New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 3

arrow  گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 2

arrow  گزارش تصویری سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر - 1

arrow  "شهری کوچک با آینده ای روشن"/ برگزاری کارگاه های حرفه ای سینما از نیمه گذشت + عکس های جدید

arrow  نبض سینمای حرفه ای ایران در شهر سنقر می تپد / گزارش روز چهارم برگزاری کارگاه های حرفه ای سینما + تصاویر

arrow  گزارش تصویری دومین و سومین روز برگزاری کارگاه های سینمای حرفه ای

arrow  گزارش تصویری نخستین روز از برگزاری کارگاه های سینمای حرفه ای

arrow  عکس های وسوسه برانگیز و داغ ترانه علیدوستی، شهاب حسینی و مینا ساداتی در فیلم "فروشنده" اصغر فرهادی را اینجا در "سی نت" تماشا کنید

arrow  اصغر فرهادی، شهاب حسینی، ترانه علیدوستی و عوامل «فروشنده» در میان استقبال زیاد مردم به ایران آمدند

arrow  مراسم فرش قرمز فیلم "یک دزدی عاشقانه" با حضور هنرمندان برگزار شد + عکس ها

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

محمدهادی کریمی: بشارت این فیلم امید است / گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهروند هزاه سوم" + عکس های امیر آقازاده

:: 19 بهمن 1391  12:01:14 PM  ::

ابراهیم غفوری، محمدهادی کریمی، هنگامه قاضیانی و نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

ابراهیم غفوری، محمدهادی کریمی، هنگامه قاضیانی و نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

سی نت: به گزارش سی نت به نقل از ستاد خبری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» با حضور دکتر محمدهادی کریمی کارگردان، علی لدنی تهیه کننده، هنگامه قاضیانی و نیکی کریمی بازیگران، یلدا جبلی تدوینگر ،ابراهیم غفوری فیلم بردار و با اجرای محمدرضا شهیدی فرد در سالن سعدی مرکز همایش های برج میلاد برگزار شد.

دکتر محمدهادی کریمی کارگردان فیلم در مورد روند ساختن فیلم گفت : بسیار خوشحالم که در جمع شما عزیزان فیلم را دیدم و از همه همکارانم که در ساخت فیلم به من کمک کردند تشکر می کنم. این فیلم در سال ۹۱ ساخته شد و تصمیم داریم در سال ۹۲ آن را به نمایش درآوریم.

وی در ادامه گفت: دوستان در زمانی محدود افتخار همکاری با من را دادند و سعی و تلاش مان بر این بود تا به آنچه ایمان داشتیم صادقانه بپردازیم و برای این کار نهایت تلاشمان را کردیم و فکر می کنم چیزی کم نگذاشتیم.

کارگردان «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» در پاسخ به این سوال که این فیلم چه بشارتی داشت، گفت: بشارت این فیلم امید است. بشارت یک واژه نیست، یک مفهوم مشترک در ادیان مختلف است که با ایمان و امید گره خورده است.

وی ادامه داد: بشارت چیزی است که آدم ها به آن نیاز دارند و باید بدانیم یاس و ناامیدی با بشارت و ایمانی که امیدبخش است، از بین می رود.

دکتر کریمی با بیان اینکه فیلم سیاه و تلخ است، توضیح داد: این فیلم تلخ است زیرا حقایق را بازگو می کند اما در آن زندگی و جنینی را می بینیم که به حیاتش ادامه می دهد. فیلم در مورد انسانی است که امید دارد و دوست دارد فرزندی را به این دنیا بیاورد.

وی همچنین یادآور شد: بیشترین نکته ای که در این فیلم در ذهن من بوده است این ترجمه شعر از تاگور است که هر فرزندی که به دنیا می آید پیام دهنده این است که خداوند از آفرینش انسان پشیمان نیست و تولد هر فرزند پیام آورنده یک رحمت الهی است.

این کارگردان در مورد قصه فیلم توضیح داد: این یک درام شخصیت محور است نه یک فیلم حادثه ای از نوع فیلم های پلیسی و یا اجتماعی. داستان آدمی که شخصیتی درونگرا دارد و تنها بین خانه و حوزه در تردد است و حالا باید وارد جامعه ای شود که مرد خانه سرخورده از آن به خانه پناه برده است .و زن در پایان به این نتیجه می رسد که نماد گرایش به شیطان تنها ستاره پنج پر نیست. زمانی که تنها توجه ات به میز ، مقام و صفرهای حساب بانکی ات باشد، به نوعی شیطان پرستی است.

این کارگردان در مورد تیتراژ فیلم نیز گفت: تیتراژ را آگاهانه به این شکل طراحی کردیم و در همه سالن های مردمی با استقبال روبرو شد اما متاسفانه در سالنی که مطبوعاتی بود صبر و حوصله کم بود و از اینکه در این بخش تجربه کسب کردم و خودم را محک زدم بسیار خوشحالم.

دکتر کریمی ادامه داد: اگر توجه کرده باشید درام ما را چند نفر شکل می دهند. یک مدیر مدرسه که دانش آموزانش دچار مشکل شده اند؛ زنی که وارد جامعه شده و با معضلاتی حاد روبرو می شود ، مردی که افسرده است و خودش را بازخرید کرده و در نهایت جنینی که باید متولد شود. من سعی کردم این ها را در ابتدای فیلم مشخص تر کنم و بوسیله تیتراژ آن ها را به هم پیوند بدهم تا در داستان گویی دچار اطناب نشوم.

علی لدنی تهیه کننده فیلم که در این نشست حضور داشت، گفت: از همه همکاران عزیز که در این کار فاخر به ما کمک کردند تشکر می کنم. این کار دومی است که با دکتر کریمی انجام می دهم، ضمن اینکه این فیلم صلاحیت و تجربه خوب ایشان را نشان می دهد و امیدوارم از دیدن آن لذت برده باشید.

وی افزود: من تا به امروز چهار کار سینمایی انجام دادم و همه این چهار فیلم در جشنواره شرکت داشتند. من معتقدم نوع نگاه هر نویسنده ای متفاوت است. من این کار را خیلی دوست داشتم، زیرا بعد معناگرا داشت.

در این بخش آقای شهیدی فرد از نیکی کریمی خواست تا در مورد نقشش توضیح دهد که وی در این باره گفت: چون نقش اول را هنگامه قاضیانی برعهده داشته است، بهتر است ایشان اول صحبت کنند.

در ادامه هنگامه قاضیانی گفت: با صدای بلند می گویم که برای من باعث افتخار بود وقتی شنیدم نیکی کریمی هم در این فیلم حضور دارد، زیرا همیشه آرزو داشتم با ایشان کار کنم، ضمن اینکه نیکی کریمی همکاری خوبی با من داشت و در جاهایی هم من را تشویق می کرد.

وی در ادامه افزود: من با دکتر کریمی تجربه کار قبلی داشتم و وقتی فیلمنامه را خواندم نقش را دوست داشتم و مهم تر اینکه، وقتی از گروه باخبر شدم علاقمندی ام برای پذیرفتن نقش بیشتر شد.

نیکی کریمی در پاسخ به این سوال که علت پذیرفتن نقش فیلمنامه بود، گفت: زمانی که سال ها در سینما کار کنی دیگر داستان فیلم در اولویت نیست، در واقع کارگردان و عوامل اولویت اول می شود.

نیکی کریمی از دیگر بازیگران فیلم در پاسخ به این سوال که چرا در طول این سال ها کم کار بودید، گفت: زیرا فیلمنامه های خوبی در طول این سال ها به دستم نرسید، ضمن اینکه مشغول ساختن فیلمی مستند و نوشتن فیلمنامه جدیدی بودم.

جبلی تدوینگر فیلم نیز گفت: قرار بود در فیلم «برف روی شیروانی داغ» در خدمت آقای کریمی باشم اما به دلیل سفر نتوانستم تا اینکه در این کار این افتخار نصیب من شد.

وی در ادامه افزود: متاسفانه امروز سلیقه و حوصله سینمای ما به سمتی رفته که تحمل ها کم شده است.

جبلی در مورد تیتراژ فیلم توضیح داد: شکل تیتراژ فیلم فکر مشترکی بود بین چند نفر و من هم استقبال کردم و امروز عکس العمل های متفاوتی را از مخاطبان دیدم که خوشحال شدم، البته باید بگویم ما طرح دیگری برای تیتراژ داشتیم و خوشحالم که کار جدیدی برای این بخش ارائه دادیم و کلیشه ای نبود.

ابراهیم غفوری فیلمبردار فیلم نیز گفت: برای این فیلم کار خاصی انجام ندادم و بسیار رئال پیش رفتیم و همه ما تابع روایت قصه بودیم و سعی کردیم در وهله اول کلیت کار در نظر گرفته شود.

وی توضیح داد: خود من از آن دست فیلمبردارانی هستم که به راکورد نوری اهمیت زیادی می دهم، حتی این قاعده را در طول سکانس ها و جاهایی که تک پلان شده است، رعایت کرده ام. باید بگویم دکتر کریمی مونتاژ شده سر صحنه کار می کردند و از قبل فکر شده بود برای این موضوع و ما تنها فکر ایشان را اجرا می کردیم البته باید بگویم شیوه کار من هم به همین شکل است.

غفوری همچنین گفت: من از کار با ایشان لذت بردم زیرا دکتر کریمی بسیار آرام و خوش برخورد هستند، ضمن اینکه ایشان مسئولیتشان سرکار زیاد بود، زیرا تنها بودند.

 

عکس های مرتبط:

هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، محمدرضا شهیدی فر و محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، محمدرضا شهیدی فر و محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

خاطره اسدی، نیکی کریمی، هنگامه قاضیانی، محمدهادی کریمی، محمدرضا عباسیان و امیرحسین آرمان در مراسم استقبال از عوامل فیلم

خاطره اسدی، نیکی کریمی، هنگامه قاضیانی، محمدهادی کریمی، محمدرضا عباسیان و امیرحسین آرمان در مراسم استقبال از عوامل فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

خاطره اسدی، نیکی کریمی و هنگامه قاضیانی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

خاطره اسدی، نیکی کریمی و هنگامه قاضیانی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، محمدرضا شهیدی فر و محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

هنگامه قاضیانی، نیکی کریمی، محمدرضا شهیدی فر و محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

خاطره اسدی در نشست پرسش و پاسخ فیلم

خاطره اسدی در نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

محمدهادی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

یلدا جبلی (تدوینگر) - نشست پرسش و پاسخ فیلم

یلدا جبلی (تدوینگر) - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

علی لدنی (تهیه کننده) - نشست پرسش و پاسخ فیلم

علی لدنی (تهیه کننده) - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

ابراهیم غفوری (فیلمبردار) - نشست پرسش و پاسخ فیلم

ابراهیم غفوری (فیلمبردار) - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

هنگامه قاضیانی و نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم

هنگامه قاضیانی و نیکی کریمی - نشست پرسش و پاسخ فیلم "بشارت به یک شهرروند هزاره سوم" - سالن همایشهای برج میلاد - 19 بهمن 1391

 

منبع: سی نت

12680 - احمد شاهوند

...............................................

کلاکت  اثر مرتبط:

بشارت به یک شهروند هزاره سوم - Besharat be Yek Shahrvande Hezareh Sevom        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به سی و یکمین جشنواره فیلم فجر (255 خبر):

255 - فیلم‌فارسی از «رسوایی» شریف‌تر است / اظهارات صریح دکتر کوشکی درباره "رسوایی" و فیلم های مهم جشنواره سی و یکم فیلم فجر

254 - نظر خواهی خبرآنلاین از ۳۳ منتقد و نویسنده سینمایی / «دربند» و «آسمان زرد کم عمق» بهترین فیلم، رضا عطاران و نازنین بیاتی بهترین بازیگر

253 - جوایز بخش تجلی اراده ملی سی و یکمین جشنواره فیلم فجر اهدا شد / "تنهای تنهای تنها" به تنهایی در صدر

252 - نازنين بياتی: بيكار ماندن را به بازی در نقشهای ضعيف ترجيح میدهم

251 - برندگان طنزواره بین المللی هم اعلام شدند!!!! / یادداشت طنز هادی حیدری اندر احوالات حواشی جشنواره فیلم فجر

250 - بهترین های جشنواره سی و یکم به انتخاب نویسندگان سی نت معرفی شدند / "دربند"، داودنژاد، شهاب حسینی، نازنین بیاتی و ...

249 - "ما كه نبايد از اينكه هنرپيشه فكش را كج مي‌كند، كمي روي پنجه پا راه مي‌رود يا زانوهايش را موقع راه رفتن به هم مي‌زند يا چشمانش قرمز است، تحت تاثير قرار بگيريم!!" / گفت‌وگو با ضيا‌ءالدين دري، عضو هيات داوري بخش مسابقه سينماي ايران

248 - رد دلایل داوران جشنواره فیلم فجر از سوی دو پزشک / کم‌توانان ذهنی می‌توانند بچه سالم به دنیا بیاورند

247 - بهروز افخمی (عضو هیات داوران جشنواره فیلم فجر): "حوض نقاشی" و "هیس" فیلم هایی ضعیف در ساختار و محتوا بودند - همه سیمرغ‌های "استرداد" حق‌اش بود - بهرام توکلی از کنار ساخت یک شاهکار عبور کرده است

246 - «حوض نقاشی» غلط علمی داشت - «استرداد» شاخص این دوره از جشنواره بود - بیانیه هیات داوران تند نبود / ناگفته‌های جمال شورجه از داوری‌های جشنواره‌ی فجر

>> همه اخبار سی و یکمین جشنواره فیلم فجر

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت