New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

گشت‌وگذاری در مجتمع 12 سالنه‌ی سینمایی غرب تهران/ پردیس "کوروش" عید فطر افتتاح می شود

:: 19 تیر 1393  2:55:18 PM  ::

پردیس سینمایی کوروش

پردیس سینمایی کوروش

 

سی نت: مجتمع سینمایی 12 سالنه "کوروش" که در غرب تهران ساخته شده است با اکران «شهر موش‌ها 2» افتتاح می‌شود.

این مجتمع تجاری- فرهنگی 12 سالن سینما و دو سالن مخصوص دارد که هر یک از آن‌ها به نام سینماهای قدیمی لاله‌زار نامگذاری شده‌اند.

این مجموعه فرهنگی قرار است پس از افتتاح با ظرفیت دو هزار و 800 صندلی به سینماهای کشور اضافه کند و یکی از پاتوق‌های نمایش انواع فیلم‌های ایرانی، خارجی،‌ سه‌بعدی، کودک و... باشد.

به گفته امیرشهاب رضویان (مدیر این مجموعه سینماها)، این مجموعه علاوه بر 12 سالن سینمایی دارای یک سالن ویژه سینمای کودک و همچنین یک سالن برای هیأت داوران است.

همچنین این مجتمع دارای یک مهدکودک است که والدین می‌توانند قبل از آغاز نمایش فیلم، کودکان خود را به آنجا بسپارند.

علاوه بر این پیش‌بینی 1600 پارکینگ باعث شده است که علاقه‌مندان هیچ مشکلی برای مراجعه به این مجتمع نداشته باشند.


امیرشهاب رضویان که از ابتدای ساخت سینماها در این مجتمع فرهنگی-تجاری بر روند آن نظارت دارد در جمع اهالی رسانه که شامگاه 17تیرماه از مجتمع کوروش بازدید کردند درباره آن توضیح داد:‌ ساخت این مجتمع چهار سال طول کشید و ساخت سینماها نیز در یک سال و نیم گذشته پیگیری شده است.

به گفته‌ی او؛ این مجتمع، یک مجتمع کاملا خصوصی و متعلق به گروه صنعتی «گلرنگ» است که باید بابت اهتمام مدیرعامل آن به بخش فرهنگ و مخصوصا سینما تشکل ویژه‌ای داشته باشیم، چرا که ایشان با سرمایه شخصی ظرفیت 14 سالن سینما به کشور اضافه کردند و تمام استانداردهای روز دنیا در این سالن‌ها دیده شده است.

وی ادامه داد: ما در سینماهای این مجتمع می‌توانیم انواع فیلم‌های 35 میلی‌متری، سه بعدی، دیجیتال و... را نمایش دهیم و بهترین متریال در طراحی و ساخت مجتمع استفاده شده است، همچنین ساخت سینمای مخصوص کودک و همچنین سالن‌هایی که می‌تواند برای تئاتر و کنسرت نیز استفاده شود از شاخصه‌های دیگر این مجتمع است.

رضویان در پاسخ به پرسشی درباره برنامه‌های نمایش فیلم برای این تعداد از سالن‌ها در یک مجتمع اظهار کرد: ما بخش‌های مختلفی را برای تبدیل مجتمع به یک پاتوق فرهنگی در نظر گرفته‌ایم که می‌تواند قابل توجه باشد. به عنوان مثال بخش‌های سینما خاطره (نمایش فیلم‌های بسیار قدیمی)، سینماتک، نمایش فیلم‌های کوتاه، مستند و انیمیشن، نمایش فیلم‌های خارجی و... را در نظر گرفته‌ایم که در این زمینه باید وزارت ارشاد به ما کمک کند تا بتوانیم این مجتمع را سرپا نگه داریم و هر 14 سالن آن پویایی لازم را داشته باشند. البته وزارت ارشاد نیز قول‌هایی در این زمینه داده است.

ناظر ساخت سینماهای مجتمع کوروش سپس درباره نامگذاری سالن‌های این مجموعه به احترام علی حاتمی گفت: به احترام علی حاتمی که شهرک سینمایی او توانست خاطرات لاله‌زار را برای تمام علاقه‌مندان سینما زنده کند، ما به این فکر افتادیم که سالن‌های سینمایی این مجموعه را با نام سالن‌های سینمایی قدیمی لاله‌زار نامگذاری کنیم. "گراندسینما"، "باروس"، "متروپل"، "ونوس"، "مایاک"، "خورشید تابان"، "نادر"، "سینماتئاتر شهرزاد" و... نام‌های این سالن‌های سینمایی هستند.



در ادامه این بازدید علی سرتیپی که گفته می‌شود در ساخت این مجتمع به سازندگان کمک کرده و احتمالا قرار است بهره‌برداری از این سینماها را بر عهده داشته باشد نیز ضمن تشکر از ساخت این مجموعه گفت: قرار است، عید فطر افتتاح اولیه مجتمع سینمایی کوروش باشد اما این مجتمع سینمایی با نمایش فیلم «شهر موش‌ها 2» به شکل رسمی آغاز به کار خواهد کرد. برنامه ما این است که در فاصله بین عید فطر تا نمایش فیلم «شهر موش‌ها 2» که فکر می‌کنم دو تا سه هفته به طول بیانجامد، سینماها به شکل آزمایشی فیلم‌ها را نمایش دهند تا در افتتاح رسمی آن هیچ مشکلی پیش نیاید.

وی سپس از برنامه ویژه برای افتتاح «شهر موش‌ها 2» در مجتمع کوروش خبر داد و گفت: خانم‌ها برومند و حکمت به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده «شهر موش‌ها 2» از مجموعه کوروش بازدید کردند و ما اکنون در حال برنامه‌ریزی برای طرح تبلیغاتی ویژه مجموعه کوروش هستیم.

سرتیپی همچنین با ابراز امیدواری از اینکه سینمای کودک دوباره بتواند جان بگیرد، گفت: معتقدم در این سال‌ها در تولید فیلم‌های کودک به خطا رفته‌ایم و اگرچه بودجه به این بخش اختصاص یافته اما به جای درست نرفته است. امیدوارم «شهر موش‌ها 2» نقطه عطفی در زمینه سینمای کودک ایجاد کند و این سینمای پرمخاطب دوباره جان بگیرد.

مدیرعامل فیلمیران در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره احتمال نمایش فیلم‌های خارجی در بعضی از سالن‌های این مجتمع بیان کرد: قطعا این اتفاق می‌افتد. در این زمینه باید وزارت ارشاد به ما کمک کند تا بتوانیم علاوه بر فیلم‌های ایرانی، فیلم‌های خارجی را به صورت عادی و سه بعدی اکران کنیم.


در ادامه این بازدید فاضلیان مدیر پروژه مجتمع سینمایی کوروش نیز در توضیحاتی درباره ساخت این مجموعه بیان کرد: این مجموعه مدرن‌ترین سینمای کشور از نظر کمی و کیفی است و تجهیزات بروزی دارد. به عنوان یک مجموعه خصوصی باعث افتخارمان است که سعی کردیم علاوه بر بروز بودن تجهیزات، تا آنجا که امکان دارد متریال را از داخل کشور تهیه کنیم.

وی در عین حال خاطر نشان کرد: طراح سینما از کانادا بوده و این مجتمع با کمک معماران ایرانی پایه‌ریزی شده است. ما امروز مدعی هستیم که مجتمع سینمایی کوروش از نظر تصویر، صدا، کیفیت و معماری مجموعه‌ای بروز است که می‌تواند چیزی به ارزش‌های سینمای ایران اضافه کند.

فاضلیان همچنین در پاسخ به پرسشی درباره علت سرمایه‌گذاری گروه صنعتی "گلرنگ" روی ساخت این مجتمع سینمایی اظهار کرد: ما در صنایع مختلفی قدم گذاشته و موفق بوده‌ایم. چند سال قبل نیز تصمیم گرفتیم در عرصه فرهنگی وارد شویم و در این زمینه سینما را به امید روزی که بتواند روی پای خود بایستد انتخاب کردیم و امیدواریم روزی بیاید که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از سالن‌سازی فرار نکنند.

مدیر پروژه مجتمع "کوروش" سپس در پاسخ به پرسشی درباره هزینه ساخت این مجموعه فرهنگی- سینمای و همچنین تداوم سالن‌سازی در مجموعه "گلرنگ" بیان کرد: به صورت سخت‌افزاری حدود 25 میلیارد تومان روی این مجتمع سرمایه‌گذاری شده است و همچنین یک میلیون یورو هزینه ارزی این مجتمع بوده است.

وی افزود: در زمینه تداوم سالن‌سازی نیز باید بگویم چند روز قبل با مدیرعامل محترم شرکت گلرنگ جلسه داشتیم و فضایی به وسعت پنج برابر مجموعه کوروش را در نظر گرفتیم تا یک مجتمع اداری-فرهنگی دیگر در آن بسازیم. مجموعه کوروش 8000 متر است اما مجتمع جدید قرار است در 50هزار متر در تهران ساخته شود.

فاضلیان در پایان سخنانش با ابراز امیدواری از اینکه همه سالن‌های سینمایی مجموعه کوروش با استقبال مخاطبان و همچنین همکاری سینماگران و مدیران روبرو شود، اظهار کرد: در هر صورت این مجموعه با پیش‌بینی فضای هایپرمارکت، مغازه‌ها و فروشگاه‌های متعدد، رستوران‌ها، مهدکودک و فضای مخصوص سینما، تئاتر و موسیقی می‌تواند میزبان همه اعضای خانواده باشد و امیدوارم که هنرمندان و همچنین مدیران در بهره‌برداری هر چه بهتر این پروژه به ما کمک کنند.

در ادامه بازدید خبرنگاران از مجتمع فرهنگی کوروش و قبل از برنامه ضیافت افطار، بخش‌هایی از فیلم سینمایی «چ» بر روی پرده عریض 13 متری سالن گرند سینما در این مجموعه به نمایش درآمد و پس از آن خبرنگاران از سالن مخصوص سه بعدی این مجموعه که مجهز به پرده نقره‌ای است، دیدن کردند.

در این بازدید هنرمندانی چون منیژه حکمت، مجید جعفری جوزانی، محمدرضا صابری و مجید مسچی مدیرعامل سینماشهر حضور داشتند.

 

عکس های مرتبط:

پردیس سینمایی کوروش

پردیس سینمایی کوروش

 

منبع: ایسنا

5067 - پیمان کلهر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت