Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  ساخت «من زنده‌ام» و فیلمی درباره داعش منتفی است/ حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر

  شورای صنفی نمایش: ارایه بلیت نیم بها غیر از روز سه شنبه تخلف است/ «سرکوب» بعد از «سرخپوست» می‌آید

  «تگزاس» اولین پنجگانه سینمای ایران می‌شود/ آماده شدن فیلمنامه قسمت سوم

  آخرین پروانه ساخت های آثار سینمایی اعلام شد/ رامبد جوان برای فیلم جدیدش با نام «سال نو» مجوز ساخت دریافت کرد

  اهدای تندیس «دستاورد فردی ویژه» در نوزدهمین جشن حافظ

  اعتراض دست‌اندرکاران «ما همه با هم هستیم» به توقیف فیلم توسط دادستان کرمان

  احتمال اکران فیلم سینمایی «معکوس» در مهرماه ۹۸

  مرمت تالار اصلی تئاتر شهر شهریور تمام می شود/ آغاز اجراها از ابتدای پاییز

  وعده‌ی احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

  برای ساخت «قصرشیرین» ماشینم را فروختم و بی‌ماشین هستم/ آنهایی که داد می‌زنند پول کثیف، همان‌هایی هستند که در این ۲۰ سال پولدار شده‌اند/ صحبت های رضا میرکریمی در خصوص حواشی دو فیلم جدیدش

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

در برنامه هفت مطرح شد:

منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

:: 5 مرداد 1392  ::

محمود گبرلو مجری برنامه هفت در سال 1391

 

سینما شبکه (سی نت): برنامه شب گذشته "هفت" 4 مرداد ماه به نقد فیلم سینمایی"خودزنی" با حضور رضا درستکار و و بررسی طرح "اذان تا اذان" با حضور حبیب کاوش و رضا نصیرنژاد اختصاص داشت. گفتگو با مهدی فقیه بازیگر قدیمی سینما نیز از دیگر بخش های برنامه بود.

نظرسنجی برنامه نیز به طرح این سوال اختصاص داشت که از میان بازیگران فیلم "خودزنی" بازی کدامیک را بیشتر می‌پسندید؟ که در پایان برنامه از میان لعیا زنگنه، امیررضا دلاوری، امین حیایی و آتیلا پسیانی بازی امین حیایی بیشتر مورد توجه قرار گرفت.

در ابتدای برنامه گبرلو با اشاره به اتفاقات اخیری که در مورد خانه سینما رخ داده است، عنوان کرد: اهالی پرشور سینمای ایران این روزها باید به بازیابی قدرت تشخیص خود برسند. هنرمندان ما بهتر است گول افرادی را که مصلحت را بر تفرقه انداختن می دانند و می خواهند فضا را به تشنج بکشند، نخورند. باید بیش از پیش به جا بیاورند کسانی را که زیر پوشش صنف و حمایت از سینماگران به فکر مصلحت خویش هستند.

وی افزود: اهالی سینما گول مصلحت‌اندیشان را نخورند. اهالی سینمای ایران دنبال فتنه جویی نیستند و دغدغه خدمت به فرهنگ مرز و بوم را دارند اما یکی از مسائلی که این روزها گریبان سینمای ایران را گرفته خودبینی و غفلت از خودسازی است. بهتر است با خودسازی فتنه درونی خود را پیدا کنیم. سینمای ایران به آرامش و پیش از آن به صداقت و معرفت نیازمند است. نیاز اساسی سینمای ایران دوستی و محبت است. سینما جایگاه گفتگو و تبادل اندیشه است. با صحبت هایی که در چند برنامه گذشته هفت شد و با حسن نظر رئیس جمهور و سینماگران، امیدوارم این آرامش به سینمای ما بازگردد.

در ادامه برنامه گزارشی با عنوان آرامش پس از طوفان پخش شد که قسمت هایی از مناظره هفته گذشته برنامه بین همایون اسعدیان و حسین فرحبخش و همچنین تحلیل اهالی رسانه و نظرات سینماگران را در ارتباط با اتفاقاتی که هفته گذشته پیرامون خانه سینما افتاده بود، مورد بررسی قرار می داد.

بعد از پخش رویدادهای سینمایی هفته، مهدی فقیه بازیگر قدیمی سینمای ایران اولین مهمان برنامه هفت شد.

مهدی فقیه: اهالی سینما عزت و اعتبار خود را به راحتی زیر سئوال نبرند

فقیه در صحبت هایش با اشاره به اتفاقاتی که این روزها پیرامون خانه سینما رخ می دهد، گفت: ما باید مفاهیم انسانی را به مردم از طریق تصویر منتقل کنیم. بیایید این چند شب که نزدیک به لیالی قدر است بنشینیم و به رفتار خودمان نگاه کنیم. کمی به خودمان بیاییم و ببینیم برای مردم چه کرده ایم. امیدوارم به برکت این ماه مبارک مشکلات کنار گذاشته شود و حق به حق‌دار برسد. پناه بر خدا! نباید هیچ گاه به یکدیگر تهمت های ناروا بزنیم. خداوند به ما این عزت را داده که مورد لطف مردم قرار گرفته ایم بنابراین این اعتبار را به راحتی از بین نبریم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش درباره حضورش در فیلم "داش آکل" مسعود کیمیایی و همکاری اش در این فیلم خاطراتی تعریف کرد و درباره بازی در فیلم "هور در آتش" اینگونه توضیح داد: این فیلم یک کار دلی بود. عزیزالله حمید نژاد دوست نداشت هیچ نشانه ای از عارف بودن شخصیت بابا عقیل در فیلم بگذارد چون عرفان ناب شیعی با ظواهر شناخته نمی شود و این شخصیت نیز نمی خواست خودش را به نمایش بگذارد. به نظر من بازیگر کسی است که بتواند خودش را تحت اختیار کارگردان و متن بگذارد.

این بازیگر ادامه داد: بازیگر احتیاج به تمرکز دارد بنابراین باید زمان حضور در فیلمبرداری متمرکز باشد و از خودش فاصله بگیرد. نسل ما هر چه دارند از تجربیات تئاتری شان است. این روزها می شنوم برخی برای بازیگر شدن پول داده اند اما مردم ما بزرگترین داور و منتقد هستند و سر آنها کلاه نمی رود.

فقیه در پایان صحبت هایش با اشاره به لزوم توجه مسئولان به هنرمندان در حالی که اشک در چشمانش حلقه زده بود، گفت: یکی از بازیگران شناخته شده چند روز قبل با من تماس گرفت و گفت که من پول ثبت نام فرزندم را ندارم و هنوز دستمزدم را از کارهایی که کرده ام نگرفته ام. باید این بازیگران باآبرو را دریابیم چون آنها برای خودشان عزت و آبرو دارند و نمی توانند به هر کاری دست بزنند. این هنرمندان نمی‌توانند بروند سر چهار راه لنگ بفروشند پس باید حقشان را بدهیم.

آیتم "سکانس دیروز" بخش بعدی برنامه بود که به پشت صحنه "اشک و لبخند" به کارگردانی زنده‌یاد شاپور قریب اختصاص یافت. در ادامه نیز نقد فیلم سینمایی "خودزنی" با حضور رضا درستکار و محمد تقی فهیم برگزار شد.

فهیم قبل از ورود به بحث نقد فیلم از اتفاقاتی که این روزها در سینمای ایران می افتد ابراز تاسف کرد و گفت: ما از مدیریت سینما انتظار داریم به این مسایل رسیدگی کند. این اغتشاش و دودستگی بین سینماگران بسیار تاسف بار است. افرادی که سالها داعیه نظریه پردازی و آموزش در سینما را دارند نباید به این شکل به جان هم بیفتند، این اختلافات باید جمع شود. سینمای نجیب ایران نیازمند اقدامات هوشمندانه مسئولان، ریش سفیدان و دیگر اهالی سینما است. نباید دچار پراکندگی شویم و آبروی یکدیگر را به این شکل ببریم.

وی درباره فیلم "خودزنی" گفت: معتقدم که فیلم در اقتباس از یک رمان خارجی موفق عمل نکرده است. رفتن به سمت چنین اثری که شائبه دارد درست نبود چون رمان "نجیب محفوظ" در خدمت اپوزیسیون وقت کشور مصر نیست. پس وقتی قرار است ما به سراغش برویم نیاز به خلاقیت ویژه ای داریم. وفاداری نعل به نعل به منبع اصلی مشکل اصلی فیلم است و انطباقی با جامعه ایران پیدا نمی کند و نمی تواند به بعد فلسفی اثر که پرداختن به اگزیستانسیالیسم است، بپردازد.

وی ادامه داد: نمی توان شرایط اجتماعی شصت سال قبل مصر را با ایران امروز منطبق کرد. انتخاب ژانر نوآر و بهره گیری از یک ضد قهرمان، مناسب فیلم نیست. مهمترین معضل "خودزنی" شخصیت پردازی است و اینکه ما شخصیت اصلی را دوست نداریم و با او همراه نمی شویم.

مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

در ادامه رضا درستکار در ارتباط با این فیلم توضیح داد: "خودزنی" یک فیلم خاص و عجیب است و یک موضوع سیاسی و اجتماعی را بستر خود قرار داده که از رمان "دزد سگ ها" نوشته نجیب محفوظ اقتباس شده است. فیلم می خواهد تلنگری به مخاطب بزند اما متاسفانه بعد از دو سال و در یک بی پدری اکران شد چون تهیه کننده فیلم به رحمت خدا رفت همین امر باعث شد این اثر زیاد جدی گرفته نشود.

درستکار یادآور شد: اما متاسفانه مسئله ای که باعث شده فیلم نتواند به یک نوزایی برسد خودسانسوری خودساخته کارگردان است. فیلم آنقدر خودش را دچار ممیزی کرده که حتی دستگاه ممیزی متوجه ممیزی های فیلم نمی شود و همین باعث شده فیلم ببازد. بحث انتخابات در فیلم مطرح شده اما آنقدر گنگ به آن پرداخته اند و آنقدر فشار بر کارگردان بوده که ما نتوانستیم شاهد باروری ذهن وی باشیم.

وی ادامه داد: اینکه یک کارگردان به خودش جرات می دهد و ذائقه مردم را عوض می کند و با انتخاب یک منبع اقتباس خارجی اثری را خلق می کند جای تشکر دارد و ارزشمند است. "خودزنی" یک فیلم اجتماعی است که تلاش می کند رگه های سیاسی پیدا کند اما نمی توان ژانر نوآر را در مورد آن به کار برد. فیلم از حادثه پردازی و حکمت برای ارتباط با مخاطب استفاده می کند.

این منتقد در ادامه متذکر شد: مایه حکمت آموز و پندآموز فیلم اصلا درست درنیامده است. حضور محمد رضا شریفی نیا با ظاهری که دارد در هیات یک عارف اصلا انتخاب درستی نبوده است. فیلم هر چقدر در کلیات خوب است در جزئیات ضعف دارد. امین حیایی نیز یکی از بدترین بازی هایش را داشته و کلیشه مطلق است.

فهیم نیز در پایان این بحث عنوان کرد: خاوری فیلمساز خوبی است پس سینما را می شناسد. او بهتر از ما می داند که شاخصه اصلی فیلم های شخصیت محور معرفی درست شخصیت اصلی فیلم است. با خرده پی‌رنگ نمی توان این نوع فیلم ها را جلو برد.

گفتگو با حامد بهداد در پشت صحنه فیلم "زندگی جای دیگری است" بخش بعدی برنامه شب گذشته بود.

بهداد: خلاقیت و اقتصاد در سینمای ایران سرکوب می شود

بهداد در این گفتگوی کوتاه درباره تکرار شدن یک بازیگر در نقش های مختلف گفت: این مسئله به بی دانشی منتقدان ما بر می گردد. مرحوم شکیبایی همان صداست و همیشه هم خودش را تکرار می کرد ولی مردم لذت می بردند از حضورش در یک فیلم. مردم ما فردین را همان طور که بود دوست داشتند.

وی درباره پرفروش نشدن برخی فیلم هایش گفت: این مسئله به نوع چینش کارگردان و استفاده از یک بازیگر برمی گردد. مسئله دیگر این است که یک بازیگر به تنهایی نمی تواند دلیل فروش یک فیلم باشد. وقتی قرار است اقتصاد در سینما سرکوب شود و خلاقیت یک بازیگر نیز مورد توجه نباشد این اتفاقات می افتد.

بهداد عنوان کرد: منظور من اشاعه فسق و فجور در فیلم ها نیست. همه ما پیرو دین و مذهب هستیم و نمی خواهیم ارزش ها را زیر سئوال ببریم اما باید فضایی فراهم شود تا افرادی مثل تقوایی و بیضایی بتوانند کارشان را انجام دهند.

طرح "اذان تا اذان" برای مخاطبان فرهنگسازی نشده است

در بخش پایانی برنامه رضا نصیری نژاد و حبیب کاوش مهمان برنامه بودند و درباره طرح اذان تا اذان و مشکلات این طرح به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کاوش در ابتدای این میزگرد عنوان کرد: از سال‌های قبل عقیده بر این بوده که ماه رمضان ماه مرده ای است برای اکران فیلم ها. برای مبارزه با این تفکر از پنج سال قبل طرح اذان تا اذان پی ریزی شد تا مردم بتوانند در این ماه مبارک به دیدن فیلم ها بروند. یک سال این طرح موفق بود و دلیلش هم تبلیغات صدا و سیما بود که باعث شد مردم به سینماها کشیده شوند. این نکته که ما فکر کنیم ماه رمضان برای جذب مخاطب به سینماها ماه مناسبی است نیاز به فرهنگسازی دارد. ما برخلاف دیگر کشورهای مسلمان هیچ برنامه ریزی برای این ماه نداریم.

در ادامه نصیری نژاد که مدیر سینما قدس است عنوان کرد: در سال اولی که این طرح اجرا شد بسیاری از فیلمسازان علاقه مند بودند فیلمشان را در طرح اذان تا اذان اکران کنند اما متاسفانه چون ما برنامه ریزی و اطلاع رسانی برای این طرح نداریم با مشکل مواجه می شویم. مسئله مهم دیگر این بود که ما فیلم مناسبی برای اکران در این ماه نداریم و امسال هم هیچکس حاضر نشد فیلمش را در این زمان اکران کند و ما مجبور شدیم فیلم تکراری رسوایی را دوباره نمایش دهیم.

کاوش در این زمینه عنوان کرد: چون ما فیلمی برای نمایش نداشتیم و سینماها در حال بسته شدن بود تصمیم گرفتیم فیلم های قدیمی را اکران کنیم و یا فیلم های قبلی به اکرانشان ادامه دهند. سینمای ما هنوز در شوک سال گذشته به سر می برد و چرخه تولید دچار توقف و خودسانسوری شده است. ممیزی به شدت بالا رفته و مخاطب از فیلم ها فراری شده، محصول این ممیزی ها فیلم هایی است که الان می بینیم.

وی افزود: یکی از مصوبات شورای عالی سینما خریداری 25 درصد از سهم سینماها بود که متاسفانه عملی نشد. چرخه تولید دولتی این است که من کارگردان یک فیلم 300 میلیونی را با 3 میلیون تمام کنم، این مسئله باعث می شود که پول در تولید هزینه شود و اصلا انگیزه اکران وجود نداشته باشد. باید به همان نسبت که به تولید فیلم سوبسید می دهند به سینمادار هم بدهند. دولت باید از تهیه کنندگی فیلم ها دست بردارد چون تاجر خوبی نیست.

وی عنوان کرد: امسال ما فقط توانستیم فیلم "گهواره ای برای مادر" را در طرح اذان تا اذان اکران کنیم. این فیلم نیز قابلیت جذب مخاطب را ندارد. وزارت ارشاد باید با صدا و سیما توافق می کرد که برای این طرح خبررسانی کنند. متاسفانه سینماهای حوزه هنری از این طرح تمکین نکردند در حالیکه مردم برای دیدن فیلم ها در این تایم زمانی شور و انرژی دارند.

در بخش دیگری از این میزگرد نصیری نژاد عنوان کرد: در گروه سینمای قدس و عصر جدید ما در سانس 10 شب و طرح اذان تا اذان فروش 15 هزار تومانی در سینماقدس و فروش 120 هزار تومانی در سینما عصر جدید داشتیم آن هم با 3 سالن سینما، در چند هفته آینده چند سینما به علت بدهی به بانک تعطیل می شوند، باید برای بحران فکری اندیشید. ما سال اول فیلم "خروس جنگی" را اکران کردیم که فروش خیلی خوبی داشت اما امسال فیلم "رسوایی" هیچ فروشی نکرده چون تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبی برایش وجود ندارد.

کاوش در پایان این بحث عنوان کرد: باید روزی فرا برسد که این 11 نهاد دولتی که در کار تولید فیلم هستند یک اتاق فکر واحد داشته باشند تا همه ارگان هایی که دغدغه سینما دارند و بودجه دولتی برای تولید فیلم هم دارند در کنار هم قرار گیرند. متاسفانه با این شکل فعلی بخش خصوصی روز به روز در حال تضعیف شدن است. نزدیک به 70 درصد فیلم های ما دولتی است که به درد نمی خورند 30 درصد بقیه هم با حمایت دولت ساخته می شود. مسئولان جدیدی که سر کار می آیند باید بخش خصوصی را دریابند.

پخش نظرات مردمی درباره طرح اذان تا اذان و آمار فروش فیلم ها بخش پایانی برنامه شب گذشته بود.

 

منبع: مهر

3547 - محسن آزاددل

...............................................

  اثر مرتبط:

خودزنی - KhodZani        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت