New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

نمایش خیره کننده ای از هنر بازیگری - موفقیتی تازه برای فرهادی - بهترین فیلم سال سینمای اسپانیا - و ... / نظرات منتقدان اسپانيايى در آغاز اكران گسترده «همه می‌دانند» در اسپانيا

:: 18 شهریور 1397  12:57:26 PM  ::

پنه لوپه کروز، ریکاردو دارین و خاویر باردم در نمایی از فیلم

پنه لوپه کروز، ریکاردو دارین و خاویر باردم در نمایی از فیلم "همه می دانند" ساخته اصغر فرهادی

 

سی نت: فرناندو گارسیا از لاوانگواردیا:
فیلمی است که از جنبه های مختلف تحسین برانگیز است. از لحاظ فیلمنامه، کارگردانی و به خاطر نحوه کاوشگری درد، کینه، انتقام و دیگر تاریکی ها در زندگی انسان، چه در درون یک قبیله و چه در یک مجموعه کوچکتر. همه اینها همراه بارقه های نور احساسات مثبت و حتی قابل تمجید است همانند سخاوت و ظرفیت ایثار. فیلم بیش از همه نمایش خیره کننده ای از هنر بازیگری است تا حدی که به دشواری می توان گفت در این فیلم بهترن بازیگر زن یا مرد کیست. همگی نمره 20 دارند.

آلبرتو کینتانیا منتقد آی آن جی:
به دشواری می توان فیلمی یافت که همه بازیگران آن عالی ظاهر شده باشند. کارگردانی اصغر فرهای در هدایت بازیگران « همه می دانند» فوق العاده است. بازیگرانی چون باردم، پنه لوپه، ریکاردو دارین، باربارا لنی، ادوارد فرناندز، الویرا مینگز و ایما کوئستا به همراه کلیه بازیگران درخشیده اند. ترکیب خانواده بدون نقص است.

خوانا سامانس تحلیلگر سینمایی پرومه کال:
بسیار از فیلم خوشم آمد و به دقت دارم با دلهره در هم آمیخته شده است. از رادیولوژی دقیق مردم روستا در اسپانیا شگفت زده شدم. نمی توان باور کرد که فیلمنامه نویس و کارگردان ایرانی باشد. کارگردانی بازیگران تماشایی است. درست است که انتخاب های بسیار خوبی بوده ولی همگی عالی هستند.

آلبرتو سیسی از لوس40:
"همه می دانند" به منزله حضور بازیگران شاه نشین سینمای اسپانیا کنار همدیگر است. مجموعه ای بسیار عالی. داستان قابل پیش بینی است و بخصوص در اواخر کمی طولانی شده است. فیلم درباره پیچیدگی های خانواده ها بسیار ساخته شده و از این نظر حرف تازه ای ندارد. پنه لوپه کروز و باربارا لنی عالی هستند.

کارلوس آلونسو از فوتوگراماس:
در یک کلمه خلاصه می کنم: عالی است

آلوارو سالاس از پالومیترون:
فرهادی درام خانوادگی را از سر می گیرد و به آن فاکتورهای سنتی روستایی اسپانیا را به همراه دلهره اضافه می کند. فیلمی پایین تر از دیگر فیلمهایش ولی از دیدن آن نباید گذشت.

سرخیو سوویانو از موبیز:
بازیگری درخشان و عمیق پنه لوپه کروز در اثر بزرگ دیگری از فرهادی. داستانی جذاب به همراه مجموعه ای فوق العاده از بازیگران که یکی از بهترین پروژه های سال سینمای اسپانیا را عرضه می کند.

عیسراییل آریاس از اروپا پرس:
فیلم از نظر من واقعا با شکوه است. کروز و باردم بسیار قوی هستند ولی کار عالی دیگر بازیگران حتی در نقش های ثانوی چشمگیر است. همه در مرز کاملا بی نقصی هستند. موفقیتی تازه برای فرهادی است که با محیطی که خلق کرده فیلم بیشتر متعلق به گوادالاخارا (از شهرهای نزدیک مادرید) است تا کارگردانی ایرانی. امری بس دشوار که او توانسته از پس ان برآید حفظ هیجان فیلم بدون افزایش ریتم آن در طول بیش از دو ساعت است. فیلمی است که حتما باید آن را دید.

عیسرائیل پاردس از ال پولورال:
فکر می کنم که جذابیت و شدت فیلم به تدریج افزایش می یابد و بخوبی با گردش های روایی بازی شده است و بویژه برای این امر به بازیگران تکیه دارد. با آنکه کمی منظم به نظر نمی آید در مجموع ارزشمند است.

دانیل گالیندو از رایو ملی اسپانیا:
شیفته آن شدم! فرهادی نا امید نمی کند. با وجود ذهنیت موجود از فیلم های قبلی، بار دیگر هیجان را در یک تریلر حفظ کرده بدون آنکه نیاز به تشکیلات عریض و طویل باشد. داستان از حمایت بازیگران برجسته ای برای حفظ روایت و نگاهها برخوردار است. (در این زمینه باید از مدیر انتخاب بازیگران سپاسگزاری کرد)

خوان کارلوس ریواس از تلویزیون سراسری اسپانیا:
با شادمانی بسیار می گویم که «همه می دانند» بهترین فیلم سال سینمای اسپانیا با فاصله بسیار از دیگر فیلمهاست.

دانیل لوباتو از لا ناسیون آمریکانا:
فیلم را خیلی دوست داشتم. بعید می داننم چند جایزه «گویا» به بازیگران تعلق نگیرد. این درام روستایی در عمق بسیار قوی است: روابط بین خانواده ها، سرکوفت ها، چالش گذشته های حل نشده،... فرهادی به نیکی لایه های روایت خویش را می سازد تا از این راه تماشاگر را جذب کند. با اینحال ماجرایی که شخصیتها را به چالش می کشد به نظر به پختگی بیشتر نیاز دارد. راه حلی که بکار گرفته شده به نظر می رسد اهمیت زیادی ندارد و کمی عجولانه است ولی اثری ترش و شیرین در خاطره تماشاگر باقی می گذارد.

لورنا ویالاس از سنساسینه:
"همه می دانند" موفق می شود تماشاگر را به ژرفنای اسپانیا ببرد. نقش اول آن ماجرای یک آدم ربایی است که کاربرد آن کاوش در گذشته برخی از شخصیتها و احساسات آنان همراه برملا شدن رازهای رنج آور است کسانی که به تدریج به مقصران احتمالی تبدیل می شوند. شاید مقدمه درام طولانی باشد با اینحال فرهادی قادر به حفظ هیجان است و تماشاگر را شریک در تصمیم گیری یک مادر و همچنین فردی که زندگی عاشق او بوده، می سازد نقشهایی که پنه لوپه کروز و خاویر باردم بسیار درخشان آنها را بازی کرده اند.

آلبرتو کوئه تو از کانال ششم تلویزون:
به نظر من فیلمی هیجان برانگیز است. هیچچ شباهتی به فیلمهای معمول هالیوودی ندارد خالی از برخوردهای شدید با اندک موسیقی همراه است و وزنه اصلی بر عهده دیالوگ ها و بازیگران است. عنوان فیلم معنای خاصی در طول داستان دارد در طول تماشای فیلم در جستجوی مقصر نمی توان به آن فکر نکرد. شاید جالبتر می بود این امکان که شاید همه مقصر هستند از ابتدا حذف می شد. دوئل های بازیگری بسیار خوبی در فیلم وجود دارد. در پس فیلم کار بسیاری به ویژه از جنبه روانشناسی انجام شده است. از نظر من باردم مستحق جایزه گویا است و همچنین پنه لوپه. سارا سالامو نیز شگفتی دلپذیری است که در همه صحنه ها چشمگیر است.

یاگو خانتس از ال اکونومیستا:
داستان به عمق رازهای خانوادگی می رود و اینکه انسان چگونه برای فرزندش آماده هر کاری است، از مخفی کردن پدر گرفته تا نادیده گرفتن یک آدم ربایی برای بهبودی زندگی یک زوج جوان. همچنین شگفت انگیز است که چگونه یک فیلمنامه نویس و کارگردان خارجی چارچوبهای روستایی اسپانیایی را بیان می کند. می توان دریافت که مسایل، رفتارها و واکنشهای بشری جهانی تر از آن است که فکر می کنیم.

خوسه ماریا آرسته از دسینه 21:
بسیار هیجان انگیز است. خیلی برایم جذاب بود. داستانی قوی که شناخت فوق العاده اصغر فرهادی از طبیعت بشری را برملا می سازد. آنچه روایت می کند جهانی است با آنکه در اسپانیا است. چگونگی گذر از شادمانی به تراژدی نمونه واقعی از هنر اوست.

سیلویا گارسیا از کلیک رادیو تی وی:
چه رویدادی! سخت تحت تاثیر قرار گرفته ام. همه می دانند کم نظیر است. فرهادی با شعله ای آرام مجموعه ای از اتفاقات، شخصیت ها و احساسات را می پزد که به ناچار در آن فرو می رویم. پنه لوپه و باردم یکی از بهترین بازیگریهای زندگی خود را ارایه کرده اند.

خوان لوییز اوریانا از رادیو کوپه:
در برابر فیلمی محکم با چارجوبی استوار قرار داریم به ویژه با بازیگران و هنرنمایی آنان که در بالاترین سطح است.

گونزالو کونترراس از رایدو آستوریاس:
فیلم خوبی است به ویژه در یک ساعت اول. از نیمه به بعد اندکی کم جان می شود. نکته برجسته آن ترسیم عالی آداب روستایی و تنش های ویژه فرهادی است. باردم و باربارا لنی بسیار عالی هستند.

 

منبع: سی نت

2669 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

همه می دانند - Everybody Knows        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت