New Page 1

سی نت | سینما شبکه

پرونده ویژه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

سایت سی نت

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

جدیدترین مطالب

arrow  «برش های کوتاه» به جرگه ماهنامه های سینمایی پیوست / اولین شماره منتشر شد: ویژه سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

arrow  چه فیلم‌هایی نوروز 99 اکران می‌شوند؟

arrow  شرایط ثبت نام رسانه‌ها در سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام شد

arrow  پیمان معادی به جشنواره فیلم برلین نمی‌رود/ خندهایم را تحریم کردم نه گریه‌هایم را

arrow  پرغصّه ی بی قصه / یادداشت علیرضا سعیدی کیاسری برای فیلم «درخت گردو» برنده جایزه بهترین کارگردانی

arrow  «درخت گردو» صدرنشین جدول ارزشگذاری نویسندگان «سینما شبکه» (سی نت)

arrow  بازگشت به اصل خویش / یادداشت شبنم محمودی شرق برای «خورشید» بهترین فیلم جشنواره سی و هشتم

arrow  امان از این سینمای دوست داشتنی / یادداشت مصطفی محمودی برای فیلم «سینما شهر قصه»

arrow  توجه به سینمای بومی و فولکلوریک / یادداشت ندا طهرانی برای فیلم «پوست» برنده جایزه بهترین فیلم هنر و تجربه

arrow  نمونه مناسبی از سینمای مقاومت و ناگفته های جنگ تحمیلی / یادداشت مجتبی محمودی شرق برای فیلم «آبادان یازده 60» دریافت کننده تندیس جایزه سرباز وطن

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

>> جدول کامل  -  فروش سال 1398

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

پسرکشی

پسرکشی (محمدهادی کریمی)

بازیگران: ژاله صامتی، آرمان درویش، بهاره کیان افشار، نسیم ادبی، فرخ نعمتی، گلوریا هاردی، صحرا اسداللهی، زینب قادری، لیلا اوتادی، لیلا زارع با معرفی شهناز نصرتی و سهیل قاصدی

شین

شین (میثم کزازی)

بازیگران: جمشید هاشم پور، شهاب حسینی، محمود پاک نیت، غزاله نظر، آتش تقی پور و فاطمه شکری

لباس شخصی

لباس شخصی (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، توماج دانش بهزادی، مجید پتکی، میلاد افواج، عماد درویشی، مهیار شاپوری، احمد لشینی، شهاب بهرامی، روزبه رئوفی، کیوان محمود نژاد، نجلا نظریان و ماه‌منیر بیطاری

ریست (تعارض)

ریست (تعارض) (محمدرضا لطفی)

بازیگران: رضا بهبودی، سودابه بیضایی، محمد صدیقی مهر، پریسا محمدی، حامد رحیمی نصر و رقیه افشین پور

دشمنان

دشمنان (علی درخشنده)

بازیگران: رویا افشار، ندا جبرئیلی، مسعود دلخواه، قربان نجفی، علی بی غم، سینوهه دانشمند، توران یاقوتی و سعید آرمند و...

پدران

پدران (سالم صلواتی)

بازیگران: علیرضا ثانی‌فر، هدایت هاشمی، گلاره عباسی، مهشید ناصری، کیوان پرمر، مهدخت مولایی، نوید لایقی، سارینا ترقی، یوسف یزدانی، مرتضی خانجانی، شیدا مودب، سعید پورشعبانی و سعید باغبان

مردن در آب مطهر

مردن در آب مطهر (نوید محمودی)

بازیگران: علی شادمان، ندا جبرائیلی، متین حیدرنیا ، صدف عسگری، سوگل خلیق، علی‌رضا آرا، امیررضا رنجبران، خیام وقار، پیمان مقدمی، مهتاب جعفری، فرید اسحاقی، فاطمه شکری، محیا رضایی، فاطمه میرزایی و علی‌رضا مهران

قصیده گاو سفید

قصیده گاو سفید (بهتاش صناعی ها)

بازیگران: مریم مقدم، علیرضا ثانی‌فر، آوین پوررئوفی، پوریا رحیمی‌سام و لیلی فرهادپور، فرید قبادی، سوده ازقندی، امیر شریعت، ماهور احمدی، محمد حیدری، زهرا پرهون، ابراهیم گله دارزاده، سمیه برجی، مهدی پیله‌وری، ماندانا معزی پور، سمکو روشنی، ساچلی تاجبخش

سینما شهر قصه

سینما شهر قصه (کیوان علیمحمدی، علی اکبر حیدری)

بازیگران: حامد کمیلی، بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، فرخ‌ نعمتی، حمیدرضا پگاه، علی اوجی و با هنرمندی جمشید مشایخی و هدیه تهرانی

سه کام حبس

سه کام حبس (سامان سالور)

بازیگران: محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده، محمود نظرعلیان، یداله شادمانی، محمد اشکان فر، علیرضا مهران

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

نگاهی تیتروار به برخی از فیلم های جشنواره سی ام

یک جشن دیگر

:: 25 بهمن 1390  ::

 

سینما شبکه (سی نت): سلام بر فرشتگان (فرزاد اژدری): فانتزی کودکانه ای که می تواند مخاطب خردسال را سرگرم کند.
تلفن همراه رئیس جمهور (علی عطشانی): پرداختی سطحی سوژه ای که می توانست عمیق تر از این ها به تصویر درآید.
یک سطر واقعیت (علی وزیریان): فیلمی به ظاهر جدی که به واقع تماشاگرش را دست کم گرفته است.
پرواز بادبادک ها (علی قوی تن): فیلم سازی با دست های کاملاً خالی،ره به جایی نخواهد برد.
گشت ارشاد (سعید سهیلی): بازی با سوژه های ملتهب سیاسی،اجتماعی که گیشه را هدف قرار داده است.
پنجشنبه اخر ماه (ماشاءالله شاهمرادی زاده): چرا فیلمی با ساختاری تله فیلمی در جشنواره حضور دارد؟
میگرن (مانلی شجاعی فرد): شروع امیدوارکننده تنها کارگردان زن حاضر در جشنواره،می توانست پایان شیرین تری داشته باشد.
گیرنده (مهرداد غفارزاده): ورژن جدیدی از فیلمفارسی که نه سیاسی است،نه اکشن و نه اخلاق گرا و در عین حال ادعای همه این ها را دارد.
من و زیبا (فریدون حسن پور): ستاره ها در اینجا چه می کنند؟
پذیرایی ساده (مانی حقیقی): فیلمی جذاب و سرشار از اخلاق گرایی که در ظاهر ضد اخلاق می نماید.
روییدن در باد (رهبر قنبری): فیلم ساختن در دل طبیعت زیبا نباید ما را از قصه گویی غافل کند.
شور شیرین (جواد اردکانی): پاسداشت سرداری که از شرق ایران برخاست تا از مرزهای غربی حراست کند.
زندگی خصوصی (محمد حسین فرحبخش): یک فیلم تجاری خوش ساخت که خطوط قرمز را در نوردیده است.
بوسیدن روی ماه (همایون اسعدیان): می توان با قصه ای آشنا فیلم معنا گرا ساخت اما نباید انتظار داشت که هر مسی به طلا مبدل شود.
آمین خواهیم گفت (سامان سالور): ترسیم فضایی غیر ملموس با آدم هایی که زور می زنند ملموس به نظر برسند.
چک (کاظم راست گفتار): آش در هم جوشی که نه کسی را می خنداند و نه احساسی را بر می انگیزد.
پل چوبی (مهدی کرم پور): فیلمی به ظاهر روشنفکرانه که شخصیت های متفکرش را بی منطق و بی فکر نشان می دهد.
دزدان خیابان جردن (وحید اسلامی): فیلمی متعلق به جریان کمدی های سخیف که شکستی کامل در انتظارش است.
من همسرش هستم (مصطفی شایسته): تلاشی نا فرجام برای مطرح کردن موضوعی که بیشتر مناسب شبکه هایی چون فارسی 1 است.
ملکه (محمد علی باشه آهنگر): جلوه های ویژه خوب،فیلمبرداری قابل توجه و فیلمنامه ای که کاش پر و پیمان تر بود.
قلاده های طلا (ابوالقاسم طالبی): آیا پرداختن به سوژه ای جنجالی و تلاش بر مرعوب ساختن تماشاگر،فیلم را عاقبت به خیر می کند؟
بی تابی بیتا (مهرداد فرید): فیلمی با رویکردی اجتماعی که چندان خودش را جدی نمی گیرد.
برف روی کاج ها (پیمان معادی): نمایش جالب توجه تنهایی زنی که به یکباره زندگی سیاه و سفیدش را همچون ویرانه ای می بیند.
پیشونی سفید (سید جواد هاشمی): کی می شود کودکان را شناخته و راه و روش فیلمسازی برای آنان را بیاموزیم؟
خوابم می آد (رضا عطاران): فیلمی به ظاهر متفاوت در ژانر کمدی که در یک سوم پایانی،داشته هایش را بر باد می دهد.
آزمایشگاه (حمید امجد): فیلمی با الهام از کمدی های کلاسیک که مخاطب خاص خودش را جستجو می کند.
نارنجی پوش ( داریوش مهرجویی): فیلمی آموزشی از استاد که به نظر می رسد نباید آن را چندان جدی گرفت.
رها تر از دریا (حمید طالقانی): وقتی فیلمنامه ای در کار نیست و کارگردانی و بازیگری هم به چشم نمی خورد لابد فیلمی هم ساخته نشده است.
قبیله من (غلامرضا آزادی): کپی سازی از آثار بزرگ سینمای جهان هم آداب خاص خود را می طلبد.
بیداری (فرزاد مؤتمن): تلاش موتمن برای ساخت فیلمی با مایه های معناگرایانه آنقدر ضعیف از آب درآمده که خنده را بر لبان تماشاگر می نشاند.
در انتظار معجزه (رسول صدرعاملی): نماهای بلند و کشدار،قصه ای کم مایه و معجزه ای که در باور نمی گنجد.
بی خود و بی جهت (عبدالرضا کاهانی): می توان در یک چهاردیواری خالی با تعدادی محدودی شخصیت و قصه ای نیم بند فیلمی ساخت که تماشاگر را میخکوب کند.
همه چی آرومه (مصطفی منصوریار): فیلم کمدی ساختن به روش بزن در رو دیگر جواب نمی دهد.
بغض (رضا درمیشیان): فیلمی خوش ساخت که شیوه فیلمبرداری متفاوت و شرایط دشوار ساخت آن،کارگردانش را به عنوان پدیده جشنواره مطرح ساخت.
یک روز دیگر (حسن فتحی): روایتی کلیشه ای از پولی که بین ادم ها دست به دست می گردد و حق را به حق دار می رساند.
روزهای زندگی (پرویز شیخ طادی): قصه ای تاثیرگذار از روزهای آخر جنگ و از خود گذشتگی پزشکانی که فقط به زندگی بخشیدن می اندیشیدند.
تهران 1500 (بهرام عظیمی): کاش فیلمنامه ای بی نقص،این همه زحمت و مشقت در راه ساخت این انیمشن ایرانی را تکمیل می کرد.
پله آخر (علی مصفا): رفت و برگشت های زمانی در باب افشای خیانتی که در ذهن یک عاشق خطور کرده است،فیلم را ماندگار می کند.
راه بهشت (مهدی صباغ زاده): مگر می توان با تزریق بودجه ای اندک،انتظار تماشای یک اثر قابل قبول را از فیلمی با ابعاد تاریخی داشت؟

* * *

بهترین های جشنواره سی ام به انتخاب فرهاد خالدار

بهترین فیلم:
1) برف روی کاج‏ها (پیمان معادی)
2) بی‏خود و بی‏جهت (عبدالرضا کاهانی)
3) پذیرایی ساده (مانی حقیقی)
4) بغض (رضا درمیشیان)
5) میگرن (مانلی شجاعی‎فرد)

بهترین کارگردان:
1) عبدالرضا کاهانی (بی‏خود و بی‏جهت)
2) مانی حقیقی (پذیرایی ساده)
3) داریوش مهرجویی (نارنجی‎پوش)

بهترین فیلمنامه:
1) برف روی کاج‏ها (پیمان معادی)
2) بی‏خود و بی‏جهت (عبدالرضا کاهانی)
3) پله آخر (علی مصفا)

بهترین بازیگر نقش اول زن:
1) ترانه علیدوستی (پذیرایی ساده)
2) هنگامه قاضیانی (روزهای زندگی، میگرن)
3) مهناز افشار (برف روی کاج‏ها)

بهترین بازیگر نقش اول مرد:
1) حمید فرخ‎نژاد (گشت ارشاد، روزهای زندگی)
2) رضا عطاران (بی‏خود و بی‏جهت، خوابم می‏آد)
3) فرهاد اصلانی (زندگی خصوصی)

بهترین بازیگر نقش مکمل زن:
1) نگار جواهریان (بی‏خود و بی‏جهت)
2) گوهر خیراندیش (میگرن)
3) هدیه تهرانی (یک روز دیگر)

بهترین بازیگر نقش مکمل مرد:
1) صابر ابر (پذیرایی ساده، برف روی کاج‏ها)
2) اکبر عبدی (خوابم می‏آد)
3) احمد مهران‏فر (بی‏خود و بی‏جهت)

بهترین فیلمبرداری:
1) ملکه (علیرضا زرین‏دست)
2) پذیرایی ساده (هومن بهمنش)
3) روزهای زندگی (امیر کریمی)

بهترین تدوین:
1) پله آخر (فردین صاحب‏الزمانی)
2) روزهای زندگی (مهدی سعدی و واروژ کریم‏مسیحی)
3) نارنجی‏پوش، پذیرایی ساده (هایده صفی‏یاری)

بهترین موسیقی:
1) ملکه (حسین علیزاده)
2) گشت ارشاد (ناصر چشم‏آذر)
3) روزهای زندگی (محمدرضا علیقلی)

 

منبع: خبرنامه آن لاین جشنواره سی ام - شماره چهارم

1876 -  

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سینما شبکه (سی نت) بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

Cinetmag.com Telegram


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت