Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  انتقاد دوباره اسکورسیزی از سینمای گیشه‌پسند

  فیلم سینمایی «روزی دو میلیون» دومین ساخته مجید توکلی در تهران کلید خورد

  فیلم متفاوت مخاطب را به سینما جذب می‌کند/ استقبال از «مسخره باز»

  نمایش «پل چوبی» در آمریکا

  گیشه سینماها در آبان گرم می‌شود/ ترافیک اکران حل شدنی نیست

  رنگ‌آمیزی موسیقی «رد خون» چگونه تغییر کرد؟/ روایت یک همراهی ۱۵ساله

  فریدون جیرانی در بیمارستان بستری شد

  وضع گیشه سینماها در تابستان اسف‌بار بود/ هزینه سینماها 7-8 برابر شده است

  آغاز اکران 3 فیلم جدید: «ماجرای نیمروز: رد خون» از صبح چهارشنبه سوم مهرماه اکران می‌شود/ تاریخ اکران «سال دوم دانشکده من» مشخص نیست

  سعید راد: پرسپولیسی‌ها شکوه بردن را یاد گرفتند

 

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

گزارش برنامه هفت - 28 مهر 1391

«بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

:: 28 مهر 1391  ::

برنامه هفت

 

سینما شبکه (سی نت): برنامه سینمایی هفت 28 مهرماه به نقد فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» با حضور همایون اسعدیان کارگردان فیلم و همچنین پرداختن به حاشیه‌های پروژه سینمایی «لاله» با حضور شفیع آقامحمدیان رییس مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اختصاص داشت.
در ابتدای برنامه محمود گبرلو سردبیر و مجری برنامه با اشاره به اظهارات مجید مجیدی در اجلاس بین‌المللی عدالت و برابری در استانبول ضمن تایید صحبت‌های این هنرمند در مورد عدالت در سینما تاکید کرد: این روزها هجمه‌های بسیاری علیه دین اسلام و ایران در جریان است که اتفاقاتی مثل متوقف کردن شبکه‌های برون‌مرزی توسط ماهواره هاتبرد دال بر این مدعاست، اما دشمنان هر چقدر هم سعی کنند ایران حذف‌شدنی نیست.

در ادامه، سعید رجبی فروتن سخنگوی سازمان سینمایی پشت خط آمد و آخرین خبرهای پروانه ساخت را ارایه داد.

او در این زمینه عنوان کرد: سه موافقت اصولی برای فیلم‌های سینمایی «شیطان شلوار لی می‌پوشد» به کارگردانی علی عطشانی، «بگیرد و ببند» به کارگردانی بهروز خلجی و «سر به مهر» به کارگردانی هادی مقدم‌دوست صادر شده است. همچنین جلسه پروانه نمایش هم این هفته خروجی نداشته است و تنها چند کار مورد بازبینی قرار‌ گرفته‌اند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره سینما گفت: مقام معظم رهبری مخاطب کلان خودشان را از نخبگان حوزه و دانشگاه دانستند و از فرمایشات ایشان می‌توان به این نتیجه رسید که سینمای ایران محتاج این است که از افراد متخصص و حوزوی تغذیه فکری بشود. سازمان سینمایی نیز تاملی بر روی فرمایشات ایشان انجام داده و کارگروهی تشکیل شده تا از بیرون هم صاب‌نظران به کمک سینمای ایران بیایند.

همچنین بخش چهره‌ها که به معرفی فعالیت‌های محمدرضا فروتن،‌ فرزاد موتمن، پیمان قاسم‌خانی، بهرام توکلی،‌ کامران تفتی، مجتبی راعی و بهناز جعفری می‌پرداخت، بخش بعدی برنامه شب گذشته بود.

پیگیری هفت نیز به بررسی دلایل خداحافظی سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده فیلم از سینمای ایران اختصاص داشت.

ساداتیان در این زمینه عنوان کرد:‌ فضایی که امسال در سینما حاکم شده است و مسببش هم حوزه هنری بوده موقعیت بسیار تنگ و غبارآلودی را به وجود آورده است. این فضاسازی کاذب باعث شده افرادی که هیچ سنخیتی با سینما ندارند تحریک شوند و پشت این جریان قرار گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه این مساله باعث شده حتا خانواده و نزدیکان من هم تصور کنند که من از اعتقادات خودم عدول کرده‌ام در صورتی که تصور می‌کنم فیلم‌هایی که من تهیه‌کننده آن هستم در جهت مطرح کردن مسایل اجتماعی و اعتقادی مردم است. متاسفانه این فضا بیشتر تسویه حساب‌های سیاسی را به نمایش می‌گذارد و به هیچ عنوان فضای تحلیلی نیست. بنابراین ترجیح می‌دهم از فعالیت در سینما کناره‌گیری کنم.

در بخش دیگری از برنامه سعید منتظرالمهدی مدیرعامل موسسه ناجی هنر روی خط آمد و درباره سرنوشت فیلم «خانه پدری» توضیح داد: نیروی انتظامی اصراری به رفتارهای فراتر از قانون ندارد. ما هم به اصلاحاتی که وزارت ارشاد به این فیلم وارد کرده پایبندیم و اگر این فیلم بخواهد اکران شود باید بر طبق موازین وزارت ارشاد باشد. فعلاً هم قصد خرید سهم کیانوش عیاری را نداریم.

حاشیه هفت به واکنش سیدرضا میرکریمی در پاسخ به صحبت‌های چند هفته قبل مسعود فراستی درباره ارزشی نبودن فیلم سینمایی «یه حبه قند» اختصاص داشت. میرکریمی سکانس مورد اشاره فراستی را در اختیار برنامه قرار داده بود تا پخش آن جوابی باشد به اظهارات منتقد برنامه.

شیرین یزدان‌بخش و رابعه مدنی بازیگران فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» مهمانان بعدی برنامه بودند.

یزدان‌بخش در ابتدا با ابراز خرسندی از تماشای این فیلم همراه با مردم گفت: امیدوارم که این فیلم آنها را متاثر نکند، چون همیشه نباید به همه چیز خندید. من مادر نیستم اما با همراهی آقای اسعدیان و عوامل پشت دوربین که توانستند به درستی از من بازی بگیرند توانستم از عهده ایفای این نقش بربیایم.

او در ادامه در مورد حضورش به عنوان تماشاگر در تئاتر صحبت کرد و گفت: من از سال 78 و بعد از بازنشستگی‌ام به عنوان تماشاگر ثابت تئاتر شناخته شدم. از این طریق نیز افشین هاشمی برای بازی در فیلم «لطفاً مزاحم نشوید» به کارگردانی محسن عبدالوهاب من را دعوت به کار کرد.

در ادامه رابعه مدنی که مادر امیرشهاب رضویان کارگردان سینما نیز هست، درباره تجربه حضور در این فیلم گفت: در زمان حضور در این فیلم من رابعه مدنی را فراموش کرده بودم و واقعاً خاله فروغ شده بودم چون ما هشت سال درگیر جنگ بودیم و من مادران و خانواده‌های شهدای بسیاری را در جامعه دیده بودم و به راحتی می‌توانستم با شخصیت فروغ همذات‌پنداری کنم. من مادرانی را دیده‌ام که بیش از 20 سال است در انتظار بازگشت فرزندان‌شان هستند. امیدوارم توانسته باشم به درستی از ایفای این نقش بربیایم.

گفت‌وگو با شبنم مقدمی یکی دیگر از بازیگران این فیلم نیز در میانه بحث پخش شد که وی در این مصاحبه درباره تجربه حضور در فیلم «بوسیدن روی ماه» و نقشی که در این فیلم بازی کرده بود صحبت کرد.

در ادامه نیز افشین هاشمی روی خط آمد و درباره انتخاب و معرفی شیرین یزدان‌بخش گفت: شیرین یزدان‌بخش همیشه به عنوان تماشاگر ثابت تئاتر حضور داشت و هر نمایشی را شش یا هفت بار می‌دید. وی بازیگری در سینما را از تئاتر دیدن زیاد آموخته بود و با دو ماه تمرین و کارآزمودگی سالها دیدن تئاتر به یک بازیگر خوب تبدیل شد.

گزارش ویژه برنامه هفت به بررسی حاشیه‌های فیلم سینمایی «لاله» که به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده است، اختصاص داشت که بعد از پخش اطلاعاتی، شفیع آقامحمدیان مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مدیر پروژه «لاله» میهمان برنامه شد.

آقامحمدیان در این‌باره گفت: معتقدم بیشتر یک نگاه سیاسی در حال هدایت این پروژه است. فیلمنامه این فیلم سه سال است که در حال بررسی است و همه مراحل آن نیز به صورت قانونی طی می‌شود. باید کمی از نگاه‌های سیاسی فاصله بگیریم چون این فیلم قابلیت عرضه شدن در محافل بین‌المللی را دارد.

گبرلو با بیان اینکه بحث‌های به وجودآمده در مورد این پروژه بیشتر درباره بودجه آن بوده و اینکه چرا تمرکز مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی که وظیفه حمایت از فیلم‌های مستند و داستانی کوتاه را دارد، بر روی این فیلم با این بودجه زیاد زیاد قرار گرفته، از آقامحمدیان توضیحاتی را خواست.

آقامحمدیان با اشاره به اینکه فیلم «لاله» می‌تواند یک پروژه فیلم اولی به حساب بیاید گفت: یکی از فعالیت‌های مرکز گسترش حمایت از فیلمسازان فیلم اولی است، بنابراین این فیلم هم می‌تواند مورد حمایت ما قرار بگیرد و دومین مساله اینکه ما معتقدیم این فیلم یک فیلم تجربی است.

وی در پاسخ به این که چگونه فیلمی که با نگاه‌ هالیوودی و به قصد حضور در جوامع بین‌المللی ساخته می‌شود می‌تواند تجربی تلقی شود عنوان کرد: چه به لحاظ ساختارها و نگاه‌های جدید و چه به لحاظ فرمی و نگارش فیلمنامه این فیلم را می‌توان یک فیلم تجربی به حساب آورد. سینمای مستند و تجربی به دنبال این است که از لفظ تجربی استفاده بهینه کند.

آقامحمدیان درباره بودجه فیلم «لاله» عنوان کرد: ما اعلام کردیم که سازمان سینمایی بین 3.5 تا 4 میلیارد تومان می‌خواهد در این پروژه سرمایه‌گذاری کند، اما هزینه‌های فیلم بیش از 8 میلیارد است که این هزینه‌ها را قرار است اسپانسرهای خارجی تامین کنند که البته با مسایلی که در زمینه افزایش ارز به وجود آمده، باید در این زمینه بازنگری کنیم.

او افزود: قصد داریم بازیگران نقش‌های اصلی را از میان هنرپیشه‌های خارجی انتخاب کنیم. البته این انتخاب نیز شرایطی دارد و امیدواریم تا 10 روز دیگر نیز مشخص است که قرار است از بازیگران خارجی در نقش‌های اصلی استفاده شود یا ایرانی. همچنین ما برای نظرات دوستان در کمیسیون فرهنگی مجلس نیز احترام زیادی قائلیم و نکات مورد نظر آنها را هم مورد توجه قرار می‌دهیم اما مجلس یک نهاد قانون‌گذار است و ما هم طبق قانون مراحل قانونی این فیلم را در وزارت ارشاد طی می‌کنیم.

در این میانه دیدگاه‌های موافق و مخالف درباره این فیلم در گفت‌وگو با محسن علی‌اکبری و مسعود اطیابی پخش شد.

پخش پشت صحنه فیلم «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری از دیگر قسمت‌های برنامه بود.

نقد فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» با حضور همایون اسعدیان کارگردان فیلم، مسعود فراستی و اکبر نبوی بخش پایانی برنامه هفت بود.

اسعدیان درباره این فیلم گفت: مسعود فراستی در نقدی که بر این فیلم در زمان جشنواره داشت عنوان کرد که همه بازی‌های فیلم به جز بازی احترام السادات بد است و کارگردان نیز هیچ سهمی در گرفتن این بازی نداشته است. باید یادآور شوم که حتی بازیگران حرفه‌یی سینما نیز بدون دخالت کارگردان نمی‌توانند از عهده ایفای نقش بربیایند چه برسد به شیرین یزدان‌بخش که به عنوان نابازیگر کارش را در سینما شروع کرد. نکته دیگر هم این بود که فراستی اشاره کرد که این فیلم تاثیرگذار نیست. من به عنوان کارگردان برای تاثیر برخی سکانس‌ها به جای نمایش تصمیم گرفتم آنها را به تخیل تماشاگر واگذار کنم. مساله دیگر نگاه استاد شاگردی فراستی در نقد فیلم‌ها و غلط گیری از کارهای کارگردان‌هاست.

فراستی در این زمینه توضیح داد: میزانسن استاد شاگردی را هیچگاه برای نقد فیلم ها استفاده نکرده‌ام و حتی نسبت به فیلمسازان جوان هم چنین دیدگاهی ندارم اما برخی کارگردان‌ها شناخت کافی نسبت به تئوری‌ها و استانداردهای اساسی سینما ندارند و همین مسئله باعث غلط شدن کارشان می‌شود.

وی عنوان کرد: مساله‌ای که من در مورد این فیلم مطرح کردم درست نبودن جای دوربین برای بیان کردن پیام مورد نظر بود بنابراین نسبت به غلط بودن یا نبودن کارگردان صحبتی نکردم.

فراستی ادامه داد: فیلم در یک قدمی اشک‌آلود شدن است اما به دام آن نمی‌افتد. به نظر می‌رسد که طرح ابتدایی این فیلم که بر مبنای رفاقت دو مادر شهید و ایثار یکی از آنهاست بسیار مورد توجه کارگردان قرار گرفته اما نتوانسته از این طرح جلوتر برود. شخصیت‌ها به درستی پرداخت نمی‌شوند و به غیر از احترام السادات و فروغ بقیه کاراکترها درنیامده و در حد تیپ هستند.

نبوی نیز در این باره توضیح داد: در این فیلم پرداختن به یک مضمون انسانی مورد توجه است مضمونی که تا به حال در سینمای ایران کمتر به آن پرداخت شده. اما این موضوع قابلیت این را داشت که به فیلمی ملودرام و اشک‌انگیز تبدیل شود ولی خوشبختانه به این دام نمی‌افتد و اگر هم مخاطب را متاثر می‌کند این یک گریه عاطفی و درونی است.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین امتیازهای این فیلم در این است که شهیدفروشی نمی‌کند که نقض این مساله را در بسیاری از فیلم‌های دفاع مقدسی این سال‌ها شاهد بودیم. نکته دیگر این است که من احساس می کنم نوع مناسباتی که دوربین اسعدیان در این فیلم دارد مناسباتی همراه با احترام به کاراکترش است که این مساله بسیار به جذابیت فیلم کمک کرده است.

اسعدیان درباره فیلمش توضیح داد: باور من این است که وقتی من حق دارم هر فیلمی را که دوست دارم، بسازم مخاطبان و منتقدان هم حق دارند هر قضاوتی که دوست دارند بکنند بنابراین بعد از ساختن یک فیلم دیگر لازم نیست که درباره آن توضیح دهم. همچنین در این فیلم هیچگاه قصد نداشتم مخاطب را متاثر کنم و اگر هم تماشاگر متاثر می‌شود به دلیل موقعیت تلخی است که کاراکترها با آن روبه‌رو هستند.

وی متذکر شد: متاسفانه عمده فیلم‌های سینمای ما زمان و مکان ندارند و اگر حجاب خانم‌ها را برداریم معلوم نیست که در کجا روی می‌دهند. من تلاش کردم در این فیلم احترام السادات را در فضای جامعه به تصویر بکشم و اجتماع ایران را به درستی نشان دهم.

در پایان برنامه نیز دوربین هفت به دیدار پدر و مادر شهیدی رفت که فرزندشان در سال 65 به شهادت رسیده بود و آنها را به دیدن فیلم «بوسیدن روی ماه» دعوت کرد و نظرشان را در مورد دیدن فیلم جویا شد.

نظرسنجی برنامه نیز اختصاص به طرح این سوال داشت که از میان فیلم‌های «نیش»، «مرد آفتابی»، «آخر بازی»، «شوخی»،«ده رقمی»،‌ «طلا و مس» و «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان کدام یک را بیشتر می پسندید که در پایان فیلم سینمایی «طلا و مس» بیشترین رای را به دست آورد.

از حاشیه‌های این برنامه که تا ساعت دو بامداد ادامه داشت می‌توان به صحبت‌های اسعدیان اشاره کرد که فضای نقد برنامه را شبیه استاد و شاگردی دانست و گفت: نه فراستی زا در حد استادی می‌دانم و نه من شاگرد هستم.

گبرلو با رد این گفته اسعدیان اظهار کرد: اگر چنین فضایی هم پیش می‌آید مقصر خود کارگردان است که به سمت استاد و شاگردی می‌رود.

در بخشی از بحث گبرلو با نام آوردن از فریدون جیرانی از فراستی خواست نقطه بگذارد تا بحث توسط نبوی ادامه پیدا کند.

فراستی در قسمت‌هایی از برنامه به نحوه اجرای بخش نقد اعتراض کرد و در بخش پایانی نیز از گبرلو خواست آیتم دیدار هفت پخش نشود تا وقت آن به صحبت‌های او اختصاص پیدا کند.

اسعدیان در ابتدای سخنانش در واکنش به صحبت‌های ساداتیان گفت: خوشحالم بعد از سه سال ایشان به فکر خانه سینما افتاده است.

 

منبع: ایسنا

5034 - احمد شاهوند

...............................................

  اثر مرتبط:

بوسیدن روی ماه - Boosidan Rooye maah        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت