New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  «قطار آن شب»، حمیدرضا قطبی را به بلژیک می‌برد

arrow  برگزاری جشنواره جهانی فیلم فجر در یک وضعیت ویژه

arrow  "یدو" فاتح سی و نهمین جشنواره فیلم فجر / "بی همه چیز" در رده دوم / همه برندگان ایستگاه سی و نهم

arrow  «یدو» و «بی همه چیز» با 13 مورد در صدر / نامزدهای سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند

arrow  نامزدها در پایان روز هشتم (یکشنبه شب) اعلام می شوند

arrow  بیشترین تعداد آرای مردمی به «شیشلیک» رسید / تا پایان روز هفتم

arrow  نامزدهای بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران جشنواره فیلم فجر39 معرفی شدند

arrow  ببینید: پوستر سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد

arrow  دبیر جشنواره فیلم فجر 39: اگر قانون اجازه دهد فیلم «قاتل و وحشی» حمید نعمت الله را در بخش خارج از مسابقه نمایش خواهیم داد

arrow  اسامی آثار نامزدشده بخش‌های مختلف جشنواره فیلم فجر39 اعلام شد/ تنها 16 فیلم در بخش سودای سیمرغ/ «قاتل و وحشی» نعمت الله حذف شد

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

«سرخپوست»، فاتح بی رقیب سیزدهمین جشن انجمن منتقدان

:: 10 بهمن 1398  11:49:37 PM  ::

جمشید هاشم پور و میلاد کی مرام - حامد بهداد برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «قصر شیرین» - سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

جمشید هاشم پور و میلاد کی مرام - حامد بهداد برنده تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی در فیلم «قصر شیرین» - سیزدهمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران

 

سی نت: سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان و نویسندگان سینما همراه با معرفی برگزیدگان سینمای ایران در سال جاری، برگزار شد.

به گزارش «سینما شبکه» (سی نت) به نقل از مهر، سیزدهمین جشن منتقدان سینما امشب پنجشنبه دهم بهمن با حضور هنرمندان، منتقدان و سینماگران در هتل پارسیان انقلاب تهران برگزار شد.

فرزاد حسنی اجرای این مراسم را بر عهده داشت و در ابتدا از جعفر گودرزی دعوت کرد تا درباره سیزدهمین شب منتقدان و نویسندگان سینمای ایران سخن بگوید.

جعفر گودرزی ضمن خوشامدگویی به مهمانان، حوادث تلخ هفته‌های اخیر همچون شهادت سردار سلیمانی، جان باختن هموطنان در سانحه هواپیمایی و کرمان را تسلیت گفت و درباره برگزاری جشن سیزدهم منتقدان بیانیه‌ای را قرائت کرد.

فرزاد حسنی در ادامه با اشاره به گلاره عباسی و راه اندازی طرح «سوینا» برای نابینایان از او دعوت کرد تا در این باره توضیحاتی ارائه کند.

عباسی نیز در سخنانی با تشریح فعالیت‌های خود در حوزه مشکلات نابینایان در برنامه های مرتبط با سوینا بیان کرد: این اتفاق برای خود نابینایان نوعی اشتغالزایی است و من در این مسیر دوستانی پیدا کرده‌ام که بسیار توانا هستند؛ کسانی که نابینا هستند و ما هیچ گاه از آن‌ها استفاده نکرده بودیم.

وی ادامه داد: از طرفی ما فکر کردیم می‌توانیم با این طرح سینما را برای این عزیزان دسترس‌پذیر کنیم چون عزیزان متخصصی داریم که می توانیم از آن‌ها در حوزه های مختلف بهره بگیریم.


علیرضا زرین‌دست: امیدوارم همه شما بتوانید در تاریخ سینما تاثیر بگذارید

در ادامه مراسم کلیپی در بزرگداشت علیرضا زرین‌دست فیلمبردار پیشکسوت سینمای ایران پخش شد که در آن چهره‌هایی همچون مسعود کیمیایی، محمدعلی باشه‌آهنگر، هوشنگ گلمکانی و... درباره زرین دست سخن گفتند.

در ادامه جواد طوسی و اسحاق خانزادی روی صحنه آمدند تا آیین تجلیل از علیرضا زرین‌دست برگزار شود.

طوسی در سخنانی گفت: اگر بپذیریم در دوره‌های قبل از موج نو در سینمای ایران قابلیت‌های حرفه‌ای وجود داشته است، حضور تالیفی فیلمبردارانی مثل زرین‌دست، هوشنگ بهارلو و... به درستی در سینمای ما تعریف شده است.

وی ادامه داد: تفاوت بارز زرین‌دست با هم‌نسلانش انعطاف‌پذیری در کار با فیلمسازان مختلف است. شروع کار او را با امیر نادری در نظر بگیرید. ادامه کارش را با کیارستمی می‌بینید. همکاری‌های مداوم او با کیمیایی که نقطه بارز آن‌ها «خط قرمز»، «حکم» و «خون شد» است که سه همکاری متفاوت است.

در ادامه زرین‌دست با تشویق حضار روی سن رفت و گفت: از انجمن منتقدان تشکر می‌کنم که به سال‌ها فعالیت من در سینمای ایران توجه کردند.

وی با اشاره به تاریخ سینما تصریح کرد: پشت صحنه و تاریخ سینما در واقع همین اتفاقات و همین نکوداشت‌ها و همین توجه به کسانی است که در تاریخ سینما تاثیرگذار بوده‌اند. امیدوارم که همه شما بتوانید در تاریخ سینما تاثیر بگذارید.


دیپلم خلاقیت برای سروش صحت

در بخش نخست از اهدای جوایز، محمد متوسلانی و منصور ضابطیان روی سن رفتند. دیپلم افتخار جایزه خلاقیت و استعداد درخشان به سروش صحت برای فیلم «جهان با من برقص» تعلق گرفت.

صحت در سخنانی حین دریافت جایزه خود گفت: خیلی هیجان زده‌ام که این دیپلم افتخار را گرفته‌ام و امیدوارم جهان کمی با ما برقصد!

فرزاد حسنی هم در واکنش گفت: فعلاً که ما با هر ساز جهان می‌رقصیم.


تندیس خلاقیت برای همایون غنی‌زاده

تندیس بهترین خلاقیت و استعداد درخشان به «مسخره باز» به کارگردانی همایون غنی‌زاده رسید.

همایون غنی‌زاده در سخنانی اظهار کرد: از اهالی سینما به خاطر خوشامدگویی به من (که از تئاتر آمده بودم) تشکر می‌کنم. تشکر از علی نصیریان دارم. همچنین از جامعه منتقدان ممنونم.

وی افزود:اثر هنری وقتی خلق می‌شود هنرمند را شیفته خود می‌کند به گونه‌ای که ممکن است معایب آن را نبیند و منتقد باعث می‌شود دیوار مسخ‌شدگی هنرمند فرو بریزد.


اهدای ۳ تندیس برای بهترین دستاورد فنی

در بخش بعدی سیاوش اسعدی و محمود گبرلو برای اهدای جایزه بهترین دستاورد فنی روی سن رفتند و تندیس بهترین دستاورد فنی به محسن نصراللهی برای طراحی صحنه فیلم «سرخپوست» تعلق گرفت.

همچنین دیگر تندیس بهترین دستاورد فنی، به جواد مطوری برای جلوه‌های ویژه فیلم «مسخره باز» تعلق گرفت.

سومین تندیس بهترین دستاورد فنی هم به محسن خیرآبادی، رضا میثاقی و شهاب نجفی برای جلوه‌های بصری فیلم «تختی» رسید.


تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد برای علی نصیریان

در بخش بعدی از حبیب اسماعیلی و طهماسب صلح‌جو دعوت شد تا جوایز بازیگر نقش مکمل مرد را اهدا کنند.

تندیس بهترین بازیگر مرد نقش مکمل به علی نصیریان برای فیلم «مسخره باز» تعلق گرفت. نصیریان در جشنواره فیلم فجر هم برای این نقش سیمرغ گرفته بود.

نصیریان در سخنانی کوتاه از انجمن تشکر و به خواندن یک بیت شعر اکتفا کرد: این جایزه و این تندیس خیلی ارزشمند است چون انجمن نویسندگان و منتقدان به نظر من انجمن مهمی در صنف سینماست. سرگشتگی‌ام چه بر سرم آورده است؟/ سر بر تن و دنبالم سرم می‌گردم.


تندیس بهترین موسیقی برای کریستف رضاعی

ستار اورکی و علیرضا غفاری در بخش بعد روی سن رفتند تا جوایز را اهدا کنند. دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن به مسعود سخاوت دوست برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» رسید که نرگس ابیار کارگردان فیلم به نمایندگی جایزه را دریافت کرد.

آبیار درباره آهنگساز فیلم خود گفت: سخاوت‌دوست نبوغ عجیبی در موسیقی دارد و افتخار می‌کنم سه کار قبلی خود را هم با او کار کرده‌ام.

تندیس بهترین موسیقی متن اما به کریستف رضاعی برای فیلم «ناگهان درخت» تعلق گرفت.


تندیس بهترین تدوین برای بهرام دهقانی

در ادامه مراسم، تندیس بهترین تدوین به بهرام دهقانی برای فیلم «متری شیش و نیم» رسید که سعید روستایی کارگردانی این فیلم، این جایزه را دریافت کرد.


تندیس بهترین فیلمبرداری برای هومن بهمنش

منتقدان سینمای ایران تندیس بهترین فیلمبرداری را هم به هومن بهمنش برای دو فیلم «متری شیش و نیم» و «سرخپوست» اهدا کردند.

بهمنش حین دریافت جایزه خود بیان کرد: خیلی خوشحالم این دو فیلم در کنار هم مورد تایید مهمترین تحلیلگران فیلم قرار گرفت. خوشحالم و ممنون.

وی ادامه داد: از نیما جاویدی هم ممنونم برای همکاری در دو فیلمش «ملبورن» و «سرخپوست».


نکوداشت عباس یاری

در بخش بعدی کلیپی در نکوداشت عباس یاری پخش شد که در آن داریوش مهرجویی، اصغر فرهادی، فاطمه معتمداریا و برخی از منتقدان و سینماگران از فعالیت ها و کارنامه عباس یاری گفتند.

در ادامه علی عباسی تهیه‌کننده باسابقه سینمای ایران و هوشنگ گلمکانی برای تجلیل از عباس یاری روی سن آمدند.

عباسی در سخنانی گفت: خاطرات من از همکاری با عباس یاری کمرنگ است، اما در دو دهه اخیر در شکستگی روحی‌ای که بر من غالب بود، عباس نقش پررنگی داشت. او به انسان روحیه می‌دهد و غم را از انسان پاک می‌کند. می‌دانم در سینما هم این نقش را دارد. در دورانی که هر از گاه آدم‌ها یکدیگر را می‌بینند و غم دیگری را زیاد می‌کنند او هیچ گاه از غم خود نگفت.

گلمکانی نیز در سخنانی تصریح کرد: اگر عباس یاری نبود، مجله فیلم هم وجود نداشت‌ و شاید سرنوشت من هم عوض می‌شد. نقش یاری در زندگی من بسیار مهم بوده است.

سپس عباس یاری روی سن رفت و گفت: زمانی که دوستانم در انجمن منتقدان با من تماس گرفتند، من خیلی کلنجار رفتم چون نمی‌تواستم و ترجیح می‌دادم برای بالا رفتن دوستانم از این پله‌ها دست بزنم.

وی ادامه داد: می‌خواهم درباره انجمن منتقدان بگویم که کلنگش در اتاق من خورد. مسعود فراستی، ابراهیم نبوی و چند تن دیگر با هم بنای این انجمن را گذاشتند. این انجمن هم می‌رفت که منقرض شود. من به فریدون صدیقی زنگ زدم و گفتم می‌خواهم اسم تو را هم در هیات موسس بگذارم و حضور او باعث شد جلسات به طور منظم تر برگزار شود.

عباس یاری سپس هدیه‌اش را به دختر برادرش علی یاری تقدیم کرد.


تندیس خلاقیت در بازیگری برای نوید محمدزاده

در ادامه تندیس خلاقیت در بازیگری به دلیل بازی در فیلم‌های «سرخ‌پوست» و «متری شیش و نیم» به نوید محمدزاده اهدا شد.

علی علایی هنگام اهدای این جایزه در سخنانی گفت: این جایزه برای سومین‌بار است که اهدا می‌شود و برای بهترین بازی‌های یک هنرمند ارائه می‌شود.

نوید محمدزاده نیز در سخنانی گفت: برای چندمین بار است که از انجمن جایزه دریافت می‌کنم. مطمین باشید هر بار که تایید می‌کنید مرا، در مسیر و تلاشی که انتخاب کرده‌ام محکمتر می‌شوم.

وی ادامه داد: تمام عوامل کمک می‌کنند که بازیگران دیده شوند. ایمان امیدواری به دلیل گریم‌ها در مغزها و آشفته‌گی خیلی کمک کرد. سعید روستایی! باز هم به من اعتماد کن. نیما جاویدی! تو باعث شدی نقش‌های متفاوت‌تری به من پیشنهاد کنند. جایزه‌ام را به خانواده‌هایی که عزیزترین‌های خود را در سانحه هوایی از دست دادند تقدیم کنم.


تندیس بهترین بازیگر زن نقش مکمل برای فرشته صدرعرفایی

در ادامه تندیس بهترین بازیگر زن نقش مکمل به فرشته صدرعرفایی برای «شبی که ماه کامل شد» اهدا شد.

صدر عرفایی تصریح کرد: این جایزه برای من خیلی ارزشمند است، می‌خواهم تشکر کنم که با درک بالایی که از جامعه دارید کلمه جشن را به احترام همه حذف کردید، ممنونم. با فجایعی که از آبان تا الان ادامه داشته،‌ اسم جشن و جشنواره خیلی غریب است اما این گردهمایی خیلی غنیمت است. امیدوارم همدیگر را در شادی هم را ببینیم.


تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای حامد بهداد

در ادامه جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد با حضور جمشید هاشم پور، میلاد کی مرام و کامران ملکی اهدا شد.

تندیس بهترین بازیگر در این بخش به حامد بهداد برای فیلم «قصر شیرین» رسید.

حامد بهداد در سخنانی اظهار کرد ۲۶ ابان تولدش بوده و مادرش از او خواسته به خاطر اتفاقات ابان ماه، تصویر یا عکسی از تولد خود نگذارد.

وی ادامه داد: گاهی اوقات عرصه سخن کوتاه نمی‌شود، بلکه تمام می‌شود. واژه‌ها خاصیت خود را از دست می‌دهند. امیدت ناامید می‌شود. هزار جمله حفظ می‌کنی، می‌خواهی آن را با قلبت بگویی، من هم هزار جمله و شعر حفظ کردم. می‌خواهم بگویم ما خود خود مردم هستیم، این اسم مزخرف سلبریتی را از روی صورت ما بردارید. من در تمام عمرم از آبان امسال تا امروز والله اینقدر احساس نزدیکی و قرابت به مردم و سرزمینم نداشتم. مرور کنید ببینید آیا امیدی به آینده داریم؟ کدام سکوت قبیح است؟ سکوتی که تو را به لکنت وادار کند؟ خودت را نمی‌توانی دوست داشته باشی، چون به عنوان یک هنرمند کوچک، رسالتی کوچک داری و تو چقدر زشتی و بی‌ثمری که نمی‌توانی مهری که مردم دارند، به آن‌ها برگردانی. آنقدر شکایت دارم که نهایت ندارد.

بهداد در بخش دیگر خطاب به جمشید هاشم پور عنوان کرد: به من ثابت می‌شود این جایزه در قبال محبتی که مردم به امثال شما دارند هیچ است کاش بتوانیم مثل شما باشیم.


تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن برای الناز شاکردوست

در ادامه با حضور شبنم مقدمی، پانته آ پناهی‌ها و شفیعی اسپانسر مراسم جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن به الناز شاکردوست برای فیلم «شبی که ماه کامل شد» اهدا شد.

شاکردوست تصریح کرد: این جایزه جدا از اینکه مهمترین است، قدرتمندترین است و فکر می‌کنم از دیروز، قدرتمندتر هستم. من برای این لحظه و ایستادن در اینجا جنگیده‌ام. از عشق حرف می‌زنم و اینکه جنگیده‌ام تا شما مرا دوست داشته باشید. از خداوند ممنونم به دلیل فرصت دوباره‌ای که به من داد. او این فرصت را به همه ما می‌دهد، بابت حضور در سینما و حرفه بازیگری و من باور دارم بواسطه حضور در سینما، می‌توان انسان بهتری شد. ممنون از آبیار که این نقش را اینقدر کامل خلق کرد و میزانس‌های درخشان داشت. این را می‌دانم که راه من از این پس سخت‌تر خواهد شد.

وی خطاب به جعفر گودرزی عنوان کرد: ممنون که در این روزهای سخت که همه عمیقاً سوگواریم، حواستان به سینما بود و این شب را برگزار کردید. شما منتقدان بهترین دوستان من در این سال‌ها بودید و خواهش می‌کنم دوست من باقی بمانید.



تجلیل از اکبر عبدی

بخش بعدی این مراسم به تجلیل از اکبر عبدی اختصاص یافت که داوود میرباقری، عبدالله اسکندری طراح چهره و خود اکبر عبدی در کلیپی به اظهارنظر پرداختند.

سپس ایرج طهماسب برای اهدای جایزه اکبر عبدی روی سن رفت.

طهماسب در سخنانی با اشاره به عبدی گفت: صحبت کردن درباره برخی افتخار است. در تاریخ سینمای قبل و بعد از انقلاب کسی را نداریم که این حجم تنوع در بازیگری داشته باشد. بازیگران بسیار درخشانی داریم که البته متنوع نیستند.

طهماسب به شوخی گفت: از جاهایی که سلول‌های بنیادین را نگهداری می‌کنند،‌ درخواست دارم سلول بازیگری عبدی را نگهداری کنند.

عبدی در ادامه روی صحنه آمد و گفت: به قول خانمی که گفتند کار خوبی کردید که اسم جشن را برداشتید، می‌گویم بله خوب است اما اخیرا شنیدم برخی گفتند دیگر در تلویزیون نمی‌رویم اما این حرف مثل دخترهای ۱۸ ساله‌ای است که می‌گویند شب خانه نمی‌رویم!

وی افزود: تلویزیون خانه ماست و آن‌ها باید بروند بیرون. آن‌ها چهار سال یا هشت سال دیگر می‌آیند با پارتی می‌نشینند ما را هم راه نمی‌دهند! خاطره ای دارم از استاد نصیریان که از او کارت شناسایی می‌خواستند!

اکبر عبدی ادامه داد: درباره جشنواره ایرادی نیست؛ اسم جشن را بردارید، بگذارید ختم! می‌توانیم شرکت کنیم بعضی وقت‌ها هم در ختم بهتر می‌توان خندید. ان‌شا الله هیچ اتفاق جنگی رخ ندهد حتی در آمریکا هم نیفتد. ما مثل ترامپ بی‌شعور نیستیم. ایشالا همیشه صلح و شادی باشد.

صحبت‌های عبدی با کف و سوت حضار در سالن همراه شد.


تندیس بهترین فیلمنامه برای «سرخ‌پوست»

در بخش دیگر مهرزاد دانش منتقد و هوتن شکیبا دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه را به محسن قرایی و محمد داوودی برای فیلم قصر شیرین اهدا کردند.

همچنین تندیس بهترین فیلمنامه به نیما جاویدی برای فیلم سرخپوست اهدا شد.

نیما جاویدی نیز در سخنانی بیان کرد: نمی‌توانم تاسفم را ابراز نکنم برای حادثه تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی. دوست دارم از تک تک عواملم تشکر کنم. این جایزه بار مسئولیت زیادی را برای من می‌اورد.

در بخش بعد جواد طوسی، غلامرضا موسوی و رضا بابک روی سن رفتند. موسوی گفت: این مراسم را لطف کنند و اوایل هر سال برگزار کنید. برای اینکه به جذب تماشاگر به منتخبان فیلم‌ها کمک کند، خوب است که ابتدای هر سال برگزار شود.


تندیس بهترین کارگردانی برای نیما جاویدی

دیپلم افتخار بهترین کارگردانی به نرگس ابیار برای فیلم «شبی که ماه کامل شد»، رسید.

آبیار در این مراسم یادآور شد: بدون شک بدون تیم نمی‌توانستم، این فیلم را بسازم. در دوره‌ای به سر می‌بریم که بیش از همه نیاز به همدلی برای وطن داریم. جایی که بتوانیم اثار خود را عرضه کنیم و نگاه خود را متتقل کنیم. اگر چنین جایی وجود نداشته باشد اصلا نمی‌توانیم اثار خود را عرضه کنیم.

همچنین جایزه ویژه بهترین کارگردانی به سعید روستایی برای فیلم «متری شیش و نیم» رسید.

روستایی نیز در سخنانی گفت: تصمیمی که به شخصه گرفته‌ام این است که کار کنم نه برای عادی سازی شرایط، برای اینکه این دوران و این وضعیت را در تاریخ ثبت کنیم.

تندیس بهترین کارگردانی به نیما جاویدی برای فیلم «سرخپوست» تعلق گرفت.


تندیس بهترین فیلم برای «سرخ‌پوست»

در پایان سیدجمال ساداتیان و اسماعیل میهن دوست، جعفر گودرزی و درسا شفیعی روی سن رفتند تا جایزه بهترین فیلم را اهدا کنند.

در این بخش تندیس بهترین فیلم به مجید مطلبی برای فیلم «سرخپوست» اهدا شد.

 

منبع: مهر

2325 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

سرخپوست - Sorkhpoost        >> مشاهده اطلاعات کامل

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت