New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

اعتراض کارگردان «قندون جهيزيه» به واگذاري برخي از سالن‌هاي نمايش دهنده اين فيلم / سخنگوي شوراي صنفي: واگذاري سالن به فيلم «محمد(ص)» صحت ندارد

:: 7 شهریور 1394  9:10:43 AM  ::

اعتراض علی ملاقلی پور در ورزشگاه آزادی و در خلال مسابقه ستارگان ایران و ستارگان جهان

اعتراض علی ملاقلی پور در ورزشگاه آزادی و در خلال مسابقه ستارگان ایران و ستارگان جهان

 

سی نت: روز گذشته و پس از اينکه علي ملاقلي‌پور در اعتراض به واگذاري برخي از سينماهاي نمايش دهنده «قندون جهيزيه» به خيابان آمد و به تبليغ فيلمش پرداخت غلامرضا فرجي اعلام کرد که تمامي سينماداران و صاحب سالن هاي سينما که با يک فيلم قرار داد دارند مکلف هستند تا پايان قرارداد، فيلم را اکران کنند و حق ندارند از قرارداد تخطي کنند.

در پي اعتراض علي ملاقلي پور به کم شدن تعداد سالن هاي سينماهاي فيلمش و اختصاص آنها به فيلم سينمايي «محمد(ص)»، اين فيلمساز جوان روز گذشته در اقدامي نمادين به خيابان ها آمد و براي فيلمش به تبليغ پرداخت. اين کارگردان با پوشيدن لباسي منقش به لوگوي «قندون جهيزيه» و با در دست داشتن تراکت هاي اين فيلم با حضور در خيابان اعتراض خود را به کم شدن تعداد سينماهاي فيلم و اختصاص آنها به ساخته مجيد مجيدي نشان داد.

دامنه این حرکت اعتراضی علی ملاقلی پور حتی به میانه میدان مسابقه فوتبال استادیوم آزادی هم کشید و این فیلمساز با وارد شده به زمین مسابقه فوتبال بین تیم های پیشکسوتان جهان و ایران، برای دقایقی موجب شد این مسابقه به تاخیر بیفتد!

این حرکت ملاقلی پور در حالی انجام گرفت که مسابقه فوتبال پیشکسوتان به شکل مستقیم از شبکه سه تلویزیون ایران پخش می شد.

اما پس از زسانه ای شده اعتراض علی ملاقلی پور، غلامرضا فرجي سخنگوي شوراي صنفي نمايش در گفت و گو با ايلنا، درباره اختصاص سئانس هاي فيلم هاي ديگر به فيلم «محمد(ص)» گفت: به هيچ عنوان اين بحث صحت ندارد و کذب محض است. تمامي سينماداران و صاحب سالن هاي سينما که با يک فيلم قرارداد دارند مکلف هستند تا پايان قرارداد، فيلم را اکران کنند و حق ندارند از قرارداد تخطي کنند. وي افزود: به طور مثال يک فيلمي با يک گروه سينمايي به مدت دو هفته قرارداد اکران دارد آن سينما بايد به تعهد خود تا پايان دو هفته عمل کند و از هفته سوم مي‌تواند فيلم ديگري را جايگزين کند و اگر غير از اين عمل کند تخطي کرده است.
فرجي ادامه داد: يکي از دلايلي که ما در شوراي صنفي نمايش مصوب کرديم تا فيلم «محمد(ص)» در دو گروه سينمايي اکران شود به دليل اين است که دست سينمادار براي اکران فيلم‌ها باز باشد تا مشکلي براي اکران ساير فيلم‌ها به وجود نيايد.

رضا سعيدي پور مدير سينما آزادي نيز در واکنش به اين اعتراض در گفت وگو با فارس درباره کم شدن سئانس برخي از فيلم هاي سينمايي در اين سينما گفت: با توجه به اينکه دو سالن در اختيار فيلم سينمايي «محمد(ص)» قرار دارد، خود به خود از سانس برخي از فيلم‌ها کم مي‌شود، دقت داشته باشيد اين کم شدن سانس‌ها براساس قوانين انجام خواهد شد. وي در ادامه افزود: به اين نکته بايد دقت داشته باشيم که کم شدن سئانس برخي از آثار سينمايي به مثابه غيرقانوني بودن رفتار ما نيست، همچنين لازم است که عنوان شود اکثر فيلم‌ها قراردادشان با ما و حتي ساير سينماداران براساس زمانبندي دو هفته‌اي تنظيم مي‌شود.
او همچنين گفت: ‌فيلم سينمايي «قندون جهيزيه» از نظر سينما آزادي با مشکل مواجه نشده است و قانوناً سئانسي از آن کم نشده و هر آنچه در قرارداد بين پخش‌کننده و سينما آزادي عنوان شده تماماً تا اين لحظه رعايت شده است. قرارداد ما با اين فيلم به صورت چرخشي بوده است و تا به اين لحظه مشکلي با آن نداشتيم.

سعيدي‌پور اظهار داشت: به خوبي واقف هستيم که فيلم سينمايي «قندون جهيزيه» از نظر مردمي گيشه‌پسند است، به همين منظور و با توجه به اين ويژگي مهم فيلم، حتي يکي از سالن‌هاي فيلم را در زمان اکران تغيير داديم و سالن بزرگتري را دراختيارش گذاشتيم. از طرفي، در قرارداد، 3 سانس براي قندون جهيزيه در نظر گرفتيم که در طول نمايش اين فيلم در سينما آزادي به دليل کيفيت فيلم و مردمي بودنش، دو سانس را خودمان اضافه براي اين فيلم در نظر گرفتيم.

مدير سينما آزادي در ادامه افزود: در مجموع، فيلم سينمايي «قندون جهيزيه» در پنج سئانس به نمايش درمي‌آمد که در حال حاضر به سه سانس قانوني خود برگشته و آنچه که در قرارداد في‌مابين ما وجود دارد رعايت مي‌شود. دو سئانس کسر شده از اين فيلم همان سانس‌هايي است که خودمان به صورت اضافه خارج از قرارداد در اين فيلم در نظر گرفتيم.

همايون خزاعي فر نيز مدير فروش موسسه «نور تابان» در گفت وگو با مهر درباره اختصاص سئانس هاي فيلم هاي ديگر به فيلم «محمد(ص)» گفت: سينماها بر اساس ميزان استقبال مردم سئانس هاي خود را کم و يا زياد مي کنند و طبيعتا استقبال از فيلم سينمايي «محمد(ص)» و همچنين مدت زمان طولاني فيلم باعث ايجاد تغييراتي در نمايش آثار روي پرده شده و طبق قانون هيچ سئانسي از هيچ فيلمي کسر نشده است.
مدير فروش موسسه نور تابان افزود: آنچه در فضاهاي مجازي درباره کم شدن سانس فيلم هاي روي پرده و اختصاص آن به فيلم محمد(ص) مطرح مي شود يک بازي تبليغاتي است.

وي تصريح کرد: يکي از اعتراض هاي مطرح شده از سوي کارگردان «قندون جهيزيه» و درباره کم شدن سانس‌هاي اين فيلم در سينما آزادي است ولي طبق بررسي هاي انجام شده متوجه شديم که هر آنچه در قرارداد بين پخش ‌کننده و سينما آزادي عنوان شده، به شکل کامل به مرحله اجرا درآمده است.
اکران فيلم «محمد(ص)» صبح روز پنجشنبه هفته گذشته در سراسر کشور آغاز شد و همزمان با نمايش در ايران، ساخته مجيد مجيدي به عنوان فيلم افتتاحيه سي و نهمين جشنواره فيلم مونترال در کانادا روي پرده رفت. همچنين فروش اين فيلم در سينماهاي شهر مشهد معادل 20 ميليون تومان است که 14 ميليون تومان از اين فروش متعلق به سينما هويزه مشهد است همچنين در اصفهان فروش فيلم به رقمي معادل 10 ميليون تومان رسيده است.

 

منبع: سی نت

3928 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

قندون جهیزیه - Ghandoone Jahizie        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت