Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  ساخت «من زنده‌ام» و فیلمی درباره داعش منتفی است/ حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر

  شورای صنفی نمایش: ارایه بلیت نیم بها غیر از روز سه شنبه تخلف است/ «سرکوب» بعد از «سرخپوست» می‌آید

  «تگزاس» اولین پنجگانه سینمای ایران می‌شود/ آماده شدن فیلمنامه قسمت سوم

  آخرین پروانه ساخت های آثار سینمایی اعلام شد/ رامبد جوان برای فیلم جدیدش با نام «سال نو» مجوز ساخت دریافت کرد

  اهدای تندیس «دستاورد فردی ویژه» در نوزدهمین جشن حافظ

  اعتراض دست‌اندرکاران «ما همه با هم هستیم» به توقیف فیلم توسط دادستان کرمان

  احتمال اکران فیلم سینمایی «معکوس» در مهرماه ۹۸

  مرمت تالار اصلی تئاتر شهر شهریور تمام می شود/ آغاز اجراها از ابتدای پاییز

  وعده‌ی احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

  برای ساخت «قصرشیرین» ماشینم را فروختم و بی‌ماشین هستم/ آنهایی که داد می‌زنند پول کثیف، همان‌هایی هستند که در این ۲۰ سال پولدار شده‌اند/ صحبت های رضا میرکریمی در خصوص حواشی دو فیلم جدیدش

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

ناگفته‌هایی درباره سینمای ایران در بازارهای جهانی در برنامه «هفت»

عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

:: 11 خرداد 1393  ::

برنامه هفت

 

سینما شبکه (سی نت): برنامه تلویزیونی «هفت» که به موضوع سینما و مسائل پیرامونی آن می‌پردازد در برنامه شب گذشته خود سینما و هنرمند سینما را از زاویه ای دیگر مورد بررسی قرارداد و خواهان حمایت ازشان و جایگاه هنرمند شد.

محمود گبرلو با این مقدمه عنوان داشت: هنرمندان سینمای ایران، سرمایه های فرهنگی مملکت هستند که باید آنها را درحفظ جایگاهشان یاری کرد.

وی افزود: تکریم هنرمند رویکردی است که باید آنرا جدی گرفت. چرا که بزرگنمایی خطاها، جوسازی، تمسخر و رفتارهای ناپسند چیزی را جز بیرون کردن هنرمند از دل مردم به همراه نداشته و نخواهد داشت.

سردبیرهفت گفت: نباید کاری کنیم که وجه هنرمندی یک فرد درجامعه مخدوش شود چرا که هنرمند فراتراز شخصیت حقیقی خودش، پیشرو و رهبر فکری یک جامعه است وزمانی می توانیم از این جایگاه بهره ببریم که در وهله اول به او احترام بگذاریم. هنرمندی که عاشقانه برای مملکت خویش کار می کند در غیر هم سویی با ما، حرمت دارد وباید آگاهانه برای محافظت ازاین جایگاه تلاش کرد وعامدانه دل هنرمند را به درد نیاوریم.

وی بیان داشت: هر اقدامی که به حرمت رابطه هنرمند و مردم لطمه زند ممکن است در باورو اعتماد جامعه نسبت به هنرمندان و نخبگانش بدترین تاثیر را گذارد و جامعه را به سمت تردید کشاند.

گبرلو در پایان اذعان داشت: برخورد تند، تخریب اهالی سینما و ایجاد ذهنیت منفی نسبت به هنرمند جزصدمه زدن به رابطه هنرمند و مردم هیچ فایده ای برای جامعه نخواهد داشت. بنابراین دانسته یا نادانسته کاری نکنیم که مردم به جای اعتماد به هنرمندان کشور خود به سمت الگوهای فکری غربی حرکت کنند.

پایان سرمقاله این هفته هفت را گزارش هفت تا هفت تشکیل داد که همچون هفته های پیشین به رویداد های سینمایی ایران در یک هفته ای که سپری شد پرداخت. راه اندازی سینما روایت، اتفاق نویی که جریانی را در سینما ایران رقم زده است یکی از رویداد های هفته گذشته بود که در گزارش هفت تا هفت دهم خرداد لحاظ شده بود و برنامه هفت در ادامه این گزارش درگفتگوی تلفنی با روح الله سهرابی، قائم مقام انجمن سینمایی انقلاب و دفاع مقدس از چگونگی کار و عملکرد این نوع سینما با خبر شد. سهرابی در این گفتگو با اشاره به اینکه در چند سال اخیر بعضی برنامه ها درعرصه سینما وتلویزیون با داشتن اهداف مختلف جریان خاصی را به دنبال نداشته اند اذعان داشت: این نوع سینما برای مجموعه ای از فیلمسازان وآثاری که کمتر بها به آنان داده شده است مامن محسوب می شود.



* صدا در سینمای ایران، 30 درصد صدا در سینمای جهان است

در ادامه، قاب ماندگار مجله تصویری هفت به گفت‌و‌گو با حسن زاهدی؛ استاد صدابرداری و صداگذاری سینما ایران اختصاص داشت.

در این گفتگو حسن زاهدی؛ با پشت سرگذاشتن 43 سال از حضور حرفه ای خود در عرصه صدابرداری و صداگذاری سینما و تلویزیون درمقایسه وضعیت صدای سینما ایران با سینمای جهان اذعان داشت: اگرچه که تا کنون تلاش های بسیاری درزمینه صدا نیز در کشور صورت گرفته است، صدا در سینما ایران 30 درصد صدا در سینمای جهان است. با این وجود نیز سینمای ایران و وضعیت صدا برای سینمای جهان نیز قابل قبول به نظر می رسد که این رهاوردی از برخوردها و تجربیاتی است که از سایر کشورها بدست آمده است. البته نباید به این نیز بسنده کنیم چرا که تکنولوژی های مورد استفاده در سینمای صنعتی غرب قابل مقایسه با ایران نیست. از دیگر سوآنها پس پایان فیلمبرداری نیز دیالوگ ها را در فضای استودیو و با حضور دوباره بازیگران بازیابی می کنند که این نیز درکنار فضاسازی است که سیستم دیجیتال به آن کمک کرده است.

وی در بیان ویژگی صدابردار گفت: صدابردار باید علاوه بر داشتن خلاقیت ، روابط عمومی و اخلاق خوبی در حین انجام کار داشته باشد و باید در کنار فیلمبردار و بازیگر وکارگردان به فعالیت خود ادامه دهد. چرا که براین اعتقادهستم که صدا را در هر جایی می توان به خوبی هدایت کرد اما زمانی که تصویر حک می شود دیگر برای اصلاح آن کار چندانی نمی توان انجام داد. بنابراین صدابردار باید این را در کار خود و انجام فعالیت های خود مد نظر داشته باشد.

زاهدی در پاسخ به چگونگی صدای بازیگران بیان داشت: تقریبا بازیگران از صدای خوبی برخوردارند اما در انجام فیلم استرداد با صدایی آشنا شدم که متعلق به یک بازیگر خارجی بود که پیش از آن در تئاتر فعالیت داشت. صدای وی به گونه ای بود که صدای ساز مانندی را تداعی می کرد. اما نمونه چنین افرادی را ما نیز در بازیگران خود پرویز پرستویی، فریبرزعرب نیا و مسعود رایگان شاهد هستیم.

وی ادامه داد: درارتباط با صدا همیشه به بازیگران جوان توصیه هایی می کنم که گاه با هماهنگی کارگردان این نظر در صحنه فیلمبرداری اعمال می شود.

این استاد صداگذاری در باب تحصیلات آکادمیک در رشته صدا اظهار داشت: خود من نیز یک دوره تخصصی فشرده را به عنوان تکنسین صدا گذرانده ام و پس از آن برای یادگیری بیشتر و حضور موثرتر در این عرصه برای ادامه تحصیل در رشته صدا به کشور انگلستان رفتم که این مسئله کمک بسیاری به من کرد تا جایگاه خود را پیدا کنم. باید در نظر داشت که تفاوت بسیاری است میان کسی که تحصیلات آکادمیک دارد با شخصی که به گونه ای تجربی این حرفه را آموخته است.

زاهدی گفت: عکس العمل کارگردانان با صدابرداران در بیشتر مواقع خوب بوده است و آگاهانه با آن برخورد می کنند و و حتی کسانی هم که آگاهی در این زمینه ندارد سعی می کنند که مداخله نکنند و کار را به خود ما واگذار کنند و من تا کنون مشکلی با کارگردانی نداشته ام.

وی در پایان گفته های خود از مشکلات صدا در سینمای ایران یاد کرد و گفت: علاوه بر ناهماهنگی های گاه و بیگاه کارگردان با صدابردار که فیلمبرداری در مکانی انجام می گیرد که صدا برداری سخت است، هزینه بالای دستگاه ها که به نوعی سرمایه کار صدابردار نیز محسوب می شود و در نهایت دخالت در کار صدابردار که به چنین وسایلی احتیاج هست یا نیست نیز از دیگر مشکلات این عرصه است اگرچه که در عرصه لوازم و وسایل تکنولوژیکی با اقداماتی که از سوی بنیاد سینمایی فارابی صورت گرفته تعدادی از وسایل به روز شده اند.

پایان بخش صحبت های این پیشکسوت صدا برداری با گزارشی با عنوان گپ همراه بود که در مدت زمانی اندک با تعدادی از سینما گران به صحبت از هر دری از سینما نشسته بود.

* عباسیان: سینما قله های افتخارات جشنواره های مختلف را کسب کرده است

اما در پرده آخرمیزگرد این هفته هفت نیز که با حضور مهدی کرم پور، آرش امینی و محمدرضا عباسیان تشکیل شد، به موضوع جایگاه سینمایی ایران در بازارهای جهانی پرداخته شد.

آرش امینی؛ مدیر کل امور بین الملل سازمان سینمایی در ابتدای این میزگرد اظهار داشت: بهتر است که بحش معرفی سینمای ایران را با بازار از یکدیگر تفکیک کنیم. چرا که دو مقوله متفاوت محسوب می‌شود. سینمای حال حاضر ایران به خوبی در جهان شناخته شده است در حالی که به دلایل گوناگون در گوشه وکنار جهان اکران ثابت و دائمی که به بازار مرتبط می شود را نداریم.

وی ادامه داد: در همین راستا از ابتدایی که کار خود را آغاز کرده‌ام اصل را بر این گذاشته ام که تمرکز خود را برمواردی گذاریم که مشکلات کمتری با آن داریم. تمرکز بر منطقه از جمله این موارد بوده است. بدین معنی که اکران در مناطقی چون افغانستان و ازبکستان که نیاز به ترجمه نیز در این نواحی وجود ندارد. با این رویکرد که در ابتدا کشور های منطقه را دریابیم و درمراحل بعدی به تدریج این دایره را گسترش دهیم.

محمدرضا عباسیان؛ تهیه کننده سینما در ادامه صحبت‌های امینی در بیان دیدگاه خود گفت: در حوزه بین‌المللی، سینما قله‌های افتخارات جشنواره های مختلف را کسب کرده است و با حضورش در جشنواره ها خود را به مردم و سینما دوستان خارجی شناسانده است.

وی افزود: به همان اندازه که سینمای ایران در وجوه هنری و تا حدودی فرهنگی قله های خود را فتح کرده است و بروز و نمو داشته است در حوزه اقتصادی و کسب درآمد ناتوان بوده ایم.

این تهیه کننده سینما اظهار داشت: در این بحث دو راهکار مدنظر قرار می‌گیرد با این توضیح که 1. چه کارهایی می توانستیم انجام دهیم و ندادیم 2. دستیابی به راهکارهایی برای حضور موفق بین المللی و ایده ای که در این قسمت وجود دارد پتانسیل سینمای ایران برای تاثیر گذاری بر بازارهای جهانی از طریق جشنواره هایی که برگزار می شود، است.

*کرم پور: سینمای ایران در نقطه‌ای که نقطه عزیمت بود در جا زد

مهدی کرم پور کارگردان سینمای ایران در ادامه رشته سخن را در دست گرفت و اذعان داشت: در دهه 60 اتفاقی که توانست توسط مدیران وقت انجام شود، سینمای ایران را به دنیا معرفی کرد که از میان آن معرفی عباس کیا رستمی و سینمای کودک و غیره به وجود آمد و اتفاق بزرگی را رقم زد.

وی بیان داشت: اگرچه سینما ی ایران جز پنج سینمای برتر دنیا به لحاظ تولید است اما پس از دهه ای که توانست خود را در آن معرفی کند در نقطه ای که نقطه عزیمت بود درجا زد و تکرار مکررات رخ داد و استراتژی سینمایی و فرهنگی برای کاری که می توانستیم انجام دهیم را نکردیم و فارغ ازاتفاقات های فردی چون اصغر فرهادی که یک رخداد فردی است، روند متوقف شد.

عباسیان در ادامه صحبت ها نیز تصریح کرد: در جشنواره امسال کن اتفاقات خاصی رخ نداده است و هم چون سال‌های پیش بوده است. اگر قرار بر شناسایی و معرفی جایگاه سینمایی ایران است باید حتما با شرکت های سینمایی که در جشنواره حضور دارند تعامل صورت گیرد.

امینی نیز در توضیح صحبت های عباسیان و حضور امسال در جشنواره کن 2014 بیان داشت: در بحث از بازار و تعامل هر قدم در جشنواره صد ها کیلومتر محسوب می شود. بازدید از کانادا و بعد مصر، افغانستان و تاجیکستان در این سفر موقعیتی بوده است که یک نیم روز را به خود اختصاص داده است در حالی که در شرایط طبیعی نیز نیاز به زمانی در حدود یک سال دارد.

کرم‌پور نیزدر پایان گفته‌ها توضیح داد: حضور در جشنواره از ملزومات محسوب می شود اما نوع حضورمان باید به گونه ای باشد که به فروش کمک کند. چرا که درکاروانی که برای جشنواره کن تدارک دیده می شود گاه افرادی حضور دارند که غیر متخصص اند و فایده حضورشان در بخش توزیع فیلم مشخص نیست. از دیگر سو، حضور غرفه های دولتی که کارکرد آنها نیز روشن نشده است. با این اوصاف زمانی که خروجی را نگاه می کنیم متوجه می شویم سینمای ایران نه تنها نتوانسته است به نقطه روشنی برسد بلکه به نوعی باید گفت عقب گرد نیز داشته است.

 

منبع: فارس

3625 - پیمان کلهر

................................................

  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت