New Page 1

سی نت

 

صفحه اول - فیلم ها - نقد و یادداشت - ویدئو - هنرمندان - جدول فروش - نویسنده ها - جدول ارزشگذاری نویسندگان

پرسش و پاسخ   |  درباره ما   |   تماس با ما   |   تبلیغات  |   ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

انتخاب رنگ پس زمینه صفحه:  Back-White Back-Orange Back-Green Back-Brown Back-Blue Back-Gray Back-Blue Back-Yellow

جستجوی      در    

www.cinetmag.com - Advertise

جدیدترین شماره

ماهنامه سینمایی

«برش های کوتاه»

ویژه چهل نقش ماندگار

تاریخ سینما و تلویزیون ایران

.................................................

>> خرید نسخه الکترونیکی:

«فیدیبو»   |   «جار»

>> آرشیو شماره های گذشته

 

 

  New Page 1 New Page 1

فروش فیلم های روی پرده

:: به تومان ::

799,916,000

1 - شین

>> جدول کامل  -  فروش سال 0

New Page 1 New Page 1

تولیدات جدید

درب

درب ( هادی محقق)

بازیگران: هادی محقق، محمدظاهر اقبالی و روح الله برزگر

ضد

ضد (امیرعباس ربیعی)

بازیگران: مهدی نصرتی، لیلا زارع، لیندا کیانی، نادر سلیمانی، مهشید جوادی، روزبه رئوفی، مجید پتکی، عماد درویشی، شیرین آقاکاشی و جواد خانی

شهرک

شهرک (علی حضرتی)

بازیگران: ساعد سهیلی، کاظم سیاحی، مهتاب ثروتی، همایون ارشادی، رویا جاوید نیا، شاهرخ فروتنیان، مرتضی ضرابی، ساقی حاجی‌پور

۲۸۸۸

۲۸۸۸ (کیوان علیمحمدی، علی‌اکبر حیدری)

بازیگران: حمیدرضا پگاه، شیرین ‌اسماعیلی، مرتضی ‌اسماعیل ‌کاشی، سیاوش مفیدی، ساناز ‌مصباح، رضا داوودوندی، شیوا فلاحی، عادله ‌گرشاسبی، نرگس ‌محمدی، علی اوجی با یاری: حامد کمیلی، هادی ‌حجازی‌فر، امین ‌حیایی، کامبیز ‌دیرباز، سام ‌درخشانی، احمد ‌مهرانفر، کوروش ‌تهامی، سعید ‌چنگیزیان، کامران ‌تفتی، رامین ‌ناصرنصیر، میلاد ‌رحیمی

موقعیت مهدی

موقعیت مهدی (هادی ‌حجازی‌فر)

بازیگران: هادی ‌حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید ‌آقاپور

شب طلایی

شب طلایی (یوسف حاتمی‌کیا)

بازیگران: محمدحسن ‌معجونی، یکتاناصر، مریم ‌سعادت، بهناز ‌جعفری، مسعود ‌کرامتی، سوگل ‌خلیق، بهناز ‌جعفری، سینا ‌رازانی، علی باقری، امیر محمدی، بابک ‌بهشاد، ناصر ‌هاشمی، بهادر ‌مالکی، زهرا ‌بهروزمنش، شکوفه ‌هاشمیان، علی پاشا، نساء افرنگه، پانته آ کیقبادی، فرسیما میرچی، سارینا یوسفی، علیرضا ساره درودی

هناس

هناس (حسین دارابی)

بازیگران: مریلا ‌زارعی، بهروز ‌شعیبی، وحید ‌رهبانی، سیاوش ‌طهمورث، سولماز ‌غنی، امین ‌میری، علیرضا نایینی، کوثر حیدری

ماهان

ماهان (حمید شاه حاتمی)

بازیگران: همایون ارشادی، رامین ناصرنصیر، امیررضا نظری، نگار جوکار و وحید رحیمیان

برف آخر

برف آخر (امیرحسین عسگری)

بازیگران: امین ‌حیایی، لادن ‌مستوفی، مجید ‌صالحی و نوشین مسعودیان

علفزار

علفزار (کاظم دانشی)

بازیگران: پژمان ‌جمشیدی، سارا ‌بهرامی، ستاره ‌پسیانی، ترلان ‌پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ‌ناصری، یسنا ‌میرطهماسب، مائده ‌طهماسبی، رویا ‌جاویدنیا، فرخ ‌نعمتی، مهران ‌امام ‌بخش، ستایش ‌رجایی‌نیا، صدف اسپهبدی، متین حیدری نیا، محمد ‌معتضدی، بنیامین نوروزی، آدرینا توشه، حسین ولی‌زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا، توکلی، سپهر گندمی

>>  مشاهده لیست کامل تولیدات جدید

سی نت  >> اخبار و مطالب  >> مشاهده متن اخبار

مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

:: 1 دی 1391  12:34:45 PM  ::

محمود گبرلو و مسعود فراستی در برنامه

محمود گبرلو و مسعود فراستی در برنامه "هفت"

 

سی نت: برنامه شب گذشته «هفت» یک دی ماه اختصاص به بررسی شرایط اکران فصل پاییز با حضور مسعود فراستی و امیر قادری و همچنین پرداختن به عملکرد شورای عالی سینما داشت.

به گزارش سی نت و به نقل از روابط عمومی هفت، در ابتدای این برنامه «محمود گبرلو» با بیان اینکه ما از سینما چه انتظاراتی داریم و آیا مردم و سینماگران ما به قدرت فرهنگسازی این مدیوم واقف هستند یا نه عنوان کرد: سینمای ایران در یک جامعه در حال توسعه می‌تواند مثمرثمر واقع شود و حذف سینما از سبد فرهنگی خانواده غفلت از تاثیر این هنر بر جامعه است.

گبرلو ادامه داد: معتقدم که نباید امید و آگاهی از مخاطبان گرفته شود تا مردم دیگر به سینما نروند.


شرایط برای اکران «من و زیبا» مناسب نبود

در ادامه «حبیب اسماعیلی» در ادامه برنامه پشت خط آمد و درباره عدم پخش فیلم «من و زیبا» توضیح داد: شرایط برای اکران فیلم مناسب نبوده است. قرار بر این بود که چهارشنبه «من و زیبا» در گروه سینمایی آزاد اکران شود اما متاسفانه بیشتر پردیس‌های سینمایی پر هستند. این فیلم، فیلم بسیار ارزشی و جذابی است بنابراین حیف است که در چنین شرایطی اکران شود.

وی افزود: به همین دلیل تصمیم گرفتیم فعلاً فیلم را اکران نکنیم. اما همه قراردادها برای تبلیغات فیلم در حال آماده شدن است و من تلاش می‌کنم که با مساعد شدن شرایط و در اختیار گرفتن سینماهای ایده‌آل فیلم را اکران کنم. این اثر سینمایی در بخش خصوصی و با هنرمندی شهاب حسینی و پرویز پرستویی ساخته شده است. بنابراین باید از این نوع فیلم‌ها حمایت شود تا تهیه کنندگان ترغیب به ساخت این نوع آثار شوند. امیدوارم به کمک شورای صنفی و حمایت سینماگران بتوانیم این فیلم را به صورت مناسبی اکران کنیم.


مشکلات سینمای تجربی در جزیره ابوموسی مطرح شد


در بخش دیگری از برنامه «شفیع آقا محمدیان» مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی روی خط آمد و درباره حضور کاروان سینماگران درجزیره ابوموسی توضیح داد: از 29 آذر تا 2 دی ماه همایشی پیش بینی شده بود که اساتید دانشگاه‌ها، منتقدین و سینماگران در آن حضور داشتند که در دو کمیته به بحث درباره مفهوم سینمای مستند و تجربی در کشورهای دیگر جهان و ارایه تعاریفی درباره این نوع سینما، اقتصاد سینما و مشکلات سینمای تجربی پرداخته شد.

وی ادامه داد: همچنین 15 مقاله از نویسندگان و اساتید در همین زمینه دریافت کردیم که قرار است همراه با نتایج و عملکرد برگزاری این همایش به صورت یک کتاب در اختیار مردم و سینماگران قرار گیرد.

بنابراین گزارش، در بخش بعدی برنامه دوربین «هفت» به دیدار ابراهیم آبادی از بازیگران قدیمی تئاتر، سینما و تلویزیون رفته بود که این روزها دوران بازنشستگی را در منزل سپری می‌کند.

میزگرد برنامه نیز اختصاص به تحلیل اکران فیلم‌های پاییزی با حضور مسعود فراستی و امیر قادری داشت.


فراستی: اگر مخاطبی نباشد سینما هم در کار نیست

قادری در ابتدای این بحث عنوان کرد:‌ تا وقتی سینمای ایران با تماشاگرانش دوستی نداشته باشد وضعیت بر همین منوال است و متاسفانه در حال حاضر دو دستگی در سینما وجود دارد و هر از چند گاهی یک طیف به تولید آثار اعتراض می‌کنند.

فراستی نیز در همین زمینه افزود: سینما از لحظه‌ای شکل می‌گیرد که به مخاطب اندیشیده شود. اگر مخاطبی در کار نباشد سینمایی هم در کار نیست. هر چیزی بین فیلم و مخاطب حائل شود اختلال به وجود می‌آورد در حال حاضر نیز دولت بین سینما و مخاطب حائل است.

قادری نیز عنوان کرد: اصلاً دولت بلد نیست فیلم بسازد. همین طور که بلد نیست ماشین بسازد. دولت باید ناظر بر قوانین باشد. اول از همه ما باید قبول کنیم که سینمای ایران باید به مخاطب بلیت بفروشد و از آن پول فیلم بسازد و روش غیرمنصفانه و غیرمردمی است که از جای دیگر پولش را به دست بیاورد.

فراستی در بخش دیگری از این میزگرد با اشاره به اعمال ممیزی از طرف دولت در فیلم ها عنوان کرد: دولت با صدای بلند اعلام می‌کند که ممیزی دارد و ممیزی هم باید وجود داشته باشد اما باید حائل بین سینما و مخاطب را بردارد. در 4 سال گذشته قرار بر این بوده که حمایت در تولید به حمایت در اکران برسد اما وضع بدتر شده است. مشکل ما مشکل فیلمساز نیست فیلمساز ما امکان رویارویی با مخاطبش را ندارد بنابراین نمی‌تواند بفهمد نیاز واقعی مرد و نیاز کاذبشان در چیست.


سیل فحش‌های رکیک، خانواده‌ای و زنان اغواگر در فیلم‌ها موج می‌زند


در ادامه برنامه محسن یزدی مدیرکل فرهنگی خبرگزاری فارس نیز روی خط آمد و در این باره توضیح داد: آمار مخاطبان نشان می‌دهد که از اوایل سال 86 ریزش مخاطب آغاز شده است. از یک طرف نسبت به برخی فیلمسازان در سینمای ما بی‌اعتمادی وجود دارد و از طرف دیگر دولت هم سالانه چند ده میلیارد خرج سینما می‌کند پس نگاه نظارتی باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول یک سال گذشته سیل فحش‌های رکیک، خانواده‌ای از هم گسسته و زنان اغواگر در فیلم‌های ما موج می‌زند که هیچ ارتباطی با خانواده‌های ما ندارد. ممیزی باید وجود داشته باشد و از طرف دیگر کارگردان هم باید بتواند اثر دلخواهش را بسازد. مخاطب به سینما می‌آید و انتظار دارد تا ارزش‌‌هایش از بین نرود. باید دید ملاک انتخاب مردم چه چیزی است.

قادری در بخش دیگر از این میزگرد با اشاره به اینکه مردم خودشان می‌توانند تصمیم بگیرند و فیلمی را برای دیدن انتخاب کنند عنوان کرد: تا هنرمند ما مجبور نشود از تماشاگر خود قدرت و ثروتش را بگیرد ماجرا بر همین منوال است. تولیدی که روی پای خودش بایستد مجبور است برای ماندن استاندارد خود را بالا ببرد. حوزه هنری در بیانیه‌های اخیرش رسماً اعلام کرده که ما برای مردم این را می‌خواهیم این مساله باعث تابوشکنی فیلمسازان و برعکس رونق فیلمشان شده است.

وی ادامه داد: یک تهیه‌کننده سینمای ایران را پیدا کنید که به خاطر سرمایه گذاری در یک فیلم به زندان رفته باشد. تهیه کننده‌های ما ظاهراً خصوصی هستند اما هزینه‌هایشان را با واسطه از دولت می‌گیرند. باید اجازه دهیم که تولید آثار انجام شود و خودش مردم تصمیم بگیرند که چه فیلم‌هایی را دوست دارند و من به عنوان منتقد تنها باید نظر شخصی خودم را بیان کنم.

فراستی نیز توضیح داد: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است. ریزش مخاطب هم نه گفتن به فیلم‌ها است و البته نه گفتن به پروسه تولید هم است چون سیستم ما سیستم غلطی است و مخاطب در آن جایی ندارد. مخاطب چرخ پنجم درشکه در سینمای ما است. اول باید یک فیلم از لحاظ فرمی فیلم ارزشمندی باشد بعد بحث ارزش‌ها را مطرح کنیم. ما نمی‌توانیم بگوییم فیلمی می‌سازیم که ارزش‌ها را مطرح می‌کند اما مخاطب ندارد. چون ما داریم سلیقه خودمان را به جای سلیقه مخاطب تحمیل می‌کنیم.

یزدی نیز بیان داشت: افرادی هستند که معترضند و معتقدند که فیلمسازان باید آزاد باشند اما ریزش مخاطب ما از همان دوران طلایی این آقایان شروع شده است. من موافقم که فرم باید درست باشد اما محتوا هم مهم است. این اعتراض‌ها واکنش‌هایی است که مردم متدین بروز می‌دهند اما محدود کردن این اعتراض‌ها نباید به یک گرایش خاص باشد.

قادری نیز اشاره کرد: تا وقتی محصول فرهنگی را محصول ندانیم نمی توان به نتیجه دلخواه دست یافت. فیلمسازان ما تا زمانی که در شرایط گلخانه‌ای کار می کنند نمی توان انتظار تولید آثار مناسب را از آنها داشت. تام زمانی که در سینمای ما یک کمپانی تشکیل نشود که در آن سیاست گذاران برنامه مدون را ارایه دهند ما راه به جایی نخواهیم بد.

فراستی نیز عنوان کرد: با ترویج سینمای خنثی نمی‌توان مفاهیم و رازش‌ها را انتقال داد. دلیل استقبال نشدن از اکران فیلم‌های پاییز هم نبود فیلم خوب است. دولت باید ممیزی معینی ارایه دهد و فیلمساز بر اساس آن فیلمش را بسازد. ممیزی‌ها هم تنها باید در دو مساله رعایت منافع ملی و دینی استوار باشد. ما باید صاحب سینمای ایران و انقلابی شویم تا نیاز مردم را بیان کنیم.

در ادامه این بحث فراستی و قادری به بررسی چند فیلم اکران پاییز همچون «بغض»، «میگرن» و «یک عاشقانه ساده» پرداختند.

بخش چهره‌ها که به معرفی فعالیت‌های کیومرث پوراحمد، فولاد کیمیایی، پرویز پرستویی، هومن سیدی، رسول صدر عاملی، رویا تیموریان و شهرام مکری می‌پرداخت بخش بعدی برنامه شب گذشته بود.


همچنین در آیتم دیگری گزارش تولید فیلم‌های سینمای ایران نیز پخش شد که به معرفی پروژه‌های در حال ساختی چون «چه خوب برگشتی»، «قطار زمستانی»، «بشارت یک شهروند هزاره سوم» و «پنج ستاره» می‌پرداخت.


میزگرد هفته به عملکرد و بررسی شورای عالی سینما اختصاص داشت. مهمانان این بخش احمد نجفی تهیه کننده و بازیگر سینمای ایران و علی رویین تن کارگردان سینما بودند.

بعد از مقدمه‌ای که با صدای گبرلو درباره عملکرد و وظایف شورای عالی سینما پخش شد، رویین‌تن در ابتدای بحث عنوان کرد: شورای عالی سینما راه‌اندازی شده و رئیس جمهور را به این شورا دعوت کردیم اما متاسفانه نتوانستیم جمهور را به این شورا بیاوریم. اگر اهالی سینمای ایران کنار هم باشند خودشان می‌توانند یک شورای عالی تشکیل دهند و به همراه این شورای فعلی قادر هستند سینما را زیر و رو کنند.

وی ادامه داد: شورای عالی سینما قانون‌های بسیاری را از جمله اختصاص 26 میلیون دلار ارز دولتی برای خرید وسایل و یا تسهیلاتی برای خرید مسکن به هنرمندان و همچنین بیمه تکمیلی تصویب کرده است اما متاسفانه در بخش خرید مسکن به دلیل تحریم بودن برخی از صنوف تنها 150 نفر معرفی شده اند.

در ادامه نجفی بعد از توضیحاتی درباره چگونگی راه اندازی شورای عالی سینما و صحبتی که پشت صحنه سریال «کارگاه علوی» با رئیس جمهور در این زمینه داشته است گفت: اولین کاری که این شورا انجام داد این بود که شورای مستقل از معاونت سینمایی تشکیل دهد به نام سازمان سینمایی اما در طول شش ماه گذشته اعتراضات زیادی در زمینه راه اندازی این سازمان عنوان شده که بخشی از این اعتراض‌ها به ضرر سینما است.

رویین تن نیز در بخشی از این مبحث به شوخی گفت: من به هر کس گفتم می خواهم با نجفی در یک برنامه حضور داشته باشم همه گفتند که وای به حالت چون نجفی هم خوش تیپ است و هم بازیگر، مجری، نویسنده، ‌کارگردان، تهیه کننده و دوست صمیمی رئیس جمهور.

نجفی در بخش دیگر برنامه در پاسخ به این سوال رویین تن که ضمانت اجرایی شورای عالی سینما با کیست، عنوان کرد: ضمانت اجرایی با دولت و سازمان سینمایی است. همه قوانین و برنامه‌ها در شورا مصوب شده و به نظر رئیس جمهور هم رسیده است اما در این شورا مسایلی مطرح شده که نمی‌توانیم به همه آنها بپردازیم. ابتدا باید بنشینیم و مسایل فرهنگی خودمان را بین خودمان حل کنیم.

وی ادامه داد: تا کی ما باید سر مشکلات غیرواقعی خودمان را تکه تکه کنیم همه ما در به وجود آمدن شرایطی که در سینما وجود دارد مقصر هستیم. باید واقع گرا باشیم چون دست دولت برای رسیدن به توسعه اقتصادی که شامل همین مساله بیمه و خانه هنرمندان هم می‌شود کوتاه است و ما در شرایط مناسبی قرار نداریم. پس باید توقعات‌مان را کم کنیم.

نجفی افزود: مشاور اجرایی سازمان سینمایی در شکل فعلی هم مسئول برگزاری و هم مسئول رسیدگی است. من از تمام نیروهای فرهنگی مخصوصاً مجلس شورای اسلامی درخواست می کنم تا برای گرفتن تصمیمات درست با یکدیگر اجماع کنند. موافقم که اطلاع رسانی کدرست و دقیقی در این زمینه نشده است و دلیلش هم به وجود آوردن حواشی در این رابطه است و نبود همدلی سینماگران با هم. این شورا باید در مصوبات مجلس قانون مند شود.

هادی کافی - منتقد و روزنامه نگار - نیز میهمان تلفنی این میزگرد بود. وی ضمن تایید صحبتهای نجفی و انتقاد از عدم همکاری سینماگران با شورای عالی سینما خطاب به رویین تن گفت:مگر غیر از این است که خود سینماگران باید مشکلات درون سینما را حل کنند و به شورای عالی سینما یاری دهند.اما متاسفانه حالا شاهدیم که آنها همکاری کمی با همدیگر و با شورای عالی سینمادارند.

رویین‌تن نیز در بخشی از این مبحث عنوان کرد: فعالیت‌های سازمان سینمایی زمانی درست است که به نتیجه برسد چرا برای بررسی و تصویب به سراغ افراد مطلع نرفتیم که قوانین اشتباهی به دست رئیسی جمهور ندهند. ما باید به عقب ماندگی‌ها در سینما و فقر سینمای ایران رسیدگی کنیم. تنها راه رسیدن به خروجی و تصمیمات درست در شورای عالی سینما اجماع سینماگران است و جواد شمقدری به عنوان رهبر این سینما باید پا پیش بگذارد و سینماگران را دور هم جمع کند.

در ادامه نظرات برخی اهالی سینما درباره عملکرد شورای عالی و مشخص نبودن خروجی و تصمیمات این شورا از مدت راه اندازی پخش شد.

از هفت تا 7، اخبار جشنواره فیلم فجر و پشت صحنه فیلم سینمایی «تتل و راز صندوقچه» به کارگردانی وحید گلستان بخش‌های بعدی برنامه شب گذشته بود.

نظرسنجی برنامه اختصاص به طرح این سوال داشت که از میان موارد برنامه ریزی اکران، ارزانی بلیت، وجود آرامش و نبود حواشی، وجود سالن‌های بیشتر و موجود بودن فیلم خوب و متنوع کدام یک می‌توانست بر رونق اکران پاییزی سینماها تاثیر داشته باشد که در پایان برنامه گزینه آخر بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

 

منبع: سی نت

5132 - احمد شاهوند

................................................

arrow  دیگر اخبار مربوط به برنامه هفت (64 خبر):

64 - اکبر نبوی منتقد سینما: «بهروز افخمی آبرویی برای برنامه هفت باقی نگذاشته. باید اسم‌اش را عوض کنیم»

63 - میرشکاک: «محمد رسول‌الله» سینما نیست، نوعی اختلاس در سینماست، «یوسف پیامبر» سلحشور تحریف است دروغ است!

62 - اتفاقی بی‌سابقه روی آنتن زنده برنامه «هفت»/محمدتقی فهیم منتقد برنامه سیگار و جاسیگاری به دست در حال صحبت کردن با بهروز افخمی + عکس

61 - داریوش ارجمند: همه سینماجمع شدند تا در «اعتراض» بازی نکنم/در منفی ترین نقشی که بهرام بیضایی تاکنون نوشته بازی کردم

60 - تخطی افخمی از قانون خودش در هفت!/برخلاق قانون همیشگی برنامه، امشب فیلم «فروشنده» با حضور مسعود فراستی در هفت نقد میشود!

59 - حمله تند و یکطرفه هفت به دو فیلم پرفروش و در حال اکران «فروشنده» و «لانتوری» خارج از قواعد برنامه/"ایستاده در غبار" پس از گذشت 3 ماه هنوز در هفت نقد نشده!

58 - مجری سابق "هفت" زیر تیغ + عکس

57 - نقد تند مسعود فراستی شب گذشته در برنامه هفت بر فیلم «از گور برگشته»: خرس فیلم قطعا از دی کاپریو بهتر بازی کرده است!

56 - افشاگری فریدون جیرانی در "برنامه هفت" درباره نحوه انتخاب فیلم‌ها در جشنواره فیلم فجر/فیلم سینمایی "امتحان نهایی" پروانه نمایش نگرفت و به ما گفتند این فیلم اصلا نمی تواند پروانه بگیرد!

55 - افخمی عقب‌ نشینی کرد «هفت» زنده شد

54 - امشب سیزدهمین قسمت از برنامه «هفت» بهروز افخمی/ معرفی برنامه امشب

53 - طعنه بهروز افخمی در برنامه هفت به جعفر پناهی و سازمان سینمایی/فحاشی فراستی نسبت به یک دوربین فیلمبرداری در برنامه هفت!/ استفاده افراطی و بی سابقه از ناسزا روی آنتن

52 - واکنش نیکی کریمی به شایعه نامزدی در مجلس/برای برنامه هفت متاسفم

51 - 90 درصد تولیدات ما «هنر و تجربه» است/ گزارشی از هفت دیشب

50 - به استدلال‌ هایش می‌خندیدیم!

49 - شعری جالب توجه که «سیدرضا صائمی» منتقد سینما برای برنامه هفت سرود!

48 - یک اشتباه بر متن برنامه‌ «هفت» دیشب

47 - خداحافظی حمید گودرزی از «هفت»

46 - اسعدیانی که می‌شناختم این‌ قدر ترسو نبود/اگر سخنگوی کارگردانان نبود، او را در حدی نمی دانستیم که دعوتش کنیم

45 - "اگر نیایی پنبه ات را می زنیم!!" / نامه سرگشاده همایون اسعدیان به سرافراز در پی حرف هایی که در برنامه هفت علیه وی زده شد

44 - "هفت" جای هفت خط ها نیست!

43 - باغبانی: «من دیه گو مارادونا هستم» مقصر مشکلات را خود آدم ها می داند - درستکار: تا زمانی که مخاطب از سینما دیدن نکنند، هنری اتفاق نیفتاده است / گزارش برنامه هفت 22 خرداد 1394

42 - مریم امینی (همسر شهید آوینی): جوشش درونی شهیدآوینی، سفارشی نبود - شهید آوینی در ماه‌های آخر زندگی محزون و غمگین از برخی برخوردها بود / بهزاد دوران (جامعه شناس): جسارت در فاش گویی و فاش نمایی آسیب‌های اجتماعی، نقطه قوت «استراحت مطلق» است - محمدتقی فهیم (منتقد): نگاه گزینشی کاهانی به افراد جامعه «استراحت مطلق» را زیرسوال می‌برد / گزارش آنچه در برنامه «هفت» جمعه شب (28 فروردین) گذشت ...

41 - نقد و بررسی «متروپل» در برنامه «هفت» جمعه شب

40 - عباسیان: در جشنواره کن امسال اتفاق خاصی رخ نداده است/ امینی: سینمای ایران به خوبی در جهان شناخته شده است

39 - اختلاف کارگردان و تهیه‌کننده «زندگی جای دیگری‌است» روی آنتن برنامه «هفت»

38 - فریدون جیرانی چرا به تلویزیون رفت؟

37 - «هفت» در ایام جشنواره فجر هر شب پخش می شود

36 - آسیب شناسی نقد در سینمای ایران / گزارش برنامه هفت مورخ 27 دی 1392

35 - گزارش مناظره موافقین و مخالفین انتخاب "گذشته" برای اسکار در برنامه هفت جمعه 12 مهر 1392

34 - «کلاس هنرپیشگی» در هفت بررسی می شود / بررسی چگونگی انتخاب "گذشته" برای اسکار

33 - سینمای جنگ در برنامه هفت

32 - صحبت‌هاي ايوبي در هفت و واكنش سينماگران / نقد و بررسی "دهلیز" با حضور مهرزاد دانش و نیما حسنی نسب / گزارش برنامه هفت جمعه 22 شهریور 1392

31 - رييس سازمان سينمايي مهمان امشب «هفت»

30 - تمجید مهناز افشار از بهروز وثوقی در برنامه «هفت»

29 - منتظر تعطیلی چند سینما در هفته‌های آتی باشید/ مشکل "خودزنی" از خودسانسوری خودساخته کارگردان ناشی می شود

28 - فرح بخش خطاب به اسعدیان: تو مگر رانت خواری که مدافعشان هستی؟/ اسعدیان: پلیس بیشتر از فرح‌بخش و دوستانش به ما احترام می گذارد

27 - فرهادی یکی از مفاخر ملی ایران است / نگذاریم خانه سینما متعلق به یک فرد خاص باشد / گزارش کامل برنامه هفت جمعه شب 21 تیر 1392

26 - مناظره‌ای درباره‌ی خانه سینما و نقد« گذشته» در برنامه‌ی امشب «هفت»

25 - هشدار پسیانی درباره بحران بازیگری/ نقد "هفت" بر بیتابی بیتا

24 - نقد «بيتابي بيتا» و حضور آتیلا پسیانی در هفت

23 - حجت الاسلام مجد: روحانی "رسوایی" عملکرد بسیاری از روحانیون را در جامعه نفی می کند - ده نمکی: "رسوایی" تمجید از مقام روحانیت است نه هجو آن / سیامک اطلسی: من معتاد دوبله هستم / گزارش برنامه هفت جمعه 20 اردیبهشت

22 - اسعدیان: موظف نیستم روحانی طراز اول به تصویر بکشم - باشه آهنگر: بالاخره بخت "ملکه" باز شد - لیلا اوتادی: گران ترین بازیگر سینمای ایران نیستم / گزارش کامل برنامه "هفت" جمعه 13 اردیبهشت

21 - از پرده‌گشایی مرگ عسل بدیعی و نقد و یررسی قاعده تصادف تا بازخوانی اندیشه های شهید آوینی / گزارش اولین «هفت» سال ۹۲

20 - از صحبت های جنجالی اکبر عبدی تا حضور "رباته" در آخرین "هفت" سال 91

19 - ده‌نمکی، حیایی، فرح‌ بخش و عظیمی امشب مهمان «هفت» می‌شوند

18 - اظهار نظر گبرلو درخصوص بدلش در برنامه «خنده بازار» تا دلایل نبود فراستی / مجری برنامه هفت در سال 1392 مشخص نیست

17 - مدیر اجرایی سری اول هفت: فراستی نقش قهرمان منفی را بازی می‌کرد که تقابل را به اوج می رساند / رفتن فراستی از سری دوم هفت اشتباه بود

16 - "اعتماد به گبرلو ساده‌لوحی بود" / دلایل جدایی فراستی از "هفت"

15 - مهدی فخیم زاده و ضیاءالدین دری از داوری جشنواره گفتند / گزارش برنامه هفت جمعه 27 بهمن 1391

14 - بررسي جشنواره فجر و نقد و بررسی فیلم "گیرنده" / گزارش کامل برنامه هفت ششم بهمن 1391

13 - مانی حقیقی: جمله منفی فراستی بهترین تبلیغ برای فیلم من بود / گزارش نقد و بررسی "پذیرایی ساده" در برنامه هفت جمعه 29 دی 1391

12 - مسعود فراستی: امروزه یک ابتدال دیگر هم به نام ابتذال به اصطلاح ارزشی در سینمای ایران باب شده که بدتر از بقیه است / آنچه در برنامه هفت جمعه شب 15 دی گذشت

11 - وزیر ارشاد و محمد حسین فرخ بخش در برنامه‌ی هفت

10 - میزگردهای مهندسی سینما و بررسی دستاوردهای جشنواره مردمی فیلم عمار

9 - بررسی جشنواره عمار و سینمای انقلاب اسلامی در «هفت»

8 - مسعود فراستی: وجود بخش خصوصی در سینما به یک شوخی شبیه است / گزارش برنامه «هفت» اول دی

7 - عرب نیا: مدیر تولید "چ" دروغ می‌گوید / مهرزاد دانش: "بی خود و بی جهت" اثری نیست که بخواهیم با مختصات سینمای کلاسیک آن را بررسی کنیم - مسعود فراستی: "بی خود و بی جهت" اصلا فیلم نیست!!

6 - فرخ‌نژاد: مدتی گربه سیاه سینمای ایران شده بودم/ فهیم: «زندگی خصوصی آقا یا خانم میم» نقد مدرنیته و سنت را مطرح می‌کند

5 - وقتی جیرانی تنور برنامه گبرلو را داغ کرد / حاشیه‌های برنامه «هفت» در بررسی حواشی "من مادر هستم"

4 - پرداختن به "یک خانواده محترم"، نقد "یکی می خواد باهات حرف بزنه" و ... / گزارش برنامه "هفت" جمعه 26 آبان

3 - فراستی: "آینه‌های روبرو" از عهده موضوع حساس طرح شده، برآمده / "یک خانواده محترم" لبه‌های انتقادی تندی را مطرح می‌کند

2 - «بوسیدن روی ماه» و حاشیه‌های «لاله» در «هفت» بررسی شد / فراستی : جای دوربین در «بوسیدن روی ماه» صحیح نیست

1 - فراستی: فیلم‌سازان ما از فضای دفاع مقدس کنده شده‌اند / پخش «هفت» تا جمعه از کرمان ادامه دارد

 

Header

پرونده های ویژه سی نت از دوره های برگزاری جشنواره فیلم فجر

 

::  نقل مطالب و عکس های اختصاصی سی نت بدون ذکر منبع، نام نويسنده و نام عکاس ممنوع است  ::


صفحه اول  |  فیلم ها  |   هنرمندان   |   نقد و یادداشت  |  نويسنده ها   |  ویدئو  |  پرسش و پاسخ   |  درباره ما    تماس با ما  |   جدول فروش   |   تبلیغات


ماهنامه سینمایی «برش های کوتاه» (جدید)

::  سردبیر: احمد شاهوند  ::

 


تقدیر از احمد شاهوند در اولین جشن رسانه های سینمایی  تقدیر شده در چهارمین جشنواره وب به عنوان بهترین سایت فیلم به انتخاب کاربران  تقدیر شده در جشنواره نشریه های اینترنتی

  كليه حقوق اين سايت براي سایت سی نت (cinetmag.com) محفوظ است.

Copyright © 2003 - 2019 Cinetmag.com All rights reserved


طراحی و اجرا: استودیو سی نت