Header

صفحه اول - اخبار - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   پیشخوان نشریات (جدید)

جدول ارزشگذاری نویسندگان بر فیلم های:

دهه نود (از سال 1390 تا کنون)

روی پرده  -  اکران 1397  -    اکران 1396  -   اکران 1395  -   اکران 1394  -  اکران 1393  -  اکران 1392  -  اکران 1391  -  اکران 1390

جشنواره 37 فیلم فجر - جشنواره 36 فیلم فجر - جشنواره 35 فیلم فجر - جشنواره 34 فیلم فجر - جشنواره 33 فیلم فجر - جشنواره 32 فیلم فجرجشنواره 31 فیلم فجر

جستجو (فیلم ها، هنرمندان، نویسنده ها)   

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه: 

New Page 1
Cinetmag.com - Advertise

 

جدیدترین مطالب

  ساخت «من زنده‌ام» و فیلمی درباره داعش منتفی است/ حاتمی‌کیا در جشنواره فیلم فجر

  شورای صنفی نمایش: ارایه بلیت نیم بها غیر از روز سه شنبه تخلف است/ «سرکوب» بعد از «سرخپوست» می‌آید

  «تگزاس» اولین پنجگانه سینمای ایران می‌شود/ آماده شدن فیلمنامه قسمت سوم

  آخرین پروانه ساخت های آثار سینمایی اعلام شد/ رامبد جوان برای فیلم جدیدش با نام «سال نو» مجوز ساخت دریافت کرد

  اهدای تندیس «دستاورد فردی ویژه» در نوزدهمین جشن حافظ

  اعتراض دست‌اندرکاران «ما همه با هم هستیم» به توقیف فیلم توسط دادستان کرمان

  احتمال اکران فیلم سینمایی «معکوس» در مهرماه ۹۸

  مرمت تالار اصلی تئاتر شهر شهریور تمام می شود/ آغاز اجراها از ابتدای پاییز

  وعده‌ی احداث یک مجتمع سینمایی در چهارباغ اصفهان

  برای ساخت «قصرشیرین» ماشینم را فروختم و بی‌ماشین هستم/ آنهایی که داد می‌زنند پول کثیف، همان‌هایی هستند که در این ۲۰ سال پولدار شده‌اند/ صحبت های رضا میرکریمی در خصوص حواشی دو فیلم جدیدش

 

پربیننده ترین  مطالب هفته اخیر

 

سینما شبکه (سی نت)  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

:: 23 خرداد 1394  ::

مانی باغبانی، محمود گبرلو و رضا درستکار - برنامه هفت، 22 خرداد 1394

 

سینما شبکه (سی نت): استاد چهره پردازی سینمای ایران (جلال معیریان) مهمان بخش «قاب ماندگار» برنامه هفت جمعه شب 22 خرداد بود و در بخش دیگری از برنامه، رضا درستکار و مانی باغبانی (منتقدین سینما) به نقد فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» آخرین ساخته بهرام توکلی پرداختند. بخش پایانی برنامه هم به گفتگو با حمیدرضا آشتیانی پور (رئیس هیئت مدیره انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم) اختصاص داشت.

به گزارش سی نت محمود گبرلو سردبیر و مجری برنامه «هفت» در ابتدای صحبتهای خود ضمن تشکر از هنرمندانی که دعوت برنامه «هفت» را پذیرفته و به بحث و گفتگو درباره افق آینده سینمای ایران می پردازند، گفت: برای داشتن سینمای متعالی و ارزشمند، هنرمندان و افرادی که اثر سینمایی خلق می کنند باید مورد حمایت و احترام قرار گیرند.

گبرلو در ادامه تأکید کرد: هنرمند کسی است که می تواند فرهنگ این مرزو بوم را بسازد و با جوانان و نسل آینده ارتباط برقرار کند، یک کارگردان بازگو کننده تاریخ یک کشور است، بنابراین باید به همه هنرمندان احترام گذاشت.
گبرلو در ادامه افزود: خوشحالم که از طرف وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی به هیجده نفر از هنرمندان سینما نشان «درجه یک هنری» اهدا شد.

در ادامه برنامه، تصاویری از مراسم تقدیر از برگزار کنندگان جشنواره فجر و اعطای نشان درجه یک هنری پخش شد.

در بخشی از برنامه، دوربین «هفت تا هفت» و گزارشهای تصویری تقدیر از دست اندرکاران فیلم «ناهید» در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، بازدید «حجت الله ایوبی» از ساخت مجتمع فرهنگی مگامال، بازدید مدیران و سینماگران از پردیس هویزه مشهد، افتتاح پردیس سینمایی «شهر فیروزه» در نیشابور، مراسم آغاز اکران فیلم «گس» در گروه هنر و تجربه و نشست تحلیل تبلیغات فیلم «ماهی و گربه» در کانون مدیران تبلیغات سینمای ایران، پخش شد.


جلال معیریان : گریم جایگاه سابق خود را از دست داده است

جلال معیریان (طراح چهره پرداز سینمای ایران) مهمان بخش «قاب ماندگار» برنامه هفت بود.

معیریان درباره علت حضور خود در حوزه گریم گفت: از کودکی توسط مادرم تحت تعلیم نقاشی، خط و تا حدودی آرایشگری قرار گرفتم که این هنرها پایه های گریم هستند.

استاد چهره پرداز سینما در مورد گریم شخصیت های فیلم «کمال الملک» بیان کرد: به مرحوم حاتمی و هنرمندان این فیلم علاقه زیادی داشتم و این کار را مانند کارهای دیگرم عاشقانه انجام دادم.

جلال معیریان افزود: عکسهای قدیمی از جمله عکس کمال الملک را از عکاسی که در میدان بهارستان قرار داشت می گرفتم و از این عکسها به عنوان الگو استفاده می کردم.

معیریان در خصوص گریم فریماه فرجامی در فیلم «سرب» بیان کرد: معتقدم که هنر پیشه ها سرمایه ما هستند و باید آنها را حفظ کرد، به همین جهت به آقای «کیمیایی» گفتم که می توانم کلاه گیسی برای خانم فرجامی نصب کنم که از طریق آن موها کوتاه شود، اما خانم فرجامی خودش علاقمند بود که موهایش تراشیده شود.

طراح چهره پرداز ایران در بیان تفاوت بین آرایش و گریم گفت: آرایش یعنی آراییدن و زیبا ساختن، اما گریم خلق شخصیت نمایشی است.

وی در ادامه تأکید کرد: به کار بردن اصطلاحاتی مانند آرایش عروس به سبک سه بعدی و پنج بعدی کار غیر هنری و غلط است چون به این کارها «قطعه گذاری روی صورت» می گویند که در آرایشگاهها انجام نمی شود.

معیریان تصریح کرد: برخی از گریموها بدون طی کردن کلاسهای آموزشی تنها کار آرایش را در برخی از جاها انجام می دهند که این کار به دلیل نبود نظارت از طرف کارگردان، دستیار کارگردان، ناظر کیفی، منشی صحنه و... است.

جلال معیریان درباره گریم در فیلمهای امروز سینما گفت: اکنون گریم خوب وجود ندارد، در فیلمهای «مریم مقدس، هزاردستان، سربداران، کوچک جنگلی، مرغ حق و...» گریم به خوبی و با دقت تمام انجام شده است اما امروزه اینطور نیست.

وی در خصوص زیبایی چهره گفت: برای زیبا سازی و متعادل سازی یک چهره باید تمام افتهای عضلانی را از بین برد.

معیریان در پاسخ به این سئوال که آیا کارگردان و تهیه کننده به گریمور اهمیت می دهند بیان کرد: به دلیل اینکه گریم جایگاه گذشته خود را حفظ نکرده است، متأسفانه مورد بی توجهی همه عوامل قرار گرفته است.

جلال معیریان در خصوص طراحی گریم بر روی عکس گفت: حدود دوازده سال است که طراحی گریم را بر روی عکس انجام می دهم و دیگر نیازی نیست که بر روی افراد تست کنم.

وی در خصوص خلق برخی از شخصیت ها گفت: با مراجعه به آثار تاریخی و سنگ نوشته ها و عکس شخصیت های تاریخی، به پرورش برخی از این شخصیت ها می پردازم مانند شخصیت «طغای در سربداران».

معیریان تصریح کرد: در کارهایم از مطالعه تاریخ، مردم شناسی، روان شناسی و علوم مرتبط با گریم استفاده می کنم.

جلال معیریان در مورد فعالیت های حال حاضر خود گفت: از سال هفتاد و دو همه تلاشم برای تربیت هنرجو بوده است و در این مدت 25 هزار هنرجو داشتم، هنرها و علوم مرتبط با گریم را خودم تدریس می کنم، البته با کمک و همکاری دو پسرم (بابک و بهنام) و دخترم.

معیریان درباره آرزوهایش گفت: عزت و سربلندی، آبادانی ایران و کم شدن خلاف در این مملکت را آرزو دارم.
جلال معیریان در پایان یکی از دلایل سقوط گریم در ایران را بضاعت کم هنرمندان دانست و گفت: این بچه ها واقعأ بی بضاعت هستند و مشکلات زیادی دارند، امکانات و وسایل موجود نیست و خواهشم از مسئولین این است که در فراهم کردن رفاه عوامل کوشا باشند.


درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند

بخش دیگری از برنامه «هفت» به نقد فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» اثر بهرام توکلی، با حضور رضا درستکار و مانی باغبانی (منتقدین سینما) اختصاص داشت.

رضا درستکار در خصوص فیلم «من دیه گو ماردونا هستم» گفت: بیننده ای مثل من نسبت به این فیلم و سازنده اش حس متناقضی پیدا می کند به دلیل اینکه تجربه گرایی در سینما و رفتن و آزمودن فرمهای تازه، یکی از آرزوهای منتقدین است تا قالبهای سنتی شکسته شود و ما با فضاهای تازه روبه رو شویم و خوشبختانه با فیلمسازی روبه رو هستیم که به دنبال تجربه گرایی است و در فیلمهایش آزمون و خطا می کند.

وی ادامه داد: فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» ضمن اینکه حس خوبی را به عنوان فیلم نو به بیننده می دهد، ولی از طرفی چون این فیلم، یک شکست برای تمام عوامل آن تلقی می شود بنابراین حس متناقضی را در بیننده ایجاد می کند.

مانی باغبانی در ادامه صحبتهای درستکار گفت: فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» از لحاظ ساختار از اهمیت بالایی برخوردار است.

درستکار در ادامه نقد خود گفت: سینما، صنعت سرگرمی و هنر است و در هر طیفی کارگردانانی داریم که برای سرگرمی یا هنر فیلم می سازند. فیلم من دیه گو مارادونا هستم در گروه سرگرمی قرار نگرفته است، توکلی اراده زیادی برای ساخت فیلمهای هنری دارد و این اراده باعث موفقیت او خواهد شد اما این فیلم، فیلم موفقی نشده است.

وی در مورد اشکالات و عدم موفقیت فیلم من دیه گو مارادونا هستم گفت: یکی از اشکالات فیلم، عدم تناسب نام فیلم و جریان آن است، از طرف دیگر چون این فیلمساز می خواهد هنری تر و به طرف سینمای گیشه ای و مردمی تر حرکت کند، نوع تازه ای را انتخاب کرده است.

درستکار بیان کرد: فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» محتوای جالب و قابل قبولی ندارد، همچنین به خاطر اینکه بر اساس فهم و استاندارد تماشاگر باشد تدوین فیلم نیز تغییر کرده است.

مانی باغبانی در ادامه صحبتهای درستکار گفت: فیلمساز در فیلم من دیه گو مارادونا هستم، بحران اجتماعی را نادیده گرفته و از ابزارهای خاص و ظرافتهای خاصی استفاده کرده است تا جذب مخاطب کند.

وی ادامه داد: هر چه در ارتقای هنر تلاش کنیم تا زمانی که یک میلیون ایرانی از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است در نتیجه باید از تمام المانهای مختلف استفاده کرد تا مخاطب به سینما برگردد، هنر باید استقبال کافی از طرف مخاطب را داشته باشد که در حال حاضر اینطور نیست.

درستکار در مورد فیلم «من دی گو مارادونا هستم» گفت: با یک فیلم پرگو، پر مدعا و بی محتوا روبه رو هستیم که همه المانها و روابط ان پوچ است.

باغبانی در نقد فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» گفت: این فیلم برخلاف فیلمهای دیگر در بیرون به دنبال مقصر نمی گردد و به دیگری کاری ندارد بلکه بیان کننده این مطلب است که خود افراد نیز باید به دنبال اصلاح نقص خود باشند و اینگونه فیلمها مخاطب چندانی ندارند.وی ادامه داد: به فیلم من دیه گو مارادونا هستم نمره خوبی می دهم چون خودمان را نقد می کند.

باغبانی در پایان صحبتهای خود گفت: از سینماگران محترم خواهش می کنم که دست از نقد دیگری بردارند، نقد کردن بزرگترها مشکلات را حل نمی کند، این مشکلات باید از طرف ما حل شوند، این فیلم صرفنظر از هر گونه بدبیاری، بدی، بداخلاقی و بداندیشی، با کمی شانس و اراده از پایان خوشی برخوردار است که ما می توانیم این پایان خوش را برای خودمان هم رقم بزنیم.

درستکار در ادامه بیان کرد: فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» از لحاظ موسیقی، دیالوگها، فاصله گذاری بی مورد، فصل بندی های ناقص، دچار اشکالات زیادی است.

وی در پایان گفت: اشکال فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» بی هویتی است که می خواهد آنرا نشان دهد، اما خود دچار آن شده است.


آشتیانی پور: اگر امکان نمایش فیلمهای روز جهان باشد، دوبله همچنان حرف اول را می زند

بخش پایانی برنامه به گفتگوی ویژه با «حمیدرضا آشتیانی پور»، (رئیس انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم) اختصاص داشت.

آشتیانی پور در پاسخ به این سئوال که چرا از دنیای کارگردانی و فیلمسازی به حوزه دوبله آمده گفت: به دلیل به وجود آمدن اتفاقاتی و همچنین علاقه ام به دوبله وارد این حوزه شدم، قبلأ هم در کنار کارهای هنری و کارگردانی کار دوبله را انجام می دادم.

رضا آشتیانی پور در خصوص برگزاری جشن پنجاه و دومین سال دوبله گفت: فکر کردیم که باید حضورمان را به رخ بکشیم، با توجه به نشان های درجه یک هنری که به چهار دوبلور (منوچهر اسماعیلی، جلال مقامی، پرویز بهرام و زنده یاد رسول زاده) اعطا شد به این عزیزان تبریک می گویم.

وی افزود: پنجاه دو سال است که تشکیل صنفی داریم و پانزده نفر دیگر هم شایستگی گرفتن نشان درجه یک هنری را دارند.

محمود گبرلو در ادامه گفت: همه علاقمندان به سینما، مدیون دوبلورها هستند و با شنیدن صدای آنها متأثر می شویم، اما اکنون با توجه به تغییر کردن شرایط سینما، دوبله چقدر می تواند در سینما تأثیرگذار باشد؟

آشتیانی پور در این باره گفت: پیشینه تاریخی فرهنگ سینمایی ما با دوبله عجین است، اگرچه امروزه شرایط رسانه ها عوض شده اما مردم عادت کردند که صدای فیلم را با صدای فارسی بشنوند.

وی افزود: فعال نبودن دوبله به دلیل پایان رسیدن عمر دوبله نیست بلکه به دلیل مقتضیات خاص کشور ماست، اگر امکان عرضه و نمایش فیلمهای روز جهان در اشکال گذشته و متناسب با شرایط ملی وجود داشته باشد، دوبله همچنان حرف اول را خواهد زد. در میانه صحبت های آشتیانی پور آیتم گزارشی سپیده آماده از «وضعیت دوبله از نگاه صداپیشگان» به روی آنتن رفت.

آشتیانی پور ادامه داد: اگر استعدادهای درخشان این رشته وارد سینما شوند، فرصت دیگری برای سینما به وجود خواهد آمد، اگر چه فقدان در زمانی به رشد سینما کمک کرد اما متأسفانه از مرحله ای مانع رشد سینما شد.

رئیس هیئت مدیره انجمن گویندگان بیان کرد: دیدن فیلمهای خارجی حق مردم است و اگر این حق از آنها گرفته شود به شکل دیگری به دنبال مطالبه حق خود خواهند رفت، متأسفانه این اتفاق افتاده و خیلی پسندیده و مورد قبول نیست.

آشتیانی پور در مورد علت ضعیف بودن دوبله در نمایشهای خانگی گفت: عوامل و عناصر مختلفی در این کار دخیل هستند، تمایل به کسب سود بیشتر و تولید با هزینه کمتر، گرایشاتی را به وجود آورد که دوبله از حالت جدیت خود خارج شد یعنی زمان کار دوبله کوتاه شد، مدیران دوبله به دنبال کسانی رفتند که زیاد در کارشان جدی نبودند، نقشها به درستی انتخاب نمی شدند و چون آنها فاقد ویژگیهای هنری و کارشناسی بودند انتخابهایشان کلیشه ای و این انتخابها تکرار شد، بنابراین دوبله تکراری شد.

آشتیانی پور در مورد دوبلورهای زیرزمینی یا ضعیف گفت:علاقمندی و داشتن شرایط برای دوبله شرط لازم است اما کافی نیست، در حدود دویست و پانزده نفر گوینده عضو انجمن گویندگان داریم که صدو هفتاد نفر از آنها جدید هستند و این به دلیل جذاب بودن این حرفه و جوان بودن مردم کشور است، تصور دیگری هم در مورد راحت بودن این رشته وجود دارد در حالی که اینطور نیست افراد زیادی وارد این رشته شدند اما موفق نبودند.

 

عکس های مرتبط:

محمود گبرلو و جلال الدین معیریان - برنامه هفت، 22 خرداد 1394

 

منبع: سی نت

3584 - احمد شاهوند

................................................

  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |   اخبار  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات

 

.......................................................................................................................................................................

 

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2002 - 2013 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت