Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  وضع گیشه سینماها در تابستان اسف‌بار بود/ هزینه سینماها 7-8 برابر شده است

  آغاز اکران 3 فیلم جدید: «ماجرای نیمروز: رد خون» از صبح چهارشنبه سوم مهرماه اکران می‌شود/ تاریخ اکران «سال دوم دانشکده من» مشخص نیست

  سعید راد: پرسپولیسی‌ها شکوه بردن را یاد گرفتند

  آخرین وضعیت "توقیف" یک فیلم دفاع مقدسی به روایت کارگردانش

  پارسا پیروزفر «مولانا» شد/ ایفای نقش مقابل شهاب حسینی

  شکیب شجره بازیگر سریال «هیولا» وارد سینما شد/ بازی در نقش اصلی فیلم «روزی دو میلیون»

  اشتباه ابراهیم حاتمی‌کیا از زبان استادش تاجبخش فنائیان: کاش او رشته اش را در دانشگاه هنرهای زیبا به کارگردانی تغییر نمی داد و بازیگری را تجربه می کرد

  اعتراض وحید امیرخانی به حذف مهناز افشار از تبلیغات فیلم «شاه‌کش»

  شقایق دهقان: از بازیگری به شدت خسته شده‌ام

  دنبال سوءاستفاده از حجاب در خارج از کشور نبودیم

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

  هشدار و نگرانی مدیران 10 پردیس‌ سینمایی خصوصی در تهران، مشهد و شیراز در خصوص رکود و افت فاحش فروش سینماها/ «تصمیم عاجل بگیرید»

  کاوه آفاق خواننده و آهنگساز راک در «لامینور» فیلم جدید داریوش مهرجویی بازی می‌کند

  اظهار تاسف فرانسیس فورد کاپولا کارگردان «پدرخوانده» از علاقمندی صدام حسین، قذافی و بوریس جانسون به فیلم‌هایش

  مریلا زارعی اولین بازیگر فیلم سینمایی «کارو» محصول جدید سازمان اوج شد/ داستان یک نوجوان کشتی‌گیر

  اکران «زهرمار» تمام شد/ اکران ۴ فیلم جدید «مردی بدون سایه»، «شاه کش»، «کلوپ همسران» و «کروکودیل» از چهارشنبه این هفته 27 شهریورماه

  شهاب حسینی بازیگر نقش «شمس تبریزی» شد/ فیلم جدید کارگردان «شهرزاد» به زودی در ترکیه جلوی دوربین می رود

  فیلم‌های ایرانی حتی در کشورهای همسایه اکران نمی‌شوند/ کافی‌ست دو فیلم آمریکایی و هندی اکران شود تا بفهمیم سینمای ایران چه آینده‌ای دارد

  فرهاد اصلانی اولین بازیگر «ستاره بازی» شد/ فیلمبرداری از اواسط مهرماه در آمریکا آغاز می شود

  زهرا داودنژاد به «روزی دو میلیون» پیوست

  «لامینور» جلوی دوربین رفت/ پایان 6 سال دوری خالق «هامون» از فیلمسازی

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

:: 23 شهریور 1392  ::

برنامه هفت

 

سینما شبکه (سی نت): به گزارش سی نت و به نقل از روابط عمومی هفت، برنامه هفت۲۲ شهریور شروع خود را در امتداد برنامه هفته پیش قرار داد و دقایقی چند به نمایش قسمت‌های مختلف هفت گذشته پرداخت.

حضور دوربین در استودیو با تبریک محمود گبرلو به مناسبت سال نو سینمای ایران همراه شد. گبرلو با بیان اینکه پنج شنبه۲۱ شهریور روز ملی سینمای ایران بود گفت: برای ترسیم چشم انداز سینمای ایران باید گذشته‌ها را به یاد داشت و قدردان جایگاه کسانی بود که برای رقم خوردن تاریخ این سینما زحمت کشیدند.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به آرمان‌ها و اهداف متعالی، حذف گذشته و رد نام و نشان‌ها نمی‌تواند اقدامی منطقی باشد و سینمای ایران در شرایط فعلی نیازمند وفاق و همدلی است که این موضوع مهم با توجه بیشتر به هنرمندان به دست خواهد آمد.

گبرلو در ادامه صحبت‌های خود گفت: باید به این نکته توجه داشت که جذب حداکثری، رویکرد نظام ایران است و سینمای ایران با مدیریتی مدبرانه می‌تواند این هدف را تامین کند ودر سند چشم انداز۱۴۰۴ نقشی موثر داشته باشد. در این می‌ان، در صورت وجود اعتراض و انتقاد نباید آن را بدون تعامل و رفتار فرهنگی مطرح کرد، چرا که با افترا و منطقی مبتنی بر توهم توطئه نمی‌توان خود را مدافع حق نشان داد.

وی در بخشي از گفته‌های خود از همه سینما گران همدلی را خواستار شد تا سینمای ایران آباد شود و اذعان داشت سینمای ایران نیازمند تلاش همه جانبه برای ساخت فیلم خوب است تا سینمای هر چه بیشتر به مردم نزدیک شود.

در برنامه هفت شب گذشته سردبیربرنامه، پس از پایان صحبت‌های خود، با پخش بخش‌هایی از فیلم‌های تاریخی و همچنین فیلم‌های سالیان گذشته و فیلم مظفر الدین شاه که یکی از شخصیت‌های فیلم با بیان اینکه برای نیت صد ساله باید آدم تربیت کرد و سینما گراف آدم تربیت می‌کند مهر تایید بر مدعای خود زد.

برنامه این هفته هفت که بیشترین تمر کز خود را حول محور روز ملی سینما و باز گشایی مجدد خانه سینما گذاشته بود در اولین آیتم‌های خود از گزارش این بازگشایی رونمایی کرد و دوربین خودرا به خیابان سمنان بردو لنزآن را بر تعامل سینماگران با یکدیگر و و طبق گفته اهالی سینما احساس خوب آنان متمر کز کرد. لنز دوربین حاشیه‌های پر رنگ‌تر از متن را هم به تصویر کشیده بودو آن هم اعتراض حبیب الله کاسه سازو‌تر ک مراسم جشن بازگشایی خانه سینما به علت عدم هماهنگی رییس سازمان سینمایی در شروع برنامه‌ها و جشن بوده است.
گبرلو با پخش این گزارش وجود این اختلاف نظر هارا طبیعی و همیشگی دانست و گفت: مهم‌ترین چیز تولید فیلم خوب برای مردم ایران است.
در گوشه دیگری از این برنامه شهرام مکری، برنده جایزه محتوای نو آورانه بخش افق‌های هفتادمین جشنواره ونیز به خاطر فیلم گربه و ماهی حضوریافت و از این اثر سینمایی و حضور خود در جشنواره ونیز، گفت: در چند سال گذشته به خاطر چند داستان خود نیز برنده جایزه‌ای تحت همین عنوان از انجمن منتقدان شدم که در حال حاضر هم دریافت جایزه تحت عنوان نو آورانه برای خودم هم هیجان انگیز است. از دیگر سو تعجب داوران جشنواره ونیز از این اثر به خاطر هماهنگ و همزمان بودن سینمای ایران در پیشرفت‌های زبانی حال حاضر و باز تعریف‌های تعاریف اولیه سینما هیجان مرا دو چندان کرد.

مکری در ادامه از جزییات کاری فیلم خود گفت و ادامه داد: فیلم «ماهی و گربه» در ۱۳۲ دقیقه و در ۳۰ روز تمرین در لوکیشن و یک روز فیلمبرداری تولید شد. که در این مسیر و در مرحله‌ای از ساخت فیلم‌های کوتاه خود سعی کردم به دنبال مفهوم زمان در پلان باشم و بیشتر سعی من بر کنکاش بود و داستان این فیلم هم در ژانر نوعی از فیلم‌های وحشتناک است که قصه‌ای کلیشه و آشنایی را مطرح می‌کند. فرمی که در این فیلم مطرح می‌شود با کنار هم گذاشتن همهٔ این مقوله‌ها و بازی با زمان در پلان، نوآورانه جلوه می‌کند. مکری در ادامه گفته‌های خود در پاسخ به این سوال گبرلو که که آیا می‌توان به فیلم‌های این چنینی که در ایران سخت ساخته می‌شود، با عنوان فیلم مستقل یاد کرد، گفت: فیلم‌های مستقل شرایط و شاخصه‌های خود را دارند اما بله، در هر صورت برای فیلم‌هایی از این دست، سرمایه گذار سخت پیدا می‌شودکه خوشبختانه در کار گربه و ماهی تهیه کننده کار، کانون ایران نوین بودند و آن‌ها جسارت پیگیری یک کار نوآورانه و جدید را داشتند. امامسئله‌ای که دیده می‌شود شیوه عرضه آن‌ها است که ممکن است محددود به داخل نشود بلکه از طریق پخش کنندگان مستقل بین المللی حمایت شود.

برنده جایزه محتوای نو آورانه جشنواره ونیز یکی از مشکلات سینمای ایران را تنوع حداقلی موجود در ژانر را مطرح می‌کند و مخاطب فیلم خود را مخاطب خاموشی می‌داند که فیلم مورد علاقه خود را کمتر در سینمای حال حاضر پیدا می‌کند به همین سبب کمتر به سر از سالن‌های سینمایی در می‌آورد.

پس از پایان این گفتگو، رویدادهای هفته که گزارشی از تولید و پیش تولید بسیاری از آثار سینمایی است به عنوان مکمل‌های برنامه نمایش داده شد. ساخت اولین فیلم شهاب حسینی، پیش تولید دو فیلم جانگیر کوثری در راه جشنواره فجر و رو نمایی از مستند ساخته شده نادر طالب‌زاده و... از نمونه رویداد‌های این هفته بود.

برنامه هفت که امکان، ترکیبی از گفتگو‌ها و اظهار نظر‌ها به روش‌های مختلف را فراهم آورده است در روی خط هفت میزبان پرویز پرستویی بود. پرستویی در این گفتگو که به صحبت هاواعتراض حبیب الله کاسه ساز اشاره داشت، خواستار نگاه خوشبینانه به مسائل و اتفاقات شد و گفت باید تمام نگرانی ما مخاطبان سینما و جذب دوباره آنان به سینما باشد.


نقد و بررسی فیلم "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب

با پایین آمدن پرده گفتگوهای اولیه برنامه، پرده نقد فیلم بالا رفت وبینندگان هفت شاهد سکانس‌های کوتاه از فیلم دهلیز به عنوان فیلم این هفته برنامه بودند. این فیلم که در ۱۱ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین در ۳۱ جشنواره فیلم فجر شد، در دو بخش نگاه نو سیمرغ بلورین بهترین فیلم به تهیه کننده آن و بهترین بازیگر زن به هانیه توسلی داده شد. این فیلم که از ابتدای مرداد ماه بر روی پرده سینما بالا رفته است در برنامه جمعه شب ۲۲ شهریور ۱۳۹۲با حضور منتقدانی چون نیما حسنی نسب و مهرداد دانش زیر تیغ تیز نقد قرار گرفت.

مهرداد دانش در ابتدای نقد خود بر این فیلم، از آن به عنوان کار خوب متوسط یاد کرد، که اما حسنی نسب این می‌انمایگی و متوسط حالی را ویژگی منفی فیلم دانست که سبب می‌شود اجماع همگانی را بر انگیزد و به تمامی مقبول عام گردد که گویی به نظر می‌رسد نوعی محافظه کاری بر آن اعمال شده است. در فیلم دهلیز فردیت و تشخصی که موجب قطب بندی می‌شود وجود ندارد که نقد و دیدگاه مخالف برخی را هم بر انگیزد.

دانش همزمان با پذیرفتن ویژگی می‌انمایگی فیلم، منفی بودن این متوسط حالی را نقد می‌کند و ادامه می‌دهد که نباید انتظار داشته باشیم که این قطب بندی صفر و صدی در همهٔ فیلم‌ها وجود دادشته باشد و باید در نظر داشت که فیلم در شرایطی ساخته و تولید شده که سینمای ایران در وضعیت حساسی به سر می‌برده است و این فیلم به عنوان اولین کار بلند شعیبی و با توجه به عوامل بیرونی کار خوبی است و ژانر ملودرام را به خوبی رعایت کرده است.

در کشاکش طناب نقد میان دو منقد با تماس تلفنی که با کارگردان فیلم دهلیز برقرار می‌شود نقدو نقادی فیلم انسجام بیشتری به خود می‌گیردو بهروز شعیبی با مطرح کردن دو نکته در این نقد رشته کلام را در دست می‌گیرد.

وی محافظه کاری مطرح در این نقد را با بیان اینکه این فیلم به کارگردانی من درهر شرایط و هر کشوری باز بدین گونه وبا همین معیار ساخته و پرداخته می‌شد گفته حسنی نسب را به چالش کشید.

کارگردان فیلم دهلیز تصریح کرد ارتباطی که فیلم با مخاطب برقرار کرد مهم‌ترین نتیجه برای ما بود که این موضوع برآمده از یک کار گروهی است. وی کاربرد واژه تک ماده و نمره گرفتن را از سوی مهرداد دانش مورد نقد قرار دادو گفت: مسئله‌ای که در این نقد به عنوان رفت و برگشت زمانی و جنجال بر آن تاکید می‌شود به عنوان یکی از افتخارات کار من است که بدان پرداخته نشده است.

نقد جمعه شب فیلم دهلیز پس رفت و برگشت‌های گوناگون میان منتقدین و و کارگردان فیلم و پس از اتفاق نظر حضارین به عنوان کار اول شعیبی و برجستگی نقاط قوت در تقابل با نقاط ضعف آن به پایان رسید. در بخش دیگری از برنامه که از بخش‌های پایانی محسوب می‌شود نقل قول‌ها و فروش فیلم‌ها است. در این بخش به نقل قول‌های مستقیم از سوی برخی سینماگران به صورت تی‌تر وار پرداخته می‌شود که از بخش‌های جذاب و قابل توجه برای بینندگان به حساب می‌آید و در ادامه آمار فروش فیلم‌ها و میانگین تماشا گران‌ها در سالن‌های سینما در اختیار ببینندگان قرار گرفت.


گفتگو با رئیس سازمان سینمایی

در پایان بخش برنامه هفت، رییس سازمان سینمایی ومعاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ حجت الله ایوبی میهمان محمود گبرلو بود. این بخش که به یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه دیشب تبدیل شد چرا که پس از صحبت‌های ایوبی در این برنامه، سینما گران بسیاری با برنامه تماس گرفته و حتی روی خط هفت حاضر شدند.

حجت الله ایوبی که که سخنان خود را بیشتر در دایره سوال‌های گبرلو قرار داده بوداز فعالیت‌های پیشین خود در عرصه فرهنگ واز آخرین سمت‌های مدیریتی خود به عنوان رایزن فرهنگی ایران در فرانسه یاد کرد که این خود مسببات آشنایی پیشین وی رابا هنرمندان و اهالی فرهنگ به وجود آورده است وحتی تعامل بیشتر را با برخی سینما گران رقم زده است.

رییس سازمان سینمایی در ادامه صحبت‌های خود گفت: سینما می‌تواند آدم تربیت کند و در ارتقای فرهنگ عمومی نقش بسیار مفیدی ادا کند و در این مبحث به درستی، ایران می‌تواند مدعی تربیت انسان‌ها باشد.

وی تحلیل خود از مدیران سابق سازمان سینمایی را با بیان اینکه آنچه امروز داریم محصول مدیران گذشته است و آنچه هم که هست محصول شرایط و پستی و بلندی‌هایی است که در مسیر کار مدیران پیشین قرار داشته است اذعان داشت امیدوارم همانطور که جلسه معارفه باشکوهی داشتم جلسه تودیع خوبی هم داشته باشم.

ایوبی از آخرین رییس سازمان سینمایی و دوران فعالیت وی و اقدامات صورت گرفته در این سازمان در دوران تصدی شمقدری به عنوان اخرین رییس سازمان سینمایی پیش از خود گفت: دوره‌ای که در سازمان سینمایی ایران سپری شد تنها به آقای شمقدری بر نمی‌گرددو شرایط موجود و فضای کلی کشور سبب شد رفت و آمد مدیران با هنرمندان خوب نباشد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با چگونگی ارتباط مدیر سینمایی با اهالی سینما از تجربه مدیریتی خود در موسسه فرهنگی اکو یاد کرد و گفت: مدیر فرهنگی باغبانی است که باید باغ را آبیاری کندتا اهالی فرهنگ و هنر بدان راه یابند و رقم زننده اتفاقات خوب باشند.

حجت الله ایوبی در پاسخ به سوال گبرلو چه جایگاهی برای اختلاف نظر‌ها در سینما که محل اندیشه و گفتگو است و اندک اندک اختلاف نظر‌ها و مخالف‌ها در آن آشکار خواهد شد در نظر خواهید گرفت تاکید کرددر عرصه سینما همچون سایر عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی طیف‌های مختلف و‌گاه مخالف وجود دارد. اما آنچه مهم است این است که بتوانیم در کنار هم زندگی کنیم و به عقاید هم احترام بگذاریم.

رییس سازمان سینمایی در سخنان پایانی خود گفت: کشوری که فقط می‌خواهد فاخر تولید کند، هرگز نمی‌تواند به آثار فاخر دست یابد. بنابراین نمی‌توان تنها گفت که بودجه‌ها را به تولید آثار فاخر اختصاص بدهیم و از تولید آثار فاخر حمایت کنیم. در این موقعیت علاوه بر تولید آثار فاخر باید از کارهایی هم که نیازمند حمایت هستند پشتیبانی کرد.

در پایان بخش سخنان ایوبی گزارشی از انتظارات سینما گران نمایش داده شد که برقراری عدالت و شایسته سالاری از مهم‌ترین انتظارات مطرح شده در این گزارش بود و حجت الله ایوبی در ادامه آن در خواست عدالت را نشانه فرهیختگی جامعه دانست.

این برنامه که با بازخورد متعدد و متنوع از سوی اهالی سینما همراه بود با آمدن رسول صدر عاملی فریبرز عرب نیا بر روی خط تلفنی هفت نشان داده شد.

صدر عاملی در تکمیل صحبت‌های ایوبی در حل اختلاف نظر‌های پدید آمده، پیدا کردن مبانی مش‌تر ک در حل اختلافات را موضوع مهمی عنوان کرد.

برنامه شب گذشته هفت که با گفتگو‌ها و رویداد‌های تازه‌ای در سینما ایران همراه بود با بالا‌ترین درصد در همه موارد از میان گزینه‌هایی چون تولید و نمایش، قوانین و مقررات. تشکل‌های صنفی، موازی کاری نهاد‌های مرتبط در پاسخ به سوال کدام بخش از سینمای ایران نیاز به تحول اساسی دارد به پایان رسید.

 

منبع: سی نت

3931 - احمد شاهوند

...............................................

  اثر مرتبط:

دهلیز - Dehliz        >> مشاهده اطلاعات کامل

................................................

  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت