New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

تهيه كننده «بي‌خداحافظي» مطرح كرد:

از دستمزد 100 ميليوني رضا صادقي تا مشكلات تيزر تلويزيوني فيلم

:: 22 شهریور 1391  3:14:20 PM  ::

رضا صادقی و محمدرضا فروتن در نمایی از فیلم

رضا صادقی و محمدرضا فروتن در نمایی از فیلم "بی خداحافظی"

 

سی نت: تهيه‌كننده «بي‌خداحافظي» كه از شرايط اكران اين فيلم نسبتا ناراضي است، در گفت‌وگويي صريح از مشكلات اين فيلم در اكران، هزينه توليد 840 ميليوني آن، مقايسه فروشش با «كلاه قرمزي و بچه‌ننه»، مشكل صداي رضا صادقي روي تيزر‌هاي تلويزيوني و دستمزد 100 ميليون توماني اين خواننده براي بازيگري و آهنگ‌سازي در «بي‌خداحافظي» گفت.

محمد نشاط درباره شرايط فعلي اكران گفت: اكنون همه چيز با «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» سنجيده مي‌شود در حالي كه اين فيلم يك پديده است كه نمي‌شود فروش آن را به وضعيت مطلوب اكران در سينماها ارتباط داد. بعيد مي‌دانم كسي قبول نداشته باشد كه كلاه‌قرمزي براي خود يك برند پرقدرت است. بنابراين بايد فروش اين فيلم را از وضعيت كلي اكران جدا كرد.

وي ادامه داد: در 6 ماه گذشته سينماي ما با حواشي، ‌اختلافات و مسايل مختلفي روبرو بوده كه همه اين موارد باعث شد مجموع سينما لطمه بخورد. اكنون كه خدا را شكر بسياري از مشكلات حل شده است طبيعتا كمي زمان مي‌برد كه اكران به حالت عادي و مطلوب بازگردد. اميدوارم اين شرايط مطلوب در آينده نزديك ايجاد شود تا فيلم‌ها بفروشند. ما بايد به مجموع سينما فكر كنيم.

نشاط در پاسخ به سوالي درباره گله‌هايش از فروش «بي‌خداحافظي» و توجه به اين فيلم اظهار كرد: مشكلات فروش براي فيلم‌ها به يكي دو عنوان خلاصه نمي‌شود. اين مشكلات از تعداد سينماي مطلوب آغاز مي‌شود و تا مسايلي مانند تبليغات و ... ادامه مي‌يابد.

به عنوان مثال اكنون مخاطب طبيعتا ترجيح مي‌دهد براي فيلم ديدن سينمايي را انتخاب كند كه همه چيز كنار هم دارد. مثلا سينما «آزادي» را در نظر بگيريد. اين سينما زير نظر سعيدي‌پور كه مدير بسيار خوبي هست، هم از نظر مشتري و هم از نظر تبليغات وضع خوبي دارد و مي‌بينيم كه مدير آن سينما بابت جذب مخاطب و ديده شدن فيلم‌ها تلاش مي‌كند.

در همان سينما مخاطب مي‌تواند بدون دغدغه اتومبيلش را در پاركينگ بگذارد، از فيلم‌هاي مختلف استفاده كند، به رستوران و كافي‌شاپ پرديس برود و در كل با خيال راحت تفريح كند اما آيا در يك سينماي تك سالنه چنين امكاناتي فراهم است؟ خير.

تهيه كننده «بي‌خداحافظي» در عين حال با بيان اينكه تلاش زيادي براي اكران فيلم در عيد فطر كرده است، گفت: سينماي ايران 6 ماه اول سال كه براي اكران بسيار مهم است را از دست داده‌ اما ما خودمان قبول كرديم كه فيلم‌مان را عيد فطر اكران كنيم. مسؤلان دولتي و خصوصي سينما مي‌دانند كه من چقدر براي اكران شدن اين فيلم دوندگي كردم اما آخر هم مجبور شديم هفته اول بدون سينما «آزادي» و هفته دوم بدون سينماهاي شهرستان فيلم را نمايش دهيم.


وي در ادامه سخنانش به بحث تبليغات «بي‌خداحافظي» اشاره و عنوان كرد: بعيد مي‌دانم كسي شك داشته باشد كه تبليغات براي ما، با فيلمي مانند «كلاه‌قرمزي و بچه‌ننه» يكسان نيست، چرا كه تلويزيون براي تيزر، پشت كلاه‌قرمزي ايستاده است وتبليغات محيطي بيشتري هم دارد. طبيعي است چون مخاطب هم دارد سينمادار كه مي‌خواهد چرخ سينمايش بچرخد بيشتر آن را نمايش مي‌دهد.


نشاط همچنين درباره تبليغات اين فيلم در تلويزيون خاطرنشان كرد: ما تا چند روز قبل براي تبليغات تلويزيوني «بي‌خداحافظي» با مشكل روبرو بوديم اما خدا را شكر اين مشكل حل شد. در واقع ما براي استفاده از صداي رضا صادقي بر روي تيزر فيلم مشكلاتي داشتيم اما با اين سؤ‌ال روبرو بوديم، پس چگونه ايشان عيد نوروز به عنوان ميهمان به تلويزيون آمدند و اتفاقا آهنگ‌هايي كه براي اين فيلم ساخته بودند را خواندند.


اتفاقا آن آهنگ‌ها طبق قرارداد، براي «بي‌خداحافظي» بود و ما مي‌توانستيم معترض شويم كه چرا قبل از اكران فيلم اين اتفاق افتاده است اما اين كار را نكرديم. خدا را شكر پس از صحبت‌ها و نامه‌نگاري‌ها، مشكل تيزرهاي‌مان حل و تيزر «بي‌خداحافظي» با صداي صادقي پخش ‌شد.


تهيه كننده «بي‌خداحافظي» در بخش ديگري از اين گفت‌وگو با اظهار دلخوري از برخي اقدامات عليه فيلم بيان كرد: من در هنگام اكران «بي‌خداحافظي» براي اولين بار با پديده عجيبي در سي سال اخير روبرو شدم.

چندي قبل يكي از رسانه‌هاي كشور انتقادي را از قول كيوان كثيريان به عنوان منتقد به صورت گسترده نسبت به فيلم پيامك كرد در حالي كه در همان پيامك‌ها از دو فيلم ديگر تمجيد شده بود.

تاكنون نديده بودم يك رسانه رسمي و متعلق به يكي از نهادهاي رسمي كشور كه از بودجه عمومي ارتزاق مي‌كند اينگونه فيلمي را در مقابل دو فيلم ديگر بكوبد. من براي اين اقدام متاسفم.


نشاط در بخش پاياني سخنانش درباره هزينه بالاي توليد «بي‌خداحافظي» كه گفته مي‌شود بيش از 800 ميليون بوده است، اظهار كرد: هزينه توليد «بي‌خداحافظي» حدودا 830 تا 840 ميليون تومان بوده است. ما فقط در بخش بازيگري‌مان 240 تا 250 ميليون دستمزد داده‌ايم كه رقم قابل توجهي است.

وي توضيح داد: «بي‌خداحافظي» فيلمي است كه بازيگران مطرح و بسيار خوبي در آن حضور دارند. تنها به عنوان يك نمونه مي‌گويم كه دستمزد رضا صادقي براي بخش بازيگري‌شان 70 ميليون تومان و براي آهنگ‌هايي كه در فيلم ساخته‌اند 30 ميليون تومان بوده‌ است.

بازيگراني مانند محمدرضا فروتن، پگاه آهنگراني، تهامي و ... هم هر كدام در سينماي ما مطرح هستند و طبيعتا دستمزدهاي‌شان پايين نيست. ضمن آنكه دوستان پشت دوربين «بي‌خداحافظي» جزو افراد مطرح حرفه خودشان هستند و با اين روند هزينه توليد‌مان منطقي است.

اين سينماگر با اشاره افزايش بسيار زياد هزينه‌هاي پشت صحنه فيلم‌سازي اظهار كرد: يكي ديگر از مشكلاتي كه امروز براي فيلم‌سازي با آن مواجه هستيم هزينه‌هاي پشت صحنه و به عنوان نمونه هزينه سنگين اجاره لوكيشن‌ است.

به عنوان مثال شما براي فيلمبرداري در يك منزل مسكوني بايد روزي سه ميليون تومان پرداخت كنيد، آن هم در شرايطي كه براي‌تان ساعت تعيين مي‌كنند و اگر بيش از آن ساعت كارتان طول بكشد باز هم بايد هزينه بپردازيد!

محمد نشاط در پايان اين گفت‌وگو درباره اينكه به نظر مي‌رسد با توجه به حضور رضا صادقي و بازيگران مطرح، «بي‌خداحافظي» فروش قابل توجهي در شبكه نمايش خانگي داشته باشد، گفت: اطلاع‌رساني، تبليغ مناسب،‌ در دسترس مردم قرار گرفتن، معرفي نوع كالا و ... از جمله فاكتورهاي معرفي خوب يك محصول هستند.

همان طور كه گفتم ما در معرفي اين فيلم در تلويزيون هم با مشكل مواجه بوديم. ضمن آنكه هنوز بايد براي خيلي‌ از مخاطبان‌مان و حتي گاها برخي سينماداران، تفاوت فيلم موسيقيايي با ساير گونه‌ها مانند درام و ... را توضيح دهيم. اميدوارم فيلم بتواند در شبكه نمايش خانگي با استقبال گسترده روبرو شود.

 

منبع: ایسنا

4270 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

بی خداحافظی - Bi Khodahafezi        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت