New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر برگزیدگانش را شناخت/ 7 جایزه برای «شیار 143»

:: 9 اسفند 1392  11:03:00 PM  ::

پوستر اصلی سی و دومین جشنواره فیلم فجر

پوستر اصلی سی و دومین جشنواره فیلم فجر

 

سی نت: اختتامیه بخش تجلی اراده ملی عصر امروز (جمعه ۹ اسفند) در تالار ایوان شمس برگزار شد و سازمان ها و نهادهای حاضر در این بخش برگزیدگان خود را معرفی کردند.

جایزه بهترین مدیریت تولید فیلم از سوی انجمن مدیران تولید سینمای ایران به سیدعلی قائم مقامی به خاطر مدیریت تولید فیلم ها «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا و «روز رستاخیر» به کارگردانی احمدرضا درویش اهدا شد.

همچنین بنیاد شهید و امور ایثارگران جایزه اصلی خود شامل لوح تقدیرو تندیس را به تهیه کنندگان فیلم «شیار ۱۴۳» ابوذر پورمحمدی و محمد حسین قاسمی به دلیل پرداختن به ارزش های دفاع مقدس و انتقال مفهوم انتظار مادران شهدا و شخصیت پردازی مناسب اهدا کرد.

هیات‌داوران روزنامه فرهیختگان جایزه خود را به واسطه توجه خاص به مقوله اصلاح الگوی رفتارهای اجتماعی، تبادل فرهنگی، دغدغه های نسل جوان، عشق و کرامت انسانی با فرمی روایی و ریتمی مناسب در کنار بازی گرفتن بسیار خوب، روان و یک دست از بازیگران که موجب تولید یک اثر ماندگار، جذاب و پر کشش شده است، به جمشید محمودی کارگردان فیلم «چند متر مکعب عشق» اهدا کرد.

«شیار ۱۴۳» به کارگردانی نرگس آبیار جایزه سازمان بسیج جامعه زنان کشور و سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی (جشنواره روستا) را از آن خود کرد.

هیات داوران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی (جشنواره روستا) تندیس، دیپلم افتخار و جایزه جشنواره روستا را در بخش تجلی اراده ملی به کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» نرگس آبیار اهدا کرد.

همچنین هیات داوران سازمان بسیج دانشجویی جایزه خود را به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم «چ» اهدا کرد.

سازمان بهزیستی هم جایزه و تقدیر ویژه خود را به هومن سیدی نویسنده و کارگردان فیلم «سیزده» به خاطر نگاه و اهمیت به انسجام جایگاه خانواده و لزوم توجه به امور فرزندان آسیب پذیر در راستای حفظ و ارتقاء سلامت جامعه اهدا کرد.

سازمان غذا و دارو هیات داوران لوح سپاس خود را به دلیل نمادسازی مصرف منطقی دارو و سلامت روانی در فیلم «میهمان داریم» به محمد مهدی عسگرپور تقدیم کرد.

هیات داوران ستاد اقامه نماز هم ضمن اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم «چ» جایزه اصلی خود را به نرگس آبیار کارگردان فیلم «شیار ۱۴۳» اهدا کرد.

هيات داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز جایزه ویژه خود را به دلیل توجه به مقوله اعتياد به مواد محرك و تاثير آن بر حريم خانه و خانواده و اثرات سوء آن بر فرد مصرف كننده، به سعيد آقاخاني کارگردان فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» تقدیم کرد.

شرکت آب و فاضلاب استان تهران لوح تقدير خود را به خاطر تلاش های کارگردان فيلم «چ» به ابراهيم حاتمي كيا اهدا کرد و لوح تقدير و جايزه ویژه خود را به کارگردان فيلم «رستاخيز» احمدرضا درويش داد.

شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران جایزه ویژه این دوره از جشنواره را به علت تلاش برای تقویت ارزش های دینی و ملی در آثار سینمایی و توجه به برجستگی‌ها و زیبایی های تلاش ملت ایران در ۲۷ سال گذشته بویژه دوران دفاع مقدس و نمایشی اصیل و واقعی از فداکاری ها و از خودگذشتگی های مادران بزرگوار شهدا تقدیم به فیلم «شیار ۱۴۳» و کارگردان آن نرگس آبیار تقدیم کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (پژوهشکده اندیشه دفاع وزارت دفاع) ضمن تقدیر از فیلم های «چ» و «مهمان داریم» که ابعاد ارزشمندی از زندگی شهدا و خانواده های آنان را به تصویر کشیده اند، با توجه به محتوا و فرم (فنی و هنری)، فیلم «شیار ۱۴۳» را به عنوان اثری با بیشترین تطابق با معیارهای ساخت درونی قدرت ملی معرفی و جایزه خود را به کارگردان این فیلم نرگس آبیار تقدیم کرد.

معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ضمن تقدیر از دو فیلم «آذر، شهدخت،پرویز و دیگران» ساخته بهروز افخمی و فیلم «با دیگران» ساخته ناصر ضمیری، جایزه خود را به شرح زیر اعلام کرد: تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به نرگس آبیار، بخاطر کارگردانی فیلم «شیار ۱۴۳» و همچنین بخاطر روایت تاثیرگذاری صبوری مادری که در برخورد با خبر اسارت و شهادت فرزندش، یاد نقش و سهم تاریخی زنان در ایام دفاع مقدس را به خوبی زنده می کند و همچنین بخاطر هدایت قابل تقدیر بازیگران نقش های اصلی فیلم.

تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به رخشان بنی اعتماد، به خاطرکارگردانی و تهیه کنندگی فیلم ارزشمند «قصه ها» و همچنین سال ها استمرار و موفقیت در به تصویر کشیدن مسایل ویژه زنان در عرصه اجتماع و خانواده.

هیات داوران معاونت فرهنگ عمومی معاونت فرهنگی قوه قضائیه نیز جایزه خود را به خاطر بها دادن به مفهوم و ذات هنر متعالی به لحاظ نگاه شریف و انسانی به حامیان راستین انقلاب اسلامی و نگاه هنرمندانه و آمیخته با آموزه های اخلاقی به ساحت خانواده به منوچهر محمدی تهیه کننده فیلم «مهمان داریم» اهدا کرد.

واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با محوریت آثار مرتبط با مقوله اهدای عضو سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جایزه مقام برتر خود را به دلیل پرداختن دقیق و اصولی به مقوله اهدای عضو به فیلم «ساعت صفر» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی به دو کارگردان جوان این اثر، آزاده نوزاد مقدم و حسین سلامت تقدیم کرد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین هیات داوری بخش فلسطین و مقاومت به نمایندگی از کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، ضمن سپاس و تقدیر از «چ» و «شهابی از جنس نور» به لحاظ مضمون و محتوا، فیلم سینمایی «روزگاری عشق و خیانت» اثر داوود بیدل را که به وجه مهمی از ابعاد ناپیدای فعالیت های صهیونیستی در عرصه اقتصاد و تاریخ این مرز و بوم می پردازد، اثر برگزیده خود اعلام کرد.

ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند (ستاد دیه کشور) ضمن تحسین از آزیتا موگویی در به تصویر کشیدن سوء استفاده برخی از افراد در اخذ حکم الهی دیه در فیلم «تراژدی»، فیلم سینمایی «حق سکوت» به تهیه کنندگی سیدرضا میرکریمی و کارگردانی محمدهادی نائیجی را به دلیل پرداختی مستند به عواقب تلخ مربوط به زندگی محکومان مالی، شایسته تقدیر و اهدای جایزه دانست.

معاونت و سازمان حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران با هدف جلب توجه فیلمسازان به موضوع ترافیک و قدردانی از کارگردانانی که این مهم را به صورت نسبی در فیلم های خود مورد توجه قرار داده اند ، جایزه خود را در حوزه توجه به فرهنگ ترافیک به حامد محمدی کارگردان فیلم «فرشته ها با هم می آیند» اهدا کرد و جایزه دیگر خود را در حوزه توجه به حمل و نقل عمومی به سید رضا میرکریمی کارگردان فیلم «امروز» اهدا کرد.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران هم ضمن تقدیر از تلاش سیدرضا میرکریمی تهیه کننده و کارگردان فیلم سینمایی «امروز» جایزه خود را به او اهدا کرد.

 

منبع: مهر

7281 - محسن آزاددل

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و دومین جشنواره فیلم فجر (361 خبر):

361 - گاف عجیب و غریب هیات داوران جشنواره فیلم فجر در اعلام نام یک کاندیدا!/ نعیمه نظام دوست به جای شهین تسلیمی کاندیدا شد!

360 - بخش تجلی اراده ملی فیلم فجر برگزیدگانش را شناخت/ 7 جایزه برای «شیار 143»

359 - چرا «رستاخیز» در جشنواره‌ی فجر شهرستانها به نمایش درنیامد؟

358 - نام هایی که چیزی برای عرضه نداشتند! / یادداشت نیما بهدادی مهر برای جشنواره سی و دوم فیلم فجر

357 - ریز انتخاب نویسندگان و منتقدان سی نت برای بهترین های جشنواره سی و دوم فیلم فجر

356 - "خانه پدری"، کیانوش عیاری، نوید محمدزاده، مریلا زارعی و ... / بهترین های جشنواره سی و دوم فیلم فجر به انتخاب نویسندگان و منتقدان سی نت معرفی شدند + لیست بهترین ها به انتخاب کاربران سایت

355 - حاتمی‌کیا: در این ایام به شدت به مباحث فیلم «چ» احتیاج داریم

354 - تجربه ی لذت ناب سینما / یادداشت خواندنی کاربر سی نت برای "ماهی و گربه"

353 - رقابت نزدیک سه فیلم / اعلام کاندیداهای بهترین های جشنواره سی و دوم به انتخاب نویسندگان و منتقدان سی نت / کاربران هم بهترین های جشنواره را انتخاب کنند

352 - این فیلم ها رو به کی نشون می دین؟ / یادداشت محمد هاشمی برای چند فیلم جشنواره فجر

>> همه اخبار سی و دومین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت