون در مرحله ساخت تیزر و طراحی پوستر این اثر سینمایی هستیم. در عین حال مرحله اپتیک کردن صدا برای اکران فیلم در شهرستان هایی که امکان پخش صدای دیجیتال ندارند نیز در حال انجام است که البته فکر می کنم که این بخش نیز زمان می برد.

به گفته وی، مشکلی برای آماده سازی فیلم طبقه حساس برای اکران نوروزی وجود ندارد و این اثر از ابتدای نوروز 93 آماده نمایش عمومی خواهد بود.

‌ نیاز سینمای ایران به فیلم هایی از جنس طبقه حساس

کارگردان فیلم طبقه حساس در ادامه گفت وگوی خود با خبرنگار ایرنا درباره استقبال مخاطبان از فیلم طبقه حساس در ایام نوروز اظهار کرد: فکر می کنم استقبال خوب باشد؛ مردم در جشنواره فیلم فجر امسال، طبقه حساس را دیدند و عکس العمل های بسیار خوبی نسبت به این اثر سینمایی داشتند.

تبریزی تاکید کرد: به نظر نرسید که پلانی اضافه یا کم داشته باشیم و طبقه حساس ارتباط خوبی با مخاطب عام برقرار کرد. در عین حال در برخورد بینندگان غیر ایرانی نیز این اثر خوب بوده و امیدوارم سالن های سینما با چنین فیلم هایی رونق گرفته و در سال آینده، با افزایش تولید آثاری همچون طبقه حساس، شاهد آشتی مردم با سینما باشیم.

‌ ممنوعیت اکران فیلم ها وجهه سیاسی دارد

کارگردان فیلم سینمایی خیابان های آرام در ادامه درباره حاشیه های پیش آمده در جشنواره سی و دوم و ممنوعیت نمایش برخی آثار سینمایی در سال های اخیر گفت: ممنوعیت اکران فیلم ها، یک مقداری وجهه سیاسی پیدا کرده و این بخش تنها وجه فرهنگی هنری ندارد. این ممنوعیت از نوع دایره خط قرمزی که وجود دارد نیست بلکه بخشی از آن به کشمکش های سیاسی باز می گردد.

تبریزی تصریح کرد: وزیر ارشاد و رییس سازمان سینمایی باید مقداری حوصله و دقت بیشتری به خرج دهند تا با ظرافت بیشتری سعی کنند آثار سینمایی را از این مسیر عبور دهند.

‌ اکران با درایت فیلم های سینمایی

وی با بیان اینکه هیچ فیلمی در کمد نمی ماند و روزی زمان نمایش آن فرا می رسد تاکید کرد فکر می کنم مسئولان سینمایی با درایت و کیاست می توانند مشکل این آثار را حل کنند و آن ها را در چرخه نمایش عمومی بیاورند.

کارگردان فیلم سینمایی مارمولک گفت: طبیعی است که این اتفاق باید بتدریج رخ دهد و نمی توان به یک باره همه فیلم هایی را که با ممنوعیت اکران روبرو بوده اند، نمایش داد.

تبریزی ادامه داد: در جشنواره امسال فیلم «قصه ها و خانه پدری» و به نوعی فیلم «عصبانی نیستم» حضور داشتند.

به گفته وی، یک باره همه این آثار را نباید به سینما بیاوریم و این نوع فیلم ها باید با آرامش و کم کم در سینما به نمایش عمومی برسد. در کنار فیلم هایی که به اکران می رسند در هر فصل نمایش یک یا دو فیلم از این نوع آثار هم می تواند به اکران برسد.

‌ مشکل رستاخیز مشکلی قدیمی است

کارگردان فیلم سینمایی پاداش در ادامه در باره حاشیه های پیش آمده برای فیلم رستاخیز به کارگردانی احمدرضا درویش نیز گفت: مشکلی که برای فیلم رستاخیز پیش آمده یک مساله قدیمی است و تنها مربوط به امروز نمی شود. فکر می کنم این امر نیاز به چالش و گفت وگو و بحث دارد و باید در این باره با طیف های مختلف جلسات متعددی برگزار شود.

وی تاکید کرد به هر حال به دلیل مسائل شرعی، آثاری همچون رستاخیز حساسیت های اینچنینی دارند. فکر می کنم این موضوع حل شدنی است؛ اما باید کسانی که نسبت به چنین آثاری ایراداتی دارند، مسائل خود را مطرح کنند و فیلمسازان و دست اندرکاران و کارشناسان امور هنری به این ایرادات پاسخ دهند.

تبریزی توضیح داد: مساله ای که برای فیلم احمدرضا درویش پیش آمده موضوع جدیدی نیست؛ از زمان تولید فیلم الرساله به کارگردانی مصطفی عقاد این موضوعات مطرح شد و ممکن است در آینده نه چندان دور این مسائل برای فیلم محمد (ص) ساخته مجید مجیدی هم پیش آید.

وی اظهار کرد: این مساله فقط مختص ایران نیست و در همه جای دنیا همه مسلمانان نگاه مختص خود را به این نوع آثار دارند و تصور می کنم این موضوع با گفت وگو و تفکیک مصادیق رفع شود. البته به شرطی که پشت این انتقادات، جریان سیاسی وجود نداشته باشد

 

منبع: ایرنا

5129 - احمد شاهوند

................................................

lastpost  هنرمند مرتبط :

کمال تبریزی        >> مشاهده اطلاعات کامل این هنرمند

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت