New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

جدیدترین نقدها و یادداشت ها

arrow  ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصرجدید» آغاز شد / با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی؛

arrow  روایت بهروز افخمی از تغییر پایان «شوکران» با انتخاب هدیه تهرانی

arrow  پایان پادشاهی پیمان قاسم‌خانی در سینمای کمدی

arrow  عذرخواهی سعید آقاخانی از مردم

arrow  ادامه «دورهمی» با مهران مدیری منتفی شد/اجرای تاک‌شو در فضای مجازی

arrow  «چند نفس تا افق» به پایان رسید / نمایش در روز قدس

arrow  چرا "خجالت نکش" در پخش تلویزیونی سانسور شد؟

arrow  «آرش ظلی‌پور» از حضور در برنامه «من و شما» منع شد

arrow  انتقاد از تکراری بودن فیلمهای ایرانی/ ۵۲ درصد مردم سینما نمی‌روند و ۷۰ درصد مخاطبان فیلم‌ها را در تلویزیون تماشا می‌کنند

arrow  «از لاک جیغ تا خدا» با 460 قسمت رکورددار برنامه های تلویزیونی تاریخ صداوسیما

 

پربیننده ترین نقدها و یادداشت ها

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

:: 15 دی 1391  8:53:04 PM  ::

محمود گبرلو و مسعود فراستی در برنامه

محمود گبرلو و مسعود فراستی در برنامه "هفت"

 

سی نت: سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شب گذشته 15 دی ماه مهمان مجله تصویری هفت بود و درباره اختلافاتی که این روزها در سینمای ایران به وجود آمده است و عملکرد این وزارت در طول سه سال گذشته صحبت کرد. میزگرد هفته نیز که اختصاص به مهندسی سینما و دلائل ریزش مخاطب در سینمای ایران با حضور حسین فرح بخش و مسعود فراستی داشت از دیگر بخشهای مهم برنامه شب گذشته بود.

به گزارش سی نت و به نقل از روابط عمومی برنامه هفت، در ابتدای برنامه محمود گبرلو با اشاره به اینکه اهالی سینمای ایران به پازلی شباهت دارند که نمی توان هیچ کدام از قطعات آن را جابه جا یا حذف کرد حمایت و حل مشکلات سینماگران تسط مسئولین دولتی و جذب همه طیف ها را مهترین کار در جهت حفظ سینمای ایران دانست.

نظرسنجی برنامه نیز اختصاص به طرح این سوال داشت که به نظر شما مهمترین راه کار پیش رو وزات ارشاد برای حل مشکلات فعلی سینما چیست؟ در پایان برنامه مخاطبان برنامه از میان 5 گزینه استفاده از نیروهای جدید مدیریتی، حمایت قاطعانه از آثار دارای مجوز، تعامل بیشتر با سایر نهادهای فرهنگی، تلاش برای تعامل سینماگران و مدیران و تقویت بخش خصوصی گزینه آخر را انتخاب کردند.

در ادامه برنامه گبرلو از قول روابط عمومی انجمن سینمای جوان در واکنش به صحبتهای هفته گذشته وحید جلیلی مبنی بر حضور نداشتن سینمای جوان در به صحنه کشیدن رخدادهای انقلاب عنوان کرد که در این دوره از جشنواره فیلم عمار حدود 40 فیلم از اعضا انجمن سینمای جوان حضور داشته که سه اثر در بخش ها ی مختلف جوایز اصلی را دریافت کرده اند.

در بخش دیگری از برنامه هادی مقدم دوست و بهروز شعیبی که امسال با اولین آثارشان تلاش می کنند در جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشند مهمان تلفنی برنامه شدند و درباره روند ساخت آثارشان توضیحاتی دادند. شعیبی در بخشی از صحبتهایش از مسئولین جشنواره خواهش کرد که برای حضور کارگردان های فیلم اولی در جشنواره محدودیت قائل نباشند و این فرصت را از گرو ه های جوان برای دیده شدن اثرشان در جشنواره نگیرند.


گفتگوی ویژه با سیدمحمد حسینی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)

گفتگوی ویژه برنامه اختصاص به حضور سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در برنامه داشت. وی در این گفتگو در ارتباط با عملکرد وزارت ارشاد ، برگزاری جشنواره فیلم فجر و اختلافاتی که دامنگیر سینمای ایران شده است صحبت کرد.

حسینی در ابتدا درباره این دوره از جشنواره فیلم فجر گفت: خوشبختانه امسال یکی ا نقاط قوت جشنواره فیلمهای اول است. یکی از اعضا شورای انتخاب امروز این مسئله را مطرح می کرد که اعضا باور نمی کردند امسال آثار به این خوبی و با کیفیتی شاخته شده باشد. خوشبختانه در این دوره از جشنواره تنوع بسیار زیادی در آثار داریم. شاهد تنوع اقلیمی در فیلمهای این دوره از جشنواره هستیم که موضوعات مختلف و متنوعی را مطرح می کنند. این به معنی مردمی شدن سینمای ماست چون همه سینما متعلق به یک قشر و یا شهر خاص نیست.

وی توضیح داد: خوشبختانه امسال شاهد نمایش اولین فیلم سه بعدی در سینمای ایران هستیم و سینماهای ما نیز به نمایش فیلمها به صورت دیجیتال مجهز شده اند حتی تا امروز 6 شهرستانی که قرار است به صورت همزمان جشنواره در در شهرشان برگزار کنند سینماهایشان را به این سیستم مجهز کرده اند. امسال حدود 95 فیلم به دفتر جشنواره رسیده است که نشان دهده زنده بودن سینماست برخلاف نظر عده ای که می خواهند این طور به نظر برسد که سینما تعطیل است.

حسینی در ادامه در ارتباط با تاکید بر تعامل سینماگران با یکدیگر گفت: تاکید ما همیشه بر تعامل بوده است نه تقابل. همیشه نیز به جذب حداکثری اندیشیده ایم که بتوانیم رابطه خوبی با سینماگران برقرار کنیم. البته اشکالات و ضعف هایی همیشه بودهکه باید آنها را گمرنگ کنیم. با تفرقه و جدایی و تنش نمی توانیم مسائل و مشکلات را حل کنیم.
وی ادامه داد: در این دوره از جشنواره از همه سینماگران، پیشکسوتان و صاحب نظران دعوت شدهکه در برنامه ها، جلسات و داوری های جشنواره شرکت کنندو ما آمادگی ان را داریم که از نظرات همه سینماگران و صاحب نظران بهره ببریم. دیدن فیلم ها توسط مثلا تشکلهای دانشجویی باعث می شود که برخی بدون دیدن فیلم ها درباره آنها اظهارات غیر تخصصی نکنند.

حسینی در ادامه درباره حمایتهایی که سازمان سینمایی از هنرمندان کرده است عنوان کرد: صندوق حمایت از هنرمندان بدون هیچ محدودیتی برای هنرمندان تهرانی و شهرستانی بیمه خدمات درمانی و تکمیلی را ارائه می دهدهمچنین تا به حال به 1300 هنرمند درجه هنری تعلق گرفته است که بیش از 150 نفر از این هنرمندان سینماگر بوده اند.

وی افزود: همچنین از آنجاکه تا به حال برای هنرمندان بازنشسته نشان دولتی نداشتیم قرار است به 5 هنرمند این نشان تعلق گیرد که در حال حاضر مراحل اداری اهدا نشان به محمدعلی کشاورز انجام شده است.داوود رشیدی، عزت الله انتظامی، جمشید مشایخی و ژاله علو دیگر هنرمندانی هستند که قرار است به آنها نشان دولت تعلق بگیرد. همچنین قرار است به 2000 نفر از سینماگران مسکن در پرند و پردیس واگذار شود.

حسینی درباره نظراتی مبنی بر پرداختن فیلمهای امسال به موضوع خیانت گفت: در این سه سا که من وزارت ارشاد را برعهده داشتم250 فیلم در کشور ساخته شده اندکه از این میان تنها 18 فیلم بحث برانگیز بودند. که برخی از این فیلما مجوز اکران هم نگرفتند. در واقع در 7 درصد از فیلم های ما اختلاف نظر وجود دارد اما این به معنای آن نیست که این فیلم ها باید از چرخه اکران کنار گذاشته شوند. بلکه می توان برای برخی اکران محدود در نظر گرفت.

وی اشاره کرد: در واقع مسئله مهم این است که قانون و مقرارات و ضوابط باید اجرا شود و در نهایت تنها یک نهاد پاسخگو وجود داشته باشد که آن هم وزارت ارشاد است. اگر کسی از این قوانین تبعیت نکند مشکل به وجود می آید. بنای ما در مشکلاتی که به وجود آمده بر تعامل و تفاهم بوده است و قرار هم نبود این اختلافات تا این حد رسانه ای شود. چون گاهی اوقات رسانه ها حرفها را تحریف می کنند و چیزی که مد نظر است انتقال نمی یابد.

وزیر ارشاد متذکر شد: معتقدم که باید آسیب های اجتماعی در آثار ما نشان داده شود اما نه به صورتی که این آسیب ها ترویج و از آنها قبح زدایی شود باید با ظرافت این مسائل به نمایش گذاشته شود. همچنین از آنجا که از این پس همه آثار با دقت ساخته می شوند دیگر نگرانی درباره آینده وجود ندارد. اختلافات در حال حاضر مربوط به فیلم های گذشته است. خوشبختانه همه هم پذیرفته ان که یک نهاد باید حرف آخر را بزند ما نیز دقت های لازم را خواهیم داشت و نگرانی برای آینده وجود ندارد. از روز گذشته نیز حواله فیلم "من و زیبا" برای سینما آزادی صادر شده استو برای باقی فیلم ها سینما آزاید در حال صحبت با تهیه کنندگان است.

وی درباره سرنوشت خانه سینما عنوان کرد: تاکید همیشگی ما بر ضرورت اجرای قانون بوده و قانون باید فصل الخطاب باشد. در بحث خانه سینما نیز اشکالات قانونی وجود داشت که باید برطرف می شد. مثلا درباره اصناف مختلف مسائل و معظلاتی وجود داشت که باید قانونی برطرف می شد.

وی افزود: اساسنامه جدید خانه سینما باید یا در شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا در شورای عالی سینما مصوب شود و به صورت قانونی به ثبت برسد. تک تک صنف ها نیز باید با اساس نامه و قانونی فعالیت کنند.

حسینی در ادامه درباره نظرات جواد شمقدری مبنی بر ریل گذاری در سینمای ایران گفت: یکی از مشکلات سینمای ایران در چند سال اخیر دور شدن از ارزش ها و فرهنگ ایرانی بوده است. ما تلاش کردیم در طول این مدتسوژه های مفیدی را پیگیری کنیم و حتی چهره واقعی ایران را به دنیا نشان دهیم چهره ای به دور از سیاه نمایی.

وی متذکر شد: علی رغم تبلیغات منفی در این دوره فیلم های بسیار خوبی ساخته شده است. فیلم های ارزشمندی در ژانرهای مختلف دفاع مقدس، سیاسی، اجتماعی، کودک و انیمیشن تولید شده است که مطبوعات کمتر به آنها پرداخته اند و به این ترتیب برخی فکر می کنند کل سینمای ما سینمای مسئله داری است.

وی ادامه داد: متاسفانه عده ای بنا داشتند از روز اول تجربه وزارت بنده را ناموفق بدانند و برخی کارشکنی ها نیز در همین رابطه وجود داشت. برخی نیز از عمد ساخت فیلمشان را به تعویق می انداختند که مثلا مخالفتشان را با حضور نداشتن در جشنواره نشان دهند.
حسینی درباره عادلانه تقسیم نشدن بودجه بین سینماگران و اختلاف در این مورد مطرح کرد: بحث عدالت از ابتدا مسئله محوری و اساسی برای دولت بوده است. هرجا که ما احساس کنیم برای راه اندازی جشنواره یا رویدادی نیاز است دولت وارد عمل می شود همانطور که از جشنواره مردمی فیلم عمار و پروین اعتصامی نیز حمایت شد.

حسینی درباره حضور نمایندگان حوزه هنری در شورای صنفی نمایش گفت: حوزه هنری به توجه به اینکه سینماهای بسیاری را در اختیار دارد حق دارد که بخواهد نماینده ای در شورای صنفی نمایش داشته باشد اما بعد از تصویب این قانون همه باید به خروجی شورا احترام بگذارند و به مصوبات آن پایبند باشند.

وی در پایان صحبت هایش درباره عملکرد مثبت وزارت ارشاد و حضور سینمای ایران در هفته های فیلم در کشورهای مختلف و دیده شدن سینمای ایران در خارج از کشور صحبت کرد و در نهایت ازعملکرد وزارت ارشاد و مدیران سینمایی در طول سه سال و نیم ابراز رضایت کرد.

در میانه صحبتهای وزیر گفتگو با مردم و برخی سینماگران از جمله جابر قاسمعلی، جهانگیر الماسی، همایون اسعدیان، جمال شورجه، سیدضیا هاشمی درباره عملکرد وزارت ارشاد پخش شد.


گفتگو با جواد مزدآبادی به بهانه پخش تله فیلم "ابابیل"

گفتگو با جواد مزدآبادی به بهانه پخش تله فیلم"ابابیل" که به موضوع انتخابات سال 88 می پرداخت بخش بعدی برنامه بود. مزدآبادی درباره ساخت این تله فیلم گفت: همه هدف ما این بود که این تابو شکسته شود و بالاخره بتوانیم فیلمی درباره وقایع سیاسی یک دهه اخیر بسازیم.

وی ادامه داد: البته نقاط ضعفی هم در این باره وجود داشت که امیدوارم در فیلم های بعدی برطرف شود. هیچگونه موضع سیاسی و طرفداری از جناح خاصی نیز برای ساخت این فلیم از طرف صدا و سیما به ما اعمال نشد و بیشتر تلاش داشتند با نگاهی عادلانه به اتفاقات انتخابات 88 بپردازیم.


میزگرد هفته: مهندسی سینما (با حضور مسعود فراستی و محمدحسین فرح بخش)

میزگزد هفته نیز اختصاص به ارتباط مردم با سینما با حضور مسعود فراستی و منتقد برنامه و حسین فرحبخش تهیه کننده و کارگردان سینما داشت.

فراستی در ابتدای صحبتهایش با تاکید بر لزوم حضور تماشاگر در سینما گفت: سینما بدون مخاطب عام شکل نمی گیرد و بی معنی است اگر قبول کنیم سینما بدون مخاطب شکل می گیرد. سینما تنها مدیوم صنعتی – هنری است که نمی توان منتظر بنشیند تا مخاطب کشفش کند بلکه مخاطب بدون واسطه با سینما مرتبط است. این مخاطب انقدر مهم است که فیلمسازی مثل کوروساوا به خاطر نفروختن فیلمش خودکشی می کند.

فرح بخش نیز در این زمینه عنوان کرد: این بحث که سینما سینما است و به مرور مخاطب خودش را می شناسد بحثی انحرافی در ارتباط با سینما است. ما یک سینمای اجتماعی و یک سینمای رویا پردازانه داریم. به سینمای اجتماعی که اجازه ساخته شدن نمی دهند. افرادی هم که به این نوع سینما معترض هستند به دنبال منافع سیاسی شان می گردند و بیشتر به دنبال شارلاتانیزم هستند تا حب ایمان. افرادی در حوزه سینما دخالت می کنند که هیچ ارتباطی به آن ندارند.

وی ادامه داد: به سینمای رویا پرداز هم اجازه فعالیت نمی دهند. پس ما یک سینمای خنثی داریم که هیچ اعتباری ندارد. مسئولین ما بین خودشان و مردم دیوار کشیده اند. مشکل سینمای ما دولتی بودن آن است. برخی فیلمسازان بی مسئولیت ما از دولت پول می گیرند و فیلمهایی خنثی می سازند و نگران فروش و بازگشت سرمایه هم نیستند. بسیاری از سینماداران ما به این ترتیب ورشکست شده اند.

فراستی در ادامه بحث گفت: این مسئله که سینمای ما خنثی است درست است. سینمای ما شجاع نیست و بیشتر مسئولان هم که ادعای ارزشی بودن می کنند طرفدار همین سینمای خنثی هستند. سینمای دولتی و سینمایی که پول و سفارشش از طرف دولت باشد ارتباطش با مخاطب قطع می شود وقتی این بند ناف بریده شد فیلمساز نیز از بین می رود.

وی ادامه داد: تولید فیلم در بخش خصوصی به این معنی نیست که برای یکی شدن دخل و خرجش باید سینمای مبتذل بسازد. سینما یک هنر سرگرمی ساز است و ما نمی تواینم به مخاطب بگوئیم فیلم های ما روشنفکرانه یا ارزشی است و شما آنها را نمی فهمید. هر دو این قشر بدون اعتقاد به سینما و مخاطب هستند. پس فیلم باید مخاطب را سرگرم کند و بعد از آن حرف هایش را منتقل کند و تاثیر گذار باشد.

در ادامه بحث جهانگیر الماسی نیز پشت خط آمد و گفت: در برخی مواقع ما به جای سرگرم شکردن از خیلی مسائل دیگر دور می افتیم. همه می دانند سکس و خشونت مهمترین جنبه سرگرمی در سینما هستند که آقای فرح بخش یک نمونه غیر مستقیم و پنهان ان را در فیلمش نشان داد که جواب هم داد. معتقدم که سینما فقط فیلم نیست و مسائل کلان بسیاری را در خود جای داده است. بحث من از هنر، انگیزه و عقبه حضور است. فراستی در ارتباط با ابتذال در سینما گفت: ما علاوه بر ابتذال فیلم فارسی در قبل و بعد از انقلاب ابتذال روشنفکری هم داریم که مهتر از قبلی است. امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است و با شعارهای انقلاب بی هنری خودش را پس پرده نگاه می دارد.در بخش دیگری از بحث فریبرز عرب نیا نیز پشت خط آمد و گفت: متاسفانه هر چند وقت یکبار عده ای از دوستان در حیطه مدیریت و سینماداری وارد می شوند که با شعار اصل قضیه را مخدوش می کنند. ما به فرم در سینمای ایران کمتر توجه می کنیم. برخی دوستان که بحث ارزش ها را در آثارش مطرح می کنند حتی قادر نیستند دو فریم را به یکدیگر بچسپانند. مدتهاست در سینمای ما بی سوادها و کارنابلدها در حال فعالیت هستند. جابر قاسمعلی نیز پشت خط آمد و درباره ارزش مخاطب در سینمای ایران صحبت کرد.


از هفت تا 7، گزارش فروش فیلم های روی پرده، در آرزوی سیمرغ و گزارش تولید آثار سینمایی بخش های بعدی برنامه شب گذشته بودند. به دلیل طولانی شدن صحبتهای وزیر بخش های دیگر برنامه شامل دیدار با اکبر اصفهانی، پشت صحنه فیلم"دهلیز" و بخش رویدادها پخش نشد.

 

منبع: سی نت

6340 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت